Gefeliciteerd echt wel! Heel bijzonder! Ga maar snel bellen voor je medicatie. Hopelijk over 8 maanden weer een mooi wonder erbij
Gefeliciteerd! Wat een wondertje! Op de laatste foto zijn de steepjes licht, maar heel duidelijk. Je weet natuurlijk nooit precies wanneer de innesteling is geweest. Anders over twee dagen weer testen om te kijken of er oploop is.
Dankjewel! Meestal zijn lichte streepjes geen goed teken bij mij, vandaar de onzekerheid. Want hoewel nog niet verwacht is het nu wel heeeel erg gewenst! Gelukkig werkt Gent snel mee en heb ik alle medicatie al binnen! Zo fijn!
Sorry hoor dames, maar ben super onzeker! Dacht dat dat wel minder zou zijn bij een derde! Maar vanmorgen weer getest en zie bijna geen oploop! Toch had ik 2 weken geleden in de ochtend een smiley op mijn ovulatietest (deze was in de middag weer weg). Ik zie overal veel betere testjes... zou het niet veel meer opgelopen moeten zijn?
Volgens mij zie je de oploop het beste als je 1 dag niet test en dan weer wel. Die eerste weken zijn altijd zo onzeker en eng! Probeer wat afleiding te zoeken en test morgen nog eens. En misschien bij de predictor houden of bij de clear blue. Dat zijn goede testen op het moment. Succes en ik duim voor een mooie oploop
Dankjewel! Ons eerste zoontje leeft helaas in de hemel. Hij waakt over zn kleine zusjes en nu kleine broertje hoop ik. Was veel te vroeg geboren. Mensen zeggen vaak, ik neem kinderen. Maar helaas is dat niet zo vanzelfsprekend. Ik heb 12 zwangerschappen gehad en 2 dochters op de wereld gezet. Zwanger zijn is een wonder!
Ziet er goed uit hoor! Als je 2 weken terug een smiley hebt gehad dan zit je nu ongeveer op 12 dpo en zal je nod maandag ongeveer zijn. Oh en kv en action testen zijn ruk tegenwoordig. Lekker bij predictor early of express houden met testen
Helaas worden hier alle testen weer lichter! Zo jammer, het was zeker nog niet verwacht maar begon me er al helemaal op te verheugen! Geen foto van de Predictor, maar die was ook veel lichter! Jammer!