Wij zijn zwanger van ons eerste kindje en vinden het - net als zo velen - ontzettend moeilijk om een naam te kiezen. We willen niet weten wat het wordt dus zijn op zoek naar zowel een meisje als jongensnaam. Wij zitten te denken aan: Lucas of Milan of Sophie of Fleur. Wat vinden jullie leuker? En nog idee voor andere leuke/ korte namen? Bedankt!
Lucas en Sophie, zou ik dan kiezen. Andere ideeen: Olivier Bas Hugo Leander Veerle Vera Nienke Renske Julia Juliette Amber
Ik vind alle vier namen leuk, maar zou toch kiezen voor Lucas en Sophie. Milan komt hier in de buurt zó veel voor dat ik die naam steeds minder leuk ga vinden. En Sophie vind ik net iets mooier dan Fleur. Andere ideeën: Dyon / Dion Niek Nick Levi Bram Stijn Stan Luuk Mart Mats Noa Nova Esmee Merle Anna Indy Imke Emma Sanne Mare / Mara
Sophie!! Erg leuk!!! Lucas en Milan ook leuke namen, maar ik zou denk ik voor Lucas gaan. Lastig he.. Vind ik ook!!
Bedankt voor alle reacties!! Ik denk dat we voor Lucas en Sophie gaan, vinden we denk toch net iets leuker. Maar kan natuurlijk nog veranderen.. hahah Twijfel nog wel over Sophie omdat deze naam zo vaak voor komt. Vind het niet leuk als ze later in een klas met nog 3 sophietjes zit.. Fijn weekend alvast!