menstruatiekramp maar nog niet ongesteld

Discussion in 'Zwanger worden' started by kiano, Feb 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiano

kiano Lid

Feb 7, 2010
    16
    0
    0
    Ik heb mijn eisprong 5 februarie gehad (denk ik) en nu heb ik al sinds een week mestruatiekrampen en witte afscheiding.
    Ik wil nu al testen maar moet pas over anderhalve week ongesteld worden.
    Wie heeft dit ook en kan mij helpen....
    Heb het gevoel dat ik zwanger ben, erg misselijk, vaak plassen, zeurende buikpijn.
    Help!!!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Huh? :(

Je hebt je ei TWEE dagen geleden (5 februari) gehad en hebt al een WEEK last van menstruatiekrampen en witte afscheiding? Dit heeft dan niks met een zwangerschap te maken lijkt me. Want je had er immers al voor je ei last van?

Bovendien moet je eitje (indien bevrucht) nog innestellen in je baarmoeder. De innestelling vindt zo'n 4 tot 10 dagen na je ei plaats.

Als ik jou was, zou ik nog 2 weekjes afwachten. Ik weet dat het moeilijk is, maar wie weet of geduld beloond zal worden...

In elk geval duim ik voor je dat je over 2 weekjes een positieve test in handen mag hebben.

3. fafa

fafa Niet meer actief

Hoe lang ben je al van de pil af (als je die gebruikte voor het zwanger proberen te worden)? Ik had namelijk de eerste maand precies dezelfde symptomen vanaf na mn eisprong: buikpijn (gevoel van aankomende menstruatie) misselijkheid en witte afscheiding. Het is dus waarschijnlijker dat je aan het ontpillen bent, gezien die niet-kloppende timing waar be happy het over heeft.

Desalniettemin hoop ik voor je dat je toch zwanger bent. Laat het ons over anderhalve week weten.

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jahoor ze is hartstikke zwanger :d !!!

xx ly (der zus ;) )

Share This Page