Dag allemaal, Wij zijn op zoek naar een stoere niet te lange jongensnaam. Hij mag best een beetje anders of bijzonder zijn. We hebben al een lijstje van namen die we wel leuk vind, maar een uitspatter zit er niet tussen. We hebben al 3 jongens en ik heb soms het idee dat alle leuke namen al vergeven zijn; . (onze jongensnamen zet ik niet op het net i.v.m. meelezende bekende ). Onze lijst: Hero , leuk, maar niet in het buitenland? Jimmy, maar is dat ook leuk voor een volwassen man? Josh, Als er maar niet iemand Jos gaat zeggen..... Romeo, met de klemtoon verkeerd moeten we aan een auto denken... Ot, leuk tot dat iemand riep: otje kapotje........ pfff.....en zo hebben we er nog een paar. Mijn man maakt zich nog niet zo druk en roept dat er nog tijd genoeg is, maar ik word er stiekem toch wel zenuwachtig van (zullen de hormonen zijn). Wie helpt!?????
Oh ja Ivo, die vond ik zo mooi voor onze 2e zoon. Jammer genoeg heeft mijn man toen zijn Veto recht gebruikt :x. Denk niet dat het deze keer iets uithaald .
Hero - inderdaad niet leuk in het buitenland. Jimmy - inderdaad niet leuk voor een volwassen man, al kun je er wel Jim van maken. Maar ik vind beide namen niet leuk. Josh - wel leuk en het lijkt me niet dat iemand Jos gaat zeggen. Joshua kan ook nog. Romeo - met klemtoon verkeerd inderdaad een auto, en sowieso, where's Julia? Ot - niet leuk voor een jongen. Josh vind ik nog wel leuk, de rest eigenlijk allemaal niet... Ben wel benieuwd naar de namen van je andere 3 zoons, kun/wil je die mischien in een bericht sturen? Hier een lijst met ideeën: Armando Arvid Bernt / Bernd Bjarne Brent Brett Corben Danté Dave Dev Devin Dex(ter) Dinand Dorian Duuk Elio Emiel Emilian Fenn Ferry / Ferron / Ferran Finn / Fynn Flynn / Flinn Flynt Gabor Gavin / Gavyn / Galvin / Galvyn Glen Ichi / Ishi Ilo Isha Jace Joas / Joaz Jonah Jonan Joren Jorias Jorn Julias Kaylen / Kaylon Kjeld Leander Lenn Lex Luco Luux Marley / Marly Marlon Maro Matteo Maxim Merlin / Merlijn / Marlijn Midas Moos Morris Nero Noury Otis / Otus Quinten Raven Ravi Robbe Roben Rowen Rowin Rune Sam Senne Seph Seppe Shane Silvian Silvijn Stan Sten Süllivan Tarek / Tarik Thiaz Tobian Tobin Torian Tos Troy Turias Tuur Tybo / Tibo Tyler Viggo Warre Ysmar
Eerlijk gezegd vind ik het moeilijk. Ik weet overigens nog wel hoe je kinderen heten Olaf Abel Alec Lior Rasmus Milo Maddox Seger Jake Chris Raff Kess Sebas Saul Jens Silas Steve Just Lance Mitch
Saul en Dex staan inmiddels ook op onze lijst. @ Quint1, het is idd moeilijk. Gelukkig hebben we nog even.
Ik vindt het moeilijk, weet niet hoe je andere zonen heten? Fedde ( mijn favo, zo heet mijn zoontje) Brent Abel ( zou onze naam zijn bij een 2de zoon, we krijgen nu een meisje) Silvijn Aron Imre Zomaar een paar namen die ik leuk vindt hor, mischien heb je er wat aan!
Wij hebben een zoon die Ruben heet, nu denken wij voor de tweede (als het een jongen is) aan Timon of Nathan. Ons neefje heet Lars. Ik weet niet of je het wat vind, maar misschien heb je hier iets aan....