Misschien nog; Chloë Luna Liva Nica Britte Milla Sarah Isalie Feline Viënne Isabeau Elodie Juline Lilou Hayden Brent Flynn Nilo Daxton Vince Jace Lewis Milas Nilas Lucas Kayden Manoah
Maeve vind ik ook mooi, nemen we weer mee, Elyve is echt een mooie naam op papier maar mwahh net niet. Hoe vinden jullie de namen van het lijstje bij de andere namen kunnen? Het hoeft van mij niet perfect te passen (liever juist niet jut en Jul namen) maar ook geen Fien en d'shenley effect. Ik vind sommige namen mwah, denk ik... Klinkt het in de totaliteit dan niet raar? Man vind dat onzin
Wij hebben ook een Skye (meisje) en zoeken ook een naam voor een tweede kindje. Voor een meisje vindt ik Scottie echt heel tof alleen iemand zei een keer dat ze dat heel erg jut en jul vond dus daar zit wat twijfel... verder voor een meisje Maeve en voor een jongen hadden wij Bodhi wordt het uiteindelijk niet omdat we die in onze omgeving te vaak horen.
Ik snap wat je bedoelt. Kan er alleen niet mee helpen want Engelse namen zijn niet mijn smaak dus kan er ook niet snel iets passends bij vinden. Vind Maeve wel leuk erbij overigens
Grappig dat ik Skye noemde toen ik nog niet wist dat 1 van je kinderen zo heet Marijn vind ik redelijk passen naast de namen van je andere kids. Ietsjes minder naast de namen van je twee jongste. Beter naast de naam van je oudste. Komt omdat Marijn heel Nederlands klinkt en de namen van de andere kinderen niet zo. Maar hij is wel mooi genoeg dat het zonde is om niet te geven! Misschien als tweede naam nog een optie? Ayla vind ik Turks ogen en niet passend bij de rest. En idd. wat hetzelfde als Ava. Joya zou voor mij de uitspraak wel duidelijk zijn. Wel vind ik de originele schrijfwijze mooier (Gioia), maar die vind ik dan weer minder goed passend bij de namen van je kids. Eliora, Nola en Jalou allen erg mooi Qua bijpassendheid zou ik dan voor Nola gaan. Nila nog een optie? Die vind ik nog net wat mooier. Van de jongensnamen vind ik Zion veruit de mooiste en de best bijpassende. Dexter wel origineel (ik ken er zelf maar 1) maar vind de naam zelf een beetje tè. En ook wat minder passend doordat hij lang is. Dex (of Dax) nog een optie? Of Dexter op papier en Dex als roepnaam? Wat vind je verder nog van Ziva, Roxy/Rox of Nim voor een meisje, of Zayn, Mace, Lux voor een jongen?
Loah ook mooi, moet straks even overleggen met man en Zayn is ook een mooie! Zal vanavond weer als doel hebben een nieuwe shortlist te hebben! Ben helemaal blij. Bedankt
Marijn Memphis Dex(ter) Zayn Nola Marijn Gioia/Joya Jalou Ezi Van de meiden vinden we Nola 't beste passen. Man vind Joya het mooist, maar ik heb het gevoel dat Gioia dan een correct schrijfwijze is en qua Trent Dan minder bij de andere past. Jongensnamen blijf ik bij Marijn maar ik ga me storen bij de niet zo Nederlandse namen van andere kids. Of storen dat we de naam juist hebben laten gaan om deze reden. Bedankt voor de namen. Nu even kijken op papier, alles laten bezinken en hoop toch wel snel een keuze te maken. Kunnen we weer opzoek naar een 2e naam. Of combineren met de reeds genoemde namen. Overigens Scotty heel erg leuk erg speels! Maar is bij ons bij 't maken van deze shortlist afgevallen
Meisje: - Estelle - Ruby - Georgie - Rosie - Hailey - Fenna - Kayleigh - Freya - Jenna - Levine - Harper - Riley - Lana - Jamila - Caya - Magali - Eliane - Lexi - Vaja - Elena - Jacky Jongen: - Dexter (leuk en passend) - Torben - Remy - Edin - Ilai - Revi - Lennox - James - Marcus - Noah - Nathan - Ethan - Mick - Jack - Jamie - Vince - Luca - Elijah - Isaiah - Sion - Parker - Glenn - Ryan