Wie kan me helpen aan een korte naam voor jongen en meisje, passend bij de naam van onze dochter Noa... We houden van stoere namen voor een jongen en lieve namen voor een meisje... Ik ben benieuwd, alvast bedankt voor jullie reacties...
lana lena yara yana Sem Kim Joy Joya Indy Kyra Linn Gui Guy Kaj Shane Gio(vanni) Joey Bjorn Sam Dani Weer wat ideetjes zit er misschien wat bij of wat in de richting komt?
Kai of Kay voor een jongen vind ik altijd een leuke korte naam Tim Tom Jelle Bas Bram Gino Hugo Do (voor een meisje) Bo / Beau (als je daar van houdt dan, kan voor een jongen ook) Til (een hele ouderwetse) Jane Belle Mia Ria Pia Joke Kim Jessy Roos (Zitten overigens aardig wat bij die ik zelf niet zo mooi vind maarja een naam is persoonlijk en ze zijn wel kort )
Jongensnamen : Gio Max Tijm Jone Arwe Ybe Eben Idse Ides Kiro Zias Thias Inan Cian Luca Vic Vince Elya Ilan Yens Ingo Stef Staf Beau meisjesnamen : Ylke Yinthe Jelte Arwen Mir Nona Lynn Rane Liv Loor Flo Imke Mila Hede Sari Dyte Nara Minne Cody Diwa Zowi
Vince? Tygo is ook erg leuk voor jongens, of Luc. Meisjes vind ik Indy en Lynn wel leuk, of Luna. (Noa trouwens ook een super naam! )
Hoi, Ik ken een Noa en Cas. Verder nog: Sep Mats Stan Lars Sil Finn Koen Mick Daan Bas Nina Luna Lara Kim Dana Imke Imme Lisa Lise Eva Sara Emma