laparascopie en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yasgok, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hoi dames,

Vorige week heb ik een laparoscopie gehad. Wie heeft dit ook laten doen en is hierdoor sneller zwanger geworden?Alvast bedankt....

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik heb er ook 1 gehad!

Had hem in augustus, die maand moesten we dus laten gaan. In oktober bleek ik zwanger, maar liep helaas uit op een miskraam.

Eind dat jaar begonnen met hormonen spuiten en iui.
    De 1e iui over laten gaan, vanwege teveel follikels.

De 2e iui (eigenlijk dus de 1e echte poging) was het raak! :)
    Dit was op 1 februari.

Dus in het half jaar na de laparoscopie ben ik 2x zwanger geworden, terwijl we al ruim 1,5 jaar bezig waren zonder resultaat.

Heel veel succes!

3. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Sommigen worden snel zwanger nadat er vloeistof door de eileiders is gespoten. Is er niets bijzonders gevonden tijdens de laparoscopie?

4. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Bij mij heeft het 3,5 jaar geduurd na de laparoscopie voor ik zwanger raakte.
    Bij mij was de laparoscopie ivm een operatie aan mn eierstokken, zat een grote cyste die weg gehaald moest worden, ook is er een afwijking aan mn baarmoeder gevonden toen.

Succes!

5. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Nee mijn gynacheloog zei dat er echt niks is gevonden. Dus ik heb voor niks eigenlijk denk ik laparoscopie ondergaan.Alles zag er perfect uit zei hij.

Dat wordt dan geduldig afwachten wat de tijd zal laten zien...bedankt dames...

Deel Deze Pagina