We zijn nu 20 weken in verwachting van ons meisje. een tijdje geleden zijn we dé naam tegen gekomen.. omdat de oudere broers 2 namen hebben, willen we kijken of we een tweede naam erbij kunnen bedenken.. maar dat is zo makkelijk nog niet! we zouden het erg leuk vinden om in de betekenis iets van wonder, onverwacht, cadeau te hebben. gezien deze zwangerschap een medisch wondertje is. maar hoeft niet per sé onze naam is Fayenna, wie o wie heeft suggesties?? uiteraard geld voor eventuele bekende meelezers: mondje dicht!
betekenis: Licht Eline Layna Leora Leonora betekenis: Leven Zoë Ik heb zelf een dochter van Fae . Dat betekend 'fee' maar is voor ons een vervorming van Faith. Wat weer vertrouwen, geloof betekend. Leonora is haar 2e naam. Vernoemd naar Leo. Maar door voor Leonora te kiezen, voelt haar naam voor ons als 'vertrouwen op het licht' . Oftewel: Het komt altijd goed.. Een zwangerschap was voor ons ook niet vanzelfsprekend, vandaar dat ik erg blij ben met de betekenis. Omdat Fayenne me een beetje doet denken aan Fay , heb ik daar een beetje verder op gezocht. Verder blijf ik de betekenis van Zoë prachtig vinden.. simpelweg ''Leven" ... En als je dan nog 'vertrouwen op het leven' voorsteld.. Ach ja. Niet precies wat je zocht, maar misschien kan je er wat mee..
Fayenna Emilia Fayenna Mireille Fayenna Myrilla Fayenna Elyssa Fayenna Elysia Fayenna Joyelle Fayenna Licia Fayenna Mirte Fayenna Narah Fayenna Ottilia Fayenna Yindee Fayenna Louella Fayenna Sapphira Fayenna Mirabel Daarnaast vind ik Fayenna Lumée heel mooi klinken, maar van Lumée weet ik geen betekenis