Wie helpt mijn dochter aan een reserve poppie...

Discussie in 'De lounge' gestart door dwazie1980, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoi lieve mensen..

mijn dochtertje heeft een poppie... welke ze al heel haar leven overal en altijd mee naar toe neemt... echt haar allessie..

nu had ik altijd een reserve...maar helaas die is al kwijt en heb ik er nog maar 1... deze was vanavond ook weg gelukkig weer gevonden want ze kan echt niet zonder...

ik heb een foto niet echt duidelijk

hij is van happy horse (2006)
    roze en er staat bear op het buikje

internet heb ik helemaal uitgeplozen...

wie helpt mijn dochter... Bekijk bijlage 32628

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
  3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    poeh ik ken het niet. veel succes met je zoektocht.

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hoi dwazie,

Ik heb hem niet voor je, maar wel de allerbeste tip die ik je kan geven. Viaviavia ben ik een paar jaar geleden noodgedwongen terechtgekomen bij "Lieneke, de KnuffelEngel". Deze vrouw heeft er haar levenswerk van gemaakt om alle mogelijke knuffels die in Nederland verkocht worden of verkocht zijn in voorraad te hebben, juist om kindjes aan een reserve knuffel of nieuwe knuffel te helpen bij verlies. Heeft ze hem niet in voorraad, dan doet ze er alles aan om hem alsnog te krijgen, ze heeft vele contacten..

Wij zijn een paar jaar geleden onze Nijn verloren tijdens een dagje Duinrell. Nijn en Milan waren onafscheidelijk en het verdriet was enorm. Zowel bij Milan al bij ons, want op 1 of andere manier was Nijnie gewoon meer dan een knuffel geworden..Overal oproepen gedaan. Er is zelfs iemand van een ander forum een paar keer naar het park gegaan om de gevonden voorwerpen door te spitten. Helaas, Nijn is nooit meer gevonden. Maar we wilden natuurlijk wel weer een nieuwe...Niet te vinden, zelfs niet in het buitenland!!!!! Ik heb toen een oproep geplaatst op de Knuffelkwijtsijt en op 1 of andere manier ben ik via hen bij Lieneke terechtgekomen (hoe weet ik echt niet meer, als ik het nu probeer lukt het gewoonweg niet meer:()..We hebben haar gemailt en al snel kwam er een mail terug. Jaaaa, ze had een NijnKonijn, Hoera:):) Ze vraagt een kleine vergoeding, zo kan ze haar uit de hand gelopen hobby in stand houden en kan ze kindjes blij blijven maken..

Binnen een paar dagen kwam onze surrogaat Nijn over de post, keurig in een vaccuum gezogen pakketje. En Milan was zoooo blij. Bij ons bleven toch de gemengde gevoelens, want wat is er toch met de echte onmisbare Nijnie gebeurt????

Hieronder de advertenties die Lieneke heeft op marktplaats. Even op 1 van de advertenties klikken en je kunt haar mailen. Zorg dat je een duidelijke foto en omschrijving van je knuffel hebt, dan kan zij tussen haar 10.000den!! knuffels kijken of ze jullie ook blij kan maken..

Advertenties van LIENEKE uit Vlijmen , Noord-Brabant - Marktplaats.nl

Succes!!

5. Female

Female Niet meer actief

Dit is ook DE knuffel van mijn dochter, ze slaapt zelfs slecht zonder dat ding. In bed pakt ze hem en frummelt hem helemaal op haar gezicht, soms gromt ze er zelfs bij :D
    Nog maar 10 mnd in gebruik en hij is nu al mottig haha,
    dus nee kan je helaas niet helpen maar wel toevallig :)

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey sorry kan je niet helpen maar wou even zeggen wat een lieve vrouw die lieneke. bij het lezen van het berichtje wat ze allemaal doet schoten de tranen mij in de ogen:s hoezo emotioneel??:D echt leuk dat ze dit doet! en goed om te weten ook!!

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
  8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wauwww wat ene lieve vrouw die lieneke.....en jullie bedankt voor jullie aandacht op deze oproep...

Loetje bedankt

female... grappig om te lezen dat meer zo verzot zijn op deze knuffel...

9. LaDi

LaDi Fanatiek lid

10. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Ik zag laatst toevallig op de site van happy horse ook dat ze een link hebben 'knuffel kwijt' maar ik neem aan dat je daar zelf al hebt gezocht Happy Horse - Consumenten

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb pas ook met Lieneke "zaken " gedaan en ging super ze heeft echt zoveel!!

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ladi ... jaaaaa dat lijkt er wel heeeeeel erg op..
    ik heb er 1 besteld.... die ze nu heeft is wel van happy horse duss geen idee.. maar super thnxxxxxxxx

ik heb hem besteld dus als het hem is... dan bestel ik er meteen 5 hahahah

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ohhhhhhhhhhhh ik zie nu dat hij dus ook van happy horse is..... oh helemaal tegek zeg...... super...

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik heb hem dus!!!!! bedankt iedereen

op deze kan dus een slotje

Deel Deze Pagina