Ik kom er echt niet meer uit.. Iemand hier die verstand heeft van de inboedelverzekering bij FBTO? Ik kan in hun voorwaarden niks vinden over schade die door een gezinslid is veroorzaakt..
Voor zover ik uit de voorwaarden op kan maken valt dit onder de inboedelverzekering. Ik zou ze gewoon bellen en de schade melden. Of je er daadwerkelijk iets voor terugkrijgt ligt aan de leeftijd en waarde van de laptop.
Kan je gewoon fbto over bellen.. Wij hebben ook fbto en mijn iPad liet mijn zoon vallen 1000 stuken het scherm.. Ook ik kon het verhalen op hun .. Niet gedaan omdat ik op de iPad een verzekering had en ik heb toen eerst fbto gebeld werd vergoed en daarna mijn iPad verzekering (wist niet zeker of hun mijn iPad gingen vergoeden omdat het gevallen was) dus het kan wel.. Ze hebben zelfs onze fiets vergoed die gestolen was uit de schuur ...
Ergens in de voorwaarden staat over niet te voorspellen schade dat die vergoedt word. En daar lijkt me dit onder te vallen. Daarnaast wordt schade door medeverzekerden nergens uitgesloten.