Wie helpt ons hopen...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tigger77, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :) wat een lieve reactie van je dochter (krijg er tranen van in mijn ogen:))

2. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik toen ook hoor maar wel met een glimlach erbij... ze heet niet voor nix Zinnariya (treasure) Zij is echt ons schatje!

3. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vannochtend om 11.50 richting gyno, ben best zenuwachtig.
    Mede omdat ik vannochtend toch ben gaan bloeden, wie weet is currettage wel helemaal niet meer nodig later in de week. Ben wel bang voor de krampen en wat er misschien komen gaat...

4. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Donderdag in de ochtend mag ik er terecht.
    Ze stelden nog een echo voor maar aangezien ik ben gaan vloeien leek me dit niet echt nodig... wilde het ook niet meer zien.
    Mams zal me waarschijnlijk brengen en halen... m'n dochter kan ongestoord naar het KDV en als het moet mag ik m'n vent bellen om naar huis te komen. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en dat ik het weekend weer op de been ben, kheb geen idee wat ik er van kan verwachten...

5. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal, nou mijn curretage is lichamelijk gezien 200% meegevallen.
    Om 09.30 moest ik binnen zijn, was pas om 13.30 aan de beurt. Dat was echt niet leuk en meteen ook het zwaarste, helemaal toen mijn mams echt om 11.00 uur weg moest.
    Ik kreeg om 12.00 toch maar een bed omdat ik bijna flauwviel van de honger, heb een dikke pil van een boek uitgelezen en toen ik bijna in slaap viel kwamen ze me halen.
    Om 13.15 aangesloten op hartmonitor, infuus aangelegd kennis gemaakt met de gyno en anestesist en om 13.25 de operatiekamer binnengereden. Overgeklommen en toen werd ik gelukkig gauw onder narcose gebracht zonder mijn benen in de beugels. Fijn!
    Ik werd om 14.25 uur wakker gemaakt om 14.35 zat ik al rechtop om naar de afdeling gebracht te worden en om 15.00 uur zat ik eindelijk aan de thee, water en boterham met kaas, was niet misselijk en had berehonger. Mams gebeld voor een knuffel die ik toen wel nodig had en de gezelligheid.
    Verder geen pijn gehad, naast de menstruatieachtige klachtenpijntjes dus zware medicatie was/is niet nodig. Nog wel wat gehuild natuurlijk, nu was het definitief over...
    De gyno kwam eindelijk om 18.05 om me te ontslaan, was een lange zit dus. Heb alleen vrijdags nog wat gevloeid en toen was het over.

Rustig weekend gehad en tijd voor mezelf genomen om alles op een rijtje te zetten.

Alles voelt prima, ben 3 dagen vloeiloos dus vandaag mogen we weer! ;)

6. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tigger, gelukkig is het lichamelijk meegevallen. ben 2keer gecurriteerd en het viel me ook veel mee (ook berehonger, maar kreeg niks:( omdat ze bang waren dat ik misselijk werd, de eerste keer thuisgekomen en 6boterhammen gegeten:) daarna naar boven gestrompeld, toen was ik op)
    ben gelukkig ook niet onder narcose gebracht met mijn benen in de beugels. blij dat ik dat allemaal niet weet.

hoe voel je je voor de rest? vanaf hier ook een digi-knuffel:)

7. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    @brenjomi
    Ik heb ook 3 keer moeten vragen om eten, kreeg maar 2 boterhammen en ik had gelukkig nog een mamoet-rozijnenbol in mijn tas verstopt die ik er nog achteraan gepropt heb ;)
    Verder voel ik me eigenlijk vooral opgelucht. We kunnen nu eindelijk verder na 6 wkn onzekerheid...

8. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Tigger,

Goed om te lezen dat je weinig pijn hebt gehad van de curretage.
    En al helemaal fijn dat het vloeien over is....snel.
    Ik wens jou heel veel sterkte toe om dit een plekje te geven, en voor de toekomst....wanneer je weer aan zwanger worden denkt veel heel veel geluk meid!!!
    Hopelijk mag je snel zwanger worden....
    Bedankt dat ik jouw verhaal mee heb mogen lezen, ik hoop dat je iets aan mijn steun hebt gehad??

Vele groetjes Lilly

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    tigger, ik had stiekem tegen mijn vriend gezegd (de eerste keer) heb zin in een grote bak friet:D
    komt de zuster een uur later vertellen dat ik rond 3uur naar huis mag en dat ik thuis iets lichts mag eten, gewoon een boterham ofzo geen friet:D hahaha, dacht: oh jee, heb je me afgeluisterd;)

10. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lilly11 en eigenlijk iedereen die zo lief op mijn berichtjes reageerde, Ik heb ontzettend veel steun gehad aan jullie lieve woorden, tips en steun. ik sta nu voor mijn gevoel sterk in mijn schoenen om en nieuw avontuur aan te gaan dus heb gisteren dan ook maar na 3 vloeivrije dagen de stoute schoenen in mijn geval uitgetrokken en heb mijn vent mee naar boven gesleurd... heerlijk weer samen vroeg naar bed :)

@brenjomi, ik had in eerste instantie aan mijn moeder gevraagd om een broodje van de visboer mee te nemen, maar dat leek haar toch te heftig. uiteindelijk heb ik s'avodns dus wel een bord friet mayo-curry en een kipcorn met pittige chilisaus op en die smaakte me prima! ;)

11. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ tigger: wat fijn voor je dat je curretage lichamelijk meegevallen is. Ik hoop dat je lichamelijk en geestelijk snel opknapt. Sterkte meid!

Deel Deze Pagina