Ik durf niet..... te testen. Ik ben zo bang voor weer die teleurstelling.. Nu kan ik stiekem nog een beetje hopen. Ik zit nu op cyclusdag 32. Normaal is mijn cyclus tussen de 28 en 32 dagen. Ik heb een keer een uitschieter van 34 dagen gehad en een keer 36. Maar ik gebruik al vanaf 2011 geen anti conceptie en is dus twee keer gebeurd. Onze dochter is geboren via IUI. Maar volgens de fertiliteitsarts zouden wij ook op de normale manier zwanger kunnen worden. Ik gebruik geen ovu testen en temperatuur ook niet dus weet niet wanneer mijn eisprong is geweest.. Wel regelmatig seks gehad. En nu dacht ik gisteren; mijn menstruatie komt eraan want had een beetje lichtroze/ lichtbruin slijmerige afscheiding bij het afvegen nadat ik naar het toilet was geweest. Maar gisteravond, vannacht en vanochtend niets meer.. Wel heb ik buikpijn, soort menstruatiepijn maar zonder de krampen, ik heb een heel zwaar gevoel in mijn buik. Vannacht zelfs opgezeten van de buikpijn en de misselijkheid.. Ik weet dat testen duidelijkheid geeft maar ik durf niet.. Ik heb geen vertrouwen in mijn lichaam en wil zo graag gewoon even denken dat het gelukt is. Wie herkent dit of wil me even een hart onder de riem steken?
Spannend en begrijp dat het eng is. Maar ik zou toch echt even testen.. Hoop voor je dat het raak is!! Heb je nog testen in huis?
Bedankt voor je snelle reactie! Ja ik heb nog een action test.. En vind het ook wel lastig om het niet te doen maar ben zo bang dat het het weer wit blijft. Ik denk wel dat ik tot morgen wacht
ik vind zelf de onzekerheid van misschien wel of misschien niet veel vervelender dan de teleurstelling van een negatieve test.. als je nog 1 dagje wilt wachten zou ik dat gewoon doen, maar het blijft spannend... succes!
Een dikke knuffel voor jou. Het is even moeilijk, maar je kan zwanger worden, dat is al bewezen. Ik ben pas begonnen en het was bij mij nog niet nodig om te testen omdat ik gewoon weer ongesteld werd, maar ik kan me zooo goed voorstellen hoe spannend het moet zijn, en natuurlijk dan miss die teleurstelling. Het komt goed!!