Fel gekleurde voetenzak!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ccwomen, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb de wagen van urbun jungle besteld, een zwarte, maar nog geen voetenzak erbij genomen omdat wij niet weten wat het word!
    En als de kleine geboren is willen we graag een fel gekleurde roze of turquoise blauwe!!!
    Alleen van de urbun jungle hebben ze een beetje standaard kleuren en geen felle kleurtjes, als ik het goed gezien heb!
    Weten jullie waar ik die misschien straks kan kopen of op internet kan bekijken??!!
    Die van bugaboo hebben wel hele gave fel gekleurde voetenzakken, maar denk niet dat die in de urbun wagen past?!
    Hoor het graag van jullie! Alvast bedankt! ;)

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Prenatal heeft ook leuke volgens mij

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Elke voetenzak past in elke wagen. De riemsgaten in een voetenzak zijn altijd het zelfde, uitzonderingen daar gelaten. Easywalker heeft ook felle kleurtjes.

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Oh oke! Nou super dat ik dat weet!
    Staat dat alleen niet raar urbun wagen en dan ander merk voetenzak?? :D hihi
    Thx voor de snelle reacties!

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb de voetenzak van easywalker in de quinny buzz, dus volgens mij kun je wel redelijk switchen van merk

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Wij hebben een kinderwagen van Joolz besteld en kopen daar een gekleurde Lodger Bunker bij!Heb je ook int roze en blauw!

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb de Lodger Bunker, echt ideaal ding.

Deel Deze Pagina