Verstand van inboedelverzekering fbto?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 10 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik kom er echt niet meer uit.. Iemand hier die verstand heeft van de inboedelverzekering bij FBTO? Ik kan in hun voorwaarden niks vinden over schade die door een gezinslid is veroorzaakt..

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Om wat voor schade gaat het?

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dochter heeft water laten vallen over de laptop..

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Voor zover ik uit de voorwaarden op kan maken valt dit onder de inboedelverzekering. Ik zou ze gewoon bellen en de schade melden. Of je er daadwerkelijk iets voor terugkrijgt ligt aan de leeftijd en waarde van de laptop.

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Waar zie jij dat staan dan want ik zoek me al 2 dagen suf.. :)

Laptop is niet zo oud en was een dure..

6. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Kan je gewoon fbto over bellen.. Wij hebben ook fbto en mijn iPad liet mijn zoon vallen 1000 stuken het scherm.. Ook ik kon het verhalen op hun .. Niet gedaan omdat ik op de iPad een verzekering had en ik heb toen eerst fbto gebeld werd vergoed en daarna mijn iPad verzekering (wist niet zeker of hun mijn iPad gingen vergoeden omdat het gevallen was) dus het kan wel.. Ze hebben zelfs onze fiets vergoed die gestolen was uit de schuur ...

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ergens in de voorwaarden staat over niet te voorspellen schade dat die vergoedt word. En daar lijkt me dit onder te vallen. Daarnaast wordt schade door medeverzekerden nergens uitgesloten.

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Monique had je dat via je inboedelverzekering gedaan toen?

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Aawh oke ja dat had ik ook gelezen maar ik had het niet zo opgevat.. Bedankt!

Deel Deze Pagina