Hartstikke zwanger!! Mijn man was pas overtuigd toen ik een digitale test deed haha! Laat hem topic maar lezen
hartstikke zwanger gefeliciteerd! En mijn vriend was net zo hoor, bij onze zoon. Hij zei letterlijk "die test is niet goed, ga maar naar de dokter" en die bevestigde wat de test eigenlijk al dik aangaf
Hier ook hoor: 'ja, maar dat is maar een vaag streepje, dat telt niet'. En ik had op z'n minst op een vreugdedansje gehoopt. Nou het resultaat van dat vage streepje is inmiddels 3 jaar! Oh en gefeliciteerd!!!
Ja hoor hartstikke positief, hartstikke zwanger dus! Gefeliciteerd! Snel samen gaan genieten nu hoor!
Gefeliciteerd. Die is duidelijk hoor! Hier ook zo''n man die deze test niet zou vertrouwen; omdat de teststreep niet even knalt als de controle streep Is je man inmiddels wel overtuigd?
Hahahaha zo herkenbaar!!!! Volgens mij is ook de test van CB indicator voor mannen aangemaakt Ik had ook precies zo'n test, en mijn meisje is alweer 2,5
Die is super positief hoor! Gefeliciteerd. Mijn test was een stuk lichter (en zie nu mijn banner), en heb toen ook een digitale test van clearblue gehaald waarin zwanger kwam te staan. Toen werd het voor mijn man ook een stuk echter. Hij was ook bang dat het streepje te licht zou zijn.
het kwartje is gevallen. Ik ben ongeveer 2 maand geleden gestopt met de pil, met het idee we zien wel hoe het loopt. Meneer kan het amper geloven. Hij heeft super zaad
haha mijn man dacht ook dat beiden strepen even dik moesten zijn en kon het toen ook niet geloven. Maar duidelijk zwanger. Gefeliciteerd!!