Jeetje, ik zit met hetzelfde probleem en ook hier kan ik geen leuke naam tussen vinden, sorry ik kan je dus niet helpen (qua namen ben ik iets te kritisch geloof ik, pfffffffff)!
weet je wat ik me wel eens afvraag hoeveel kindjes hier op het forum poll namen hebben gekregen ik vind dit namelijk een taak van jullie zelf om samen met je partner een naam voor jullie kindje te zoeken maar niet te min succes met je poll
@Deb daar heb je helemaal gelijk in Maar als je al zo veel maanden aan het denken ben en je dan nog geen naam heb. Tja dan ga je het toch op een andere manier zoeken. Zo dus @Karina ik ben ook moeilijk kwa namen maar ik heb er gewoon een paar neer gezet. Het kan ook gebeuren dat ik van avond weer gaat zoeken en dat ik een nieuw poll aan maar met weer een paar andere namen. Net zo lang tot ik een naam heb gevonden die ik leuk vind. Ik zelf vind Michelle wel leuk maar eigenlijk te lang. Liefs Manon.
ik twijfel tussen Rachelle of Sanne, ik stem op Rachelle omdat ik deze net iets leuker vind en Sanne al vrij veel voor komt! Groetjes Annemarie
Ik kies voor Sharon, omdat ik zelf zo heet (spreek uit als Sjaron) en mijn zus heet Rachel. (rasjel) Dus niet op zijn engels! Hoor je niet zo heel erg veel, wij zijn ook heel verschillend. Mijn zus is donker met donkere ogen, ik ben blond met hel blauwe ogen. Misschien dat het je wat helpt. succes
Ik ga voor Tessa, die had ik zelf ook op mijn meisjeslijstje... ik hou niet zo van de overige namen (met uitzondering van Sanne, dies ook wel okay )