hallo!! ik ben zwanger van een meisje en ons zoontje heet Jayden, en we zijn echt HARD opzoek naar een meiden naam maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... vooral als man lief NIKS leuk vind.... wie o wie weet eeen leuke naam die ook bij jayden past! Bedankt alvast! liefs!
Mijn dochtertje heet Ninthe (dus dat vind ik natuurlijk de allerleukste meidennaam, maar dat is voor iedereen persoonlijk)
Jayden & Jenna Jayden & Lynn Jayden & Gwenn Jayden & Lois Jayden & Britt Jayden & Tara Jayden & Liz / Lizzy Jayden & Demi Jayden & Joy Jayden & Megan
Het zijn niet mijn soort namen, maar hier een poging... Jayden en Lindsey Jayden en Nikky Jayden en Amber Jayden en Kaylee Jayden en Roxan Jayden en Lysanne Jayden en Naomi Jayden en Marly
oohh leuke naam!! me vriend is echt moeilijk!! maaaar hij vind kaylee een leuke naam woehoeee dat is al een begin haha ik vind zelf lynn en noa erg mooi.. maar dat vind hij weer niks! Nog meer namen zijn welkom!! bedankt allemaal!
Jayden en.... Jennifer Janelle Jessy Amy Lily Wil je eigenlijk per sé een Engelse naam zoals Jayden of maakt dat niet zoveel uit? Verder nog andere eisen?
Ik ken een meisje die Tayo heet....heeft wel een betekenis maar weet het niet meer...ff googlen? Nikita Kayleigh (kaylee) Joy Kelsey Didi
Jayden en Destiny Jayden en Jeslynn of met een n Jayden en Jesney Jayden en Demie Jayden en Esmee Jayden en Sharona Jayden en Senna Jayden en Lorena Jayden en Jesney Jayden en Romy Jayden en Kaylee Jayden en Britney
tot nu toen zijn lindsey, kaylee, kaytlin favoriet... echt suoer dat jullie mee dneken!! meer tips zijn nog steeeds welkom haha! xx
jaylin is mijn favoriet! maar vind het toch niet echt kunnen jayden en jaylin vind ik te veel op elkaar lijken jammer genoeg haha!
Ja hoor.... ik had met een vriendin over namen ghehad dat wij kaytlinn echt heel mooi vonden e.d en raar het maar.. zei is verder dan mij en haar kind gaat kaitlinn heten wat gemeen!!!! ben er echt ziek van! dat was de favoriet van me vriend zo sneu.... nu weet ik het helemaal niet meer pfff ... zo zie je maar weer.. lekker je mond houden over namen hihi
Dat is idd niet leuk..... Ook wel een beetje flauw van die vriendin. Ik weet niet hoe lang ze nog moet, maar wie weet verandert ze nog van gedachten...
Nou echt niet hoor haha!! volgens mij doet ze het erom grrr.. als ik er aan denk WORD IK ZO BOOS!!! of is dat stom? het is toch wel een beetje raar.. maarja we gaan weer verder hihi