Vandaag eindelijk geslachtsbepaling!! Zo spannend!! Wie gaat er vandaag nog meer?? En dat door de sneeuw heen...moeten er 45 min voor rijden..dus gaan 2 uur van tevoren nu al rijden hahaha
haha wij zijn ook geweest vandaag.. veeeeeel te vroeg weg gegaan vanwege de sneeuw.. viel uit eindelijk wel mee.. maar het was super.. zag er allemaal mooi uit en het geslacht kwam meteen in beeld.. wij krijgen een zoon!! en hoe ging het bij jullie?? wat wordt het???
ik ben n 15 weken en z zeggen 60% meisje omdat et moeilijk te zien was maar als het een jongen is dan lijtk het me wel gelijk zichbaar.. heb je een echo foto van jullie zoontje ! o ja gefeliciteerd
ik zal zo even een foto plaatsen op de pc.. het was echt heel duidelijk.. ik riep het ook zelf.. het is een jongen! of niet... ja duidelijk zei die was vanaf de zijkant.. foto volgt..
Wij ook 2 uur te vroeg ivm de sneeuw En het was een pronker we krijgen een gezonde Zoon! Ze heeft er een mini 20 weken echo van gemaakt Erg gaaf!!
gefeliciteerd dames.. wij mogen vanmiddag voor een geslachtsbepalingsecho. ben benieuwd of het nu wel duidelijk is..