Ha meiden, we zijn bezig met het zoeken naar het ultieme kaartje. We hopen dat het bestaat, anders moeten we zelf met ontwerp en zo aan de slag. Wat wij zoeken is het volgende: een harmonicakaartje van 5 vierkantjes (of te wel een vijfluik), waar op de ene kant de naam kan en op de andere kant foto's, informatie en zo. De enige die we tot nu toe hebben gevonden en die wel redelijk voldoet, maar het net niet is, is deze: geboortedorp.com / Na tientallen sites bekeken te hebben, zijn we zo'n kaartje verder nog niet tegengekomen. Wie wil ons helpen zoeken waar dit soort kaartjes voor een redelijke prijs te krijgen zijn? Alvast super bedankt!
Dank je voor de link! Alleen willen we ook nog dat de kaart horizontaal is, dus dat die kan staan. Op deze site zie ik ze op die manier alleen in 4 delen...
Dag Piekie81, Ik heb op de site gekeken onder help, daar staan allerlei vragen. Ik las onderstaande, dus misschien contact opnemen en eens horen wat mogelijk is? Succes! Groetjes, Kiki Kan ik ook andere wijziging in het kaartje aanbrengenEr is veel mogelijk met de kaartjes. Hiervoor kun je het beste even contact met ons opnemen.
Geboortedorp is een site van angelique Lemmens. Zij en haar team ontwerpen ook kaarten samen met jou. We hebben onze trouwkaart laten maken en die was super. Ik zal nog een link toevoegen! Succes!! Angelique Lemmens
Ha meiden, super bedankt voor de reacties! Het moet zeker gaan lukken om nu een mooi kaartje te gaan kiezen, al dan niet met aanpassingen. Bedankt!