Ik heb de wagen van urbun jungle besteld, een zwarte, maar nog geen voetenzak erbij genomen omdat wij niet weten wat het word! En als de kleine geboren is willen we graag een fel gekleurde roze of turquoise blauwe!!! Alleen van de urbun jungle hebben ze een beetje standaard kleuren en geen felle kleurtjes, als ik het goed gezien heb! Weten jullie waar ik die misschien straks kan kopen of op internet kan bekijken??!! Die van bugaboo hebben wel hele gave fel gekleurde voetenzakken, maar denk niet dat die in de urbun wagen past?! Hoor het graag van jullie! Alvast bedankt!
Elke voetenzak past in elke wagen. De riemsgaten in een voetenzak zijn altijd het zelfde, uitzonderingen daar gelaten. Easywalker heeft ook felle kleurtjes.
Oh oke! Nou super dat ik dat weet! Staat dat alleen niet raar urbun wagen en dan ander merk voetenzak?? hihi Thx voor de snelle reacties!
ik heb de voetenzak van easywalker in de quinny buzz, dus volgens mij kun je wel redelijk switchen van merk
Wij hebben een kinderwagen van Joolz besteld en kopen daar een gekleurde Lodger Bunker bij!Heb je ook int roze en blauw!