Nou las ik hier laatst een topic waarin iemand dr kat een middagje kwijt was, ik zei die komt wel terug en ja hoor, kwam ook terug. Nu is onze kat al sinds dinsdag-ochtend weg en normaal komt hij iedere dag even naar huis, begin me nu toch zwaar zorgen te maken. pfff hoop dat ie snel weer terug is
Ik weet wat het is, onze poes kwam van de ene op de andere dag ook niet meer terug. We hebben weken lang alles afgezocht en had eigenlijk de moed al opgegeven, tot dat ze opeens na 4 weken spontaan aan kwam zetten, wel helemaal vermagerd dus ik denk dat ze de weg kwijt is geweest. Ik hoop dat je je beestje snel weer lekker binnen hebt. Heb je de dierenambulance al gebeld of ze iets gevonden hebben?
Jeetje vervelend zeg! Is je kat gechipt? Mocht hij dan gevonden worden kunnen ze jou in ieder geval makkelijk vinden! Verder zou ik gewoon blijven roepen en met brokjes rammelen. Ook regelmatig een ommetje maken. Wij zijn onze kat een aantal jaar geleden ook een week kwijt geweest (niet gechipt toen) na een week vonden we haar helemaal vermagerd een paar blokken verderop in de struiken... Sterkte en hoopt dat hij snel terug komt!
Onze kat is nu tot 2 keer aan toe een paar dagen weg gebleven, de eerste keer was paar jaar geleden, begin januari, het was -10 snachts. Ik maakte me harstikke zorgen, dierenambulance gebeld etc. Na een paar dagen had ik haast geen hoop meer. Op zondagavond hoorde ik ineens mauwen bij de deur en daar was meneer, alsof er niks aan de hand was kwam ie binnen, even eten en krabben en zn mandje in. 2e keer was vorige maand, op zaterdag voor t laatst binnen geweest en toen op woensdagavond pas weer. Geen idee waar ie uitgehangen heeft, maar was gewoon weer thuis en deed zn ding weer. Ik hoop dat jouw beessie ook snel weer veilig thuis komt!
Wat vervelend Lentefee, ik moet er niet aan denken dat mij dat gebeurd. Heb je al Amivedi of Politie geprobeert te bellen? Ik hoop dat ie snel weer terug is. Xx Es
ben net bij de buren geweest die hebben een nieuwe schuur, maar daar zat ie niet in, politie heeft ook geen melding ontvangen morgen het asiel eens proberen.
Onze kat bleef ook wel eens een aantal dagen weg, op een gegeven moment wel eens langer dan een week maar hij viel nooit af. Hij had dus gewoon een 2de adresje, helaas is hij op een dag weg gebleven. Ik denk dat ze hem gewoon niet meer buiten lieten. ik hoop dat hij snel terug komt lentefee!
He lentefee, Wat toevallig, ik zit met hetzelfde momenteel. Onze kat is al vanaf zaterdag weg.. en hij blijft nooit zo lang weg. Ik ben zo bang dat er iets ergs met hem is gebeurd. Ik moest er gister al van huilen! Ik hou gewoon van het beessie. Dit is bij ons ook nog nooit gebeurd. We gaan morgen de instanties bellen.. En ik zal morgen ook even een blokkie om doen, misschien vinden we hem .. Sterkte!
Och jeetje.. Hopelijk komt ie snel weer thuis.. Moet er niet aan denken dat een van mijn schatjes weg is.
Oh rot voor je joh... Zeker als ze elke dag thuiskomen... Ben een van onze katten ook wel eens echt lang kwijt geweest, terwijl ie normaal altijd maar heel even weg was, maar na vier dagen ook weer terug. Als je je ongerust maakt zou ik alleen niet te lang wachten met amivedi bellen, hoe eerder hoe beter en liever voor niets dan te laat toch? Hopelijk is ie inmiddels terecht!
www.amivedi.nl Wat is Amivedi-Nederland? Amivedi-Nederland is de werknaam van de Stichting AMIVEDI, een landelijke vrijwilligersorganisatie die zorgt voor een kosteloze registratie van vermiste en gevonden huisdieren in Nederland. Amivedi-Nederland bestaat al bijna 75 jaar. In die tijd heeft zij veel ervaring opgedaan en veel contacten opgebouwd. Daardoor is de kans groot dat een vermist of gevonden huisdier weer bij de eigenaar terugkomt. Amivedi-Nederland werkt met meer dan 100 hulpposten, verspreid over het land. Er is dus altijd wel een hulppost bij u in de buurt. Daarnaast is er een landelijk telefoonnummer waarop u terecht kunt: 0900-AMIVEDI (0900-2648334)
Jahoe! Onze kat stond vanmorgen mauwend aan de deur ! Ben zo blij blij blij! Hij heeft niet veel gegeten hier thuis dus ik denk dat hij ergens is gaan schooien, maar goed hij is er weer pff ik sliep er al slecht van. Jeldou ik hoop zo dat jullie kat ook weer snel thuis komt, jeetje je maakt je toch zorgen he.
wauw wat goed zeg haha valt me op dat als je een berichtje hier neer zet van ben mijn kat kwijt dat ie een paar dagen later terug komt haha zou die kat dan ook stiekum op het forum zitten?