Hadden ze hier ook. Daarom bleef ik gewoon lekker lang borst geven en viel ik ze de eerste 2 jaar niet lastig met zuivel of opvolgmelk. Het meeste andere eten ging wel goed, al merkte ik bij de oudste al vrij snel dat hij op bepaalde dingen die ik at reageerde en dat ook deed als hij ze zelf at. Dus kreeg hij geen aubergine of paprika.
Nou, ik heb er veel aan gehad hoor! Ons schema is nu: 6u BV van mama 8u30 fruithapje 9u slapen 11u flesje BV 12u slapen 15u flesje KV 16u30 groentehapje 19u BV van mama Tussendoor krijgt ie nu een stukje soepstengel of een broodkorstje. Die gaan er sinds een week of zo goed in! Nu gaan we even kijken of we één van de voedingen kunnen vervangen door een boterham. Wat denken jullie? Flesje van 11u vervangen door een boterham met wat BV? Eerst 100cc BV en dan de boterham en later omdraaien en dan vervangen met water of thee? PS: Zit diksap niet vol suiker?
Je kunt om 11 uur inderdaad brood bij de bv gaan geven. Op dagen dat je niet werkt kun je dan natuurlijk gewoon aanleggen, dat scheelt tijd en werk.