ik ben nog niet zwanger , maar vind het heerlijk om te fantaseren over namen voor een 2e kindje helpen jullie me mee ? ik ben maar het hele alfabet af gegaan zo kwam ik op wat namen die me op dit momenbt te binnen schieten : alissa britney chayenna demie / dewy ivana / iza / iris jenna / joya / jaleesa / jony kyra / keelie / kyenna/kimberley lana / luna / lynn mendy / melissa romana danysha senna / serena / verder kom ik op dit moment niet met meisjes namen jason ryan nigel justin kyano liam kyenzo dean ivano joey jivano jay joshua renzo jayvano len melvin ook hier kom ik niet verder
Alissa vind ik leuk, Isa (met een s dus), Lynn, Senna en Iris ook. Demi, Dewi, Kyra vind ik ook oké. Lana, Luna en Mandy vind ik gaan. Isa en Senna vind ik het leukst van het rijtje. Britney, Chayenna, Kimberly, Keelie (Kayleigh of Kaylee vind ik dan nog beter, maar vind ik ook niets), Kyenna, Melissa, Romana, Danysha en Serena vind ik niets. Van de jongensnamen vind ik Lenn (met dubbel -n dus) erg leuk. Joshua vind ik gaan. Justin en Liam op z'n Nederlands uitgesproken vind ik ook gaan. Jason, Ryan, Nigel, Kyano, Dean, Kyenzo, Ivano, Joey, Jivano, Jay, Renzo, Jayvano en Melvin vind ik niets.