Wie helpt ons hopen...

Discussion in 'Miskraam' started by Tigger77, Sep 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik zal ook voor je duimen meid....vreselijk dat wachten. Dikke knuffel!

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Tigger heel veel succes en ook hier zijn de duimen aan het draaien voor een goede afloop

3. Lillies

Lillies Actief lid

Aug 19, 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Ik duim ook voor je Tigger. Veel succes!

4. lilly11

lilly11 Actief lid

Aug 12, 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Lieve Tigger,

Ook ik wens jullie alle geluk toe vanmiddag. Knap van je dat je een week niet op de site bent geweest.
    Ik duim nog harder mee dat er idd een verlossend woord komt voor jullie en dan in de positieve manier.
    Nogmaals veel sterkte, succes en geluk meid,
    Liefs LIlly

5. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

Sep 2, 2007
    1,437
    0
    0
    Heel veel sterkte gewenst.. Ik zal voor je duimen..

6. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

Jul 19, 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    Heb je al nieuws?

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik maakte al zenuwachtig dit topic open. ik blijf hopen en duimen.

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    @ tigger: ik heb je verhaal gelezen en maak op dit moment hetzelfde mee.

Ik ben erg benieuwd naar je echo van vandaag. Ik hoop dat het alles goed zit.

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    tigger je laat wel erg op je wachten ik hoop dat alles goed is

10. Tigger77

Tigger77 Actief lid

Sep 11, 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,
    Nou gisteren weer een heel ander bericht bij de echo, maar gelukkig wel overwegend positief!

Het eerste wat we zagen was de groei nu 7 cm en meteen daarna zagen we een wit puntje oplichten en weggaan, oplichten en weggaan. Je snapt natuurlijk wel de waterlanders liepen gelijk over mijn wangen en de opluchting was ook bij mijn vriend op het gezicht te lezen. HARTAKTIE!
    Zelfs de echografe, zei mijn vriend zat verbaasd naar het scherm te kijken.
    Op dit moment is onze mogelijke nieuwe aanwinst 7,5 cm met hartactie en ben ik dus 7 weken en 1 dag zwanger. Het verschil van nu en vorige week is precies volgens hoe het zou moeten zijn. Wel informeerde ze voorzichtig bij een gynacoloog, hij meldde omdat het voortraject een langzame start heeft gehad moeten we er toch rekening mee houden dat we een grotere kans hebben op een vroege miskraam. Hij gaf ook aan dat hij me verder ook nix kon vertellen over het verloop en raadde ons aan pas over 2 weken weer terug te komen.

We zijn gisterenavond gelijk doorgereden naar ons meiskuh op het KDV, heb haar in de auto gestopt en we zijn meteen naar mijn ouders gegaan om het te vertellen. Mijn moeder en vader waren erg blij het te horen. Ze vond wel dat ik zoiets een volgend keer niet voor me moest houden, ze zag aan mijn gezicht dat ik het zwaar moest hebben gehad. En ze zei dat ze al 3 weken een voorgevoel had dat er iets was.
    Het advies van mijn moeder ga ik zeker aannemen, ik heb wel genoeg zorgen gehad de afgelopen 4 weken.
    Ze zei: Houd nu maar eens op met zorgen, denk positief en probeer er vanaf nu maar eens van te genieten, het zou toch zonde zijn als je niet van je zwangerschap kunt genieten. Als het fout gaat kun je er toch nix tegen doen maar dan heb je in ieder geval wel voor je gevoel alles gedaan wat je kon.
    Dus vanaf vandaag ga ik op die roze wolk zitten, probeer ik zoveel mogelijk te genieten en wacht ik maar af.
    Over 2 weken mag ik pas weer terugkomen en dan gaat het verhaal weer hopelijk pas weer verder.

Bedankt dus voor jullie steun, en voor degenen die in hetzelfde schuitje zitten of helaas hun kindje hebben verloren veel sterkte, ik weet inmiddels hoe intens je verdriet kan zijn over zo’n kleintje. Ik heb tenslotte ook 3 wkn gedacht ons kindje te hebben verloren.

Liefs,

11. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Tigger, wat een goed nieuws!
    Ga maar voorzichtigaan genieten nu!
    enneh, ik denk dat je bedoelt 7,5 mm ipv cm....

Liefs,

Marijn

12. lilly11

lilly11 Actief lid

Aug 12, 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Tigger,

Sow wat een fantastisch nieuws zeg....he he kun je eindelijk een beetje opgelucht ademhalen??
    Ik hoop dat je idd snel op de roze wolk mag belanden en dat je er ook echt van mag gaan genieten, na de onzekere weken en echo's en slecht nieuws, hoop en nog meer hoop houden kan ik me ergens voostellen dat je toch nog voorzichtig bent.
    Meid ik leef met je mee en ik ben super blij voor jullie....zwanger!!! Joeppie....gefeliciteerd.

Ik zeg ga genieten en laat je over twee weken de uitslag weten op de site...?

Groetjes liefs Lilly

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :Dsuper. opende weeral vol spanning het topic. gelukkig is er hartaktie.
    ik zal blijven duimen dat alles gewoon goed gaat, dit hebben jullie wel verdient.
    succes en probeer te genieten.:)

14. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Wat geweldig tigger! Nu lekker genieten!

15. anne1979

anne1979 Actief lid

Feb 26, 2009
    102
    0
    0
    Ooooh Tigger, wat fijn! Nu proberen te genieten. Zo'n volhouder gaat vast niet meer mis!!

16. Lillies

Lillies Actief lid

Aug 19, 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Wow! Wat heerlijk! Eindelijk goed nieuws :D

Geniet ervan Tigger.

Lillies

17. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

Sep 2, 2007
    1,437
    0
    0
    Wat een goed nieuws!!

18. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

Sep 2, 2007
    1,437
    0
    0
    Geniet ervan!

19. Tigger77

Tigger77 Actief lid

Sep 11, 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 2 dgn tot de volgende echo...
    Al 3 kilo verder en toch maar mijn zwangerschapskleding aangetrokken (want ik pas niet meer in mijn oude broeken en topjes) blijf ik hoopvol dat het allemaal goed gaat komen. Ik kan mijn buik niet meer verbergen en wil dat ook niet. Ik vertel het niet bewust maar als iemand iets vraagt dan ga ik het niet ontkennen...
    Nog 2 slapeloze nachten te gaan en gelukkig zowel druk op de zaak, als met taartbestellingen voor het komende weekend...

20. lilly11

lilly11 Actief lid

Aug 12, 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hey Tigger,

Wat een fijn om jouw reactie weer te mogen lezen.
    Leuk zeg dat je al een buikje krijgt, maar kan me de onzekerheid ook goed voorstellen tot aan de volgende echo. Alle spanning mag dan wel eens gaan eindigen niet? Zodat jij en je vriend-man lekker mogen gaan genieten van deze zwangerschap.
    Meid ik duim dat je een hele grote taart kunt gaan kopen...;)
    Ik wens jou weer veel geluk toe morgen echo, groetjes Liefs Lilly

Share This Page