Mozaïktegels zijn ook leuk! (dan bedoel ik niet die stukgeslagen tegels waarmee je dan een figuur kan leggen) In mijn album staat een fotootje van onze badkamer toen hij nog niet af was, we hebben dat tegeltje ook in de keuken, maar dan in verschillende tinten grijs/beige. Een beetje groen/grijs is ook mooi (mix van legergroen en grijze kleikleur)
Zou geen verf doen dat is zo lastig schoon te houden, tis vaak vettig in de keuken. Ook leuk is mozaiek tegeltjes.
Wij hebben zelf de keuken magnolia-hoogglans met een lichtgrijs metro tegeltje erachter die met lichte voeg is afgewerkt. Denk dat zoiets bij jullie keuken ook mooi is. Deze tegeltjes kmen ter hoogte van onze schouw en de rest is met structuur behandeld zoals de rest van de keuken / kamer. kwebbel
Ik denk dat je er verstandig aan doet Het is idd het makkelijkste schoonhouden. En wat je zegt : met kleurige accesoires wordt het dan heel leuk Suc-6 met je mooie keuken.
Mooie keuken hoor! Ik zou tegeltjes doen en dan in een naturel kleur. Maar das mijn smaak he. Succes ermee!
Wat een prachtige keuken zeg ! Ik zou ook tegeltjes nemen, die zijn een stuk makkelijker schoon te houden....