Hugo en Oscar leuk, Vesper meer voor een meisje. Voor een jongen zou het dan Esper worden (voor mij iig). Van de genoemde namen vind ik Oscar het leukst.
Oscar vind ik dan de leukste.... En i.p.v Vesper dan toch Jesper. Vind Vesper meer voor een meisje. Hugo ben ik neutraal over.....
Hugo en Oscar allebei heel leuk! Vesper is absoluut niet mijn smaak. Ik denk dat ik Hugo het leukste vind, het klinkt zachter en liever maar ook sterk en volwassen.
Vesper vind ik leuk, maar inderdaad voor een meisje. Ik heb bij oscar nog steeds de associatie met dat beest uit sesamstraat wat in de prullenbak zit, dus ik ga voor Hugo.
Vesper vind ik heel leuk voor een meisje. Hugo heb ik helemaal niets mee, ouwelijk en kak. Oscar ga ik dan voor. Vind ik geen topnaam maar wel ok. Jesper vind ik wel leuk.
Wel grappig trouwens dat er ooit een topic jaren geleden was van iemand die haar dochter Vesper wilde noemen en dat toen iedereen reageerde met dat ze het meer een jongensnaam vonden omdat het op Jesper lijkt.
Hugo vind ik heel mooi! Vespers en Oscar weer helemaal niet. Bij Oscar blijf ik denken aan dat groene monster uit Sesamstraat.