Thanks! Maar taarten kopen doe ik al lang niet meer die maak ik zelf hoor. Kijk hier maar eens www.mundialcakes.nl, dus die trouw en hopelijk zwangerschaps en geboortetaarten verzorg ik zelf Nog 5 uur te gaan...
Heel veel succes vandaag meis! Dat jullie maar naar een mooi wondertje mogen kijken straks! Ik denk aan jullie!
Succes en veel geluk meid, ik ga kijkje nemen op jouw site naar de taarten. Ik hoop dat jullie een pracht echo mogen zien...ik duim mee, liefs Lilly
Hey leuk zeg, knap dat je dat allemaal zelf kunt maken, ik het 2 linker handen En meis ik hoop dat je idd een leuk idee mag gaan bedenken voor jullie eigen geboorte taart over 7 maanden?? Groetjes
Thanks allemaal nog 2 uur to go..... ben blij dat ik aan het werk ben... al kan ik me echt niet concentreren nu... Zal waarschijnlijk morgenvroeg pas weer wat van me laten horen...
Net met verbazing heel het topic gelezen.....ongelofelijk wat een verhaal tussen hoop en vrees..... succes nog voor de komende 2 uur en hoop dat je dan je een super echo krijgt... ik hu het topic in de gaten en duim oor jullie xx
Hallo dames, zoals jullie zien ben ik er vroeg bij. Helaas is onze wereld gisteren volledig ingestort. Het vruchtje heeft weinig ontwikkeling doorgemaakt de afgelopen 2 wkn en had geen hartaktie meer. Volgende week maandag heb ik een afspraak bij de gyno en zal ik aangeven dat ik het wil laten curreteren. Ik laat het hier even bij.
Lieve Tigger, Ontzettend droevig om dat te lezen. Ik had het jullie zo er gegund, na alle onzekerheden en spanning... Ik hoop dat jullie er samen goed over kunnen gaan praten, heel veel sterkte om dit verlies te verwerken samen. Veel sterkte wanneer je naar het ziekenhuis moet. Ik denk aan jou in deze moeilijke tijd. Mega dikke knuffel van mij aan jou, liefs Lilly
Hallo Lieverds, hier toch maar gaan werken want alleen thuis is ook zo zielig. Gisteren heel fijn gepraat met mijn vriend hij had een hele goede manier om dit alles te bekijken en te relativeren. t was toch ook nog allemaal nog zo kort en zo klein, al zat er een heel traject aanvast. We zijn volgens hem niet echt een kindje verloren (letterlijk dan, want dat was het nog helemaal niet) maar een gevoel. Ik denk dat ik het zo ook makkelijker een plekje kan geven. Voor nu houdt ik me rustig, laat me gaan wanneer nodig en houd ik het bij een halve dag werk. Het weekend is lekker rustig dus ik ga optimaal genieten van mijn dochter gelukkig kan zij me altijd weer laten lachen. Haar reactie (2,5 jr) op mijn verhaal dat de baby weg is, was dan ook (ze legde haar handje op mijn wang) "Waar dan?" "Mam geeft nix, probere noguh keer. Hier pak mij baby nie huiluh" En toen kreeg ik een megaknuffel. Nou daar knap je toch gelijk van op!
Tigger, wat verdrietig! Ik had zo voor jullie gehoopt dat het goed zou gaan. sterkte samen. groetjes, Anne
Tigger wat erg voor jullie! Ik had toch wel een beetje hoop na heel jouw verhaal dat je toch een goede echo zou krijgen. Sterkte met het verlies en wat een lieve reactie van je dochter.