Hallo Ladies, na een redelijk rustig weekend toch volgepland te hebben om er maar niet mee bezig te hoeven zijn weer aan het werk en wederom weer zenuwachtig voor woensdag. Dan krijg ik een laatste echo (als het goed is) om zeker te zijn dat het echt nix is en dan gaan we verdere stappen ondernemen. Mijn vriend staat volledig achter mijn beslissing om afstand te nemen, hij ziet gelukkig ook in dat er een minieme kans is. Verder heb ik afgelopen weekend een klein drupje bloed verloren en een klein verkleurd sliertje slijm. Verder voel ik me sinds vanmiddag alsof ik ongesteld ga worden dus ik hoop dat het voor woensdag vanzelf loskomt... Anders zal het volgende week wel curretage worden vrees ik. Deze week iig niet want mijn ouders zijn met vakantie en die weten nog van nix... Verder heb ik het op mijn werk verteld, want ja wat nou als ik een MK op de zaak krijg of ik ineens zit te janeken. Wij zijn hier zo hecht dat ik het met de meiden wel kan delen. Ook houdt ik me groot want ik weet als het eenmaal echt voorbij, over en sluiten is, ik dan breek en dan wil janken tot mijn tranen op zijn... en dat wil ik nog ff bewaren voordat ik strax 3 wkn aan het huilen ben...
Hoi Tigger, Weer een spannende en emotionele dag lijkt mij. Ik wil jou-jullie weer veel sterkte en geluk wensen meid. Laat je een dezer dagen even weten hoe het gaat met jou en wat er uit de echo is gekomen? Alleen wanneer je het zelf wil en kan. Ik duim nog steeds.....groetjes Lilly
Hallo Allemaal, dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Nou ik word gillend gek geloof ik... ! Gisteren tijdens de echo moest er door 2 man het een en ander gechecked worden... Het vruchtzakje was op formaat voor 6 weken, maar nu was er een vruchtje te zien van 4 wk oud, beetje vreemde verhouding dus... Ze waren superverbaasd wat ze nu weer zagen, er was nu wel een vruchtje aanwezig, dus er moest ff een expert bijgeroepen worden. Die had de foto's buitenskamers bekeken en kwam toen ook nog maar eens life kijken. Ze hebben geprobeerd geluidsgolven te ontvangen, ze hebben kleur in het beeld gezet, maar er was te veel ruis... hij versprong wel een paar keer... zou het dan toch? Dus, volgende week donderdag 16.30 mag ik weer terugkomen... dan hopen ze een hartje te zien?!?!? Snappen jullie het nog? Zou ik misschien eerst zwanger zijn geweest en een vroege miskraam hebben gehad en daarna gelijk weer zwanger zijn geworden. Volgens hen kon het niet, en zou het hetzelfde vruchtje moeten zijn. Mja ik zou niet weten hoe ik het dan voor elkaar zou moeten hebben gekregen... Superseed misschien? Ik ben echt helemaal van streek dus zet vannochtend op mijn werk nog ff door, een collega's afscheidslunch wil ik niet missen, maar blijf morgen lekker thuis. ff mijn gedachten ordenen en uithuilen! Weer een week en een dag onzekerheid dus... AAAAARGH
och jee meid, ik lees ook even mee. Wat een toestand zeg! Aan de ene kant vervelend dat het nu NOG niet zeker is, maar ja, aan de andere kant...het ziet er toch weer hoopvol uit!!! Natuurlijk is elke zwangerschap een wonder, maar als dit toch goed gaat, dan heb jij wel een echt wondertje of niet!? Ik wil je héél veel sterkte wensen, zet 'm op in deze onzekere én hoopvolle tijd!!!
oh tigger, wat vreselijk, weer een week onzekerheid. hoop zo dat het toch goed komt. het is zo vreemd. ik leef met je mee. misschien toch superseed? de wonderen zijn de wereld nog niet uit. succes.
Lieve Tigger, Meid meid wat een emtionele sprongen maken jullie toch mee. Ik duim nog steeds hard voor jullie mee en misshcien komt het eindelijk aan?? Van alle meiden denk ik wel die met jullie meeleven. Ik heb nog nooit zo'n verhaal gehoord. Hoe voel je je nu? Je weet nu toch niet meer wat je denken moet wel?? Is er al bloed geprikt op HCG??? Groetjes en nogmaals mega sterkte..liefs Lilly
vreselijk dat wachten steeds!! ik ken het helaas ook... Maar het is goed gekomen, hopelijk bij jou straks ook! ik duim me suf! heel veel sterkte!
Hallo tigger, wat betreft het positief testen.. de testen van tegenwoordig zijn zo gevoelig dat ze na 2 dagen al posi kunnen aangeven.. van de andere kant, ik heb hetzelfde meegemaakt .. op de eerste echo bleek ik een week korter zwanger... 9 dagen later.. kreeg ik weer een echo en het vruchtje was wel gegroeid maar lag zeker niet op schema.. en het hartje klopte zelfs.. een week later.. de dagen, uren zelfs minuten kropen soms voorbij... was er tijdens de echo geen hartactie meer te zien.. Mijn vruchtzakje was dus ook gegroeid.. maar het vruchtje een stukje minder.. ik snap het verhaal niet helemaal over een vroege mk en opnieuw zwanger zijn eigenlijk.. heel veel sterkte en we duimen heel hard voor je mee!
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Tzal vast voor jullie ook niet meer te snappen zijn, kunnen jullie je voorstellen hoe ik me voel... Heb gelukkig een lieve baas die me net naar huis heeft gestuurd om ff bij te komen van al het tollen in mijn hoofd. Ben blij dat mijn vriend deze week nog vrij heeft, ga zo lekker even in zijn armen brullen... t moet er uit heb het de hele week binnengehouden...
wat een ellende meid, ik hoop dat het goed voor je afloopt! helaas heb ik vandaag een curettage gehad en be ik er redelijk kapot van.... liefs en sterkte de komende week! xx
hier misschien een posi verhaal om je op te peppen. toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje en ze kreeg een echo, waarbij er gezegt werd dat het waarschijnlijk niet goed zat. poosje later weer een echo. heel ander termijn maar wel duidelijk een vruchtje te zien. (het strookte echt totaal niet met elkaar) mijn moeder was trouwens tussendoor wel bloed verloren. dus de theorie is dat mijn zusje de helft is van een 2 eiige tweeling. maar dat weet niemand zeker. maar goed.. het is dus helemaal goed gekomen en de kleine meid is inmiddels 11 jaar oud. mijn duimen draaien nog voor je hoor. ik kan heel goed begrijpen dat jullie gek worden van onzekerheid.
Wat een verhalen allemaal weer... Omdat ik deze week toch zo positief mogelijk wilde doorstaan ben ik maar niet online geweest... Nu het vanmiddag voor ons voor de 4e week op een rij weer erg spannend is kom ik toch maar weer eens lezen... Bedankt voor jullie berichtjes, en sterkte voor degenen die ook zitten met onzekerheid of slecht nieuws... *knuffel* Wij hopen vanmiddag eindelijk het verlossende woord te krijgen, en hopen hard dat, na de positieve en bemoedigende woorden van vorige week, we eindelijk een hartje kunnen gaan zien kloppen of in ieder geval dat het vruchtje is gegroeid... In stille hoop dat we met een foto zullen thuiskomen met ons nieuwe wondertje laat ik het hierbij en wacht ik in spanning tot het 16.30 uur is...