Wie helpt?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by bijnamama23, Feb 15, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,542
    1,106
    113
    Female
    Hmm heel jammer meid! Ik snap mega goed dat je je al helemaal aan het verheugen was. Wat een extreme domper!! Dikke knuffel

2. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

May 3, 2012
    266
    119
    43
    Dankjewel!

3. Bloeme

Bloeme Bekend lid

Jun 16, 2012
    583
    154
    43
    He, wat jammer! Ik heb het ook al een aantal keer meegemaakt dat het rond de verwachte menstruatie misging. Zo jammer. Eerst ben je blij en verrast en niet veel later de teleurstelling.
    Doe vooral nog wel een testje over een dag of twee. Er is altijd nog een kleine kans....

4. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

May 3, 2012
    266
    119
    43
    Wil iemand nog met me meedenken? Inmiddels dag 16 ma een positieve ovulatietest en helaas lopen de testen niet verder op en worden iets lichter (zie bijlage).
    Heeft iemand ervaring hoe lang het duurt voordat je ongesteld wordt? Ik weet het niet zo goed meer en word opeens wel angstig voor een bbz (ik houd graag mijn laatste eileider!).

Attached Files:

5. Fadim

Fadim Actief lid

Aug 11, 2014
    473
    187
    43
    kun je niet de situatie bij je vk voorleggen? bij mijn vorige zw liepen ze ook niet echt op en bleven ze zo hangen en bleek achteraf een bbz

6. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Wat balen zeg :( Ik begon meestal een week na de weer negatieve test te bloeden.

7. Ila

Ila Fanatiek lid

Aug 30, 2017
    1,237
    989
    113
    Female
    Wat verdrietig voor je. Ik heb dit veel meegemaakt en werd dan binnen een paar dagen ongesteld. Sterkte!

8. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

May 3, 2012
    266
    119
    43
    Dag meiden,
    Sorry... maar daar ben ik nog een keer. Kan het helaas nog niet afsluiten, mijn testen blijven te vaag dus weet eigenlijk zeker dat het geen zwangerschap is (zou nu 4 weken en 5 dagen zijn).
    Maar testen nemen helaas nog niet geruststellend af, soms zijn ze lichter en vanmorgen weer zo (zie bijlage).
    Verloskundige kan helaas nog niks, mag voor echo komen op 6 weken om te checken. Blijf nu door testen maar de angst voor weer een bbz blijft er een beetje zitten.
    Verder totaal geen klachten.
    Kan iemand met me meedenken? Weet niet meer zo goed wat ik nu het beste kan doen!

Attached Files:

9. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

May 3, 2012
    266
    119
    43
    Sorry... ik haal mijn eigen topic nog even naar boven in de hoop dat iemand er iets zinnigs over kan zeggen?

10. lovejay

lovejay Bekend lid

Sep 19, 2014
    728
    455
    63
    Ik heb precies hetzelfde.. niet super duidelijke testen en al vanaf vrijdag niet mega oplopende testen. Ik testte wel op verschillende tijden wat daar ook mee te maken kan hebben. Daarnaast heb ik ook weinig klachten vergeleken met mij vorige 2 zwangerschappen dus ik weet het ook ff niet meer en het maakt mij ook onzeker. Maar verder geen buikpijn etc dat menstruatie eraan komt oid. Ben alleen moe, ontzettende zere onderrug en spierpijn gevoel heup/bovenbeen rechts.

11. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

May 3, 2012
    266
    119
    43
    Ik zag jouw topic inderdaad ook! Hier inderdaad hetzelfde, ook vanaf vrijdag vage testen! Ik heb helemaal geen klachten...
    Jouw testen zijn wel iets duidelijker dan die van mij, maar het gaat om die oploop en die mist bij ons beide!
    Zo vervelend!

12. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

May 3, 2012
    266
    119
    43
    Ps. Heb je vandaag nog wel getest?

13. Fadim

Fadim Actief lid

Aug 11, 2014
    473
    187
    43
    ze kunnen al met 5 weken zien of het wel in je baarmoeder zit of ergens anders. zou nog een keer je vk bellen en evt overdrijven dat jij je enorm zogen maakt en dat je liever deze week langs wilt komen om een bbz uit te sluiten

14. lovejay

lovejay Bekend lid

Sep 19, 2014
    728
    455
    63
    Nee nog niet..Ik ga het vanmiddag of vanavond proberen.. Ik testte in de middag altijd beter dus ga proberen het in de middag te doen

15. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

May 3, 2012
    266
    119
    43
    Dankjewel! Ik ga zo nog maar eens proberen te bellen! En een beetje aandringen...
    En anders volgende week een ritje Gent, daar willen ze vast wel even kijken!

16. lovejay

lovejay Bekend lid

Sep 19, 2014
    728
    455
    63
    Ja het maakt je gewoon heel onzeker. Je verwacht duidelijke oploop maar dat zie je dan niet:confused: en gezien het feit dat ik andere klachten heb dan bij mm vorige zwangerschappen wordt het nog ergero_O ik weet dat elke zwangerschap anders is maar gaat toch vergelijken :rolleyes::oops:

17. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

May 3, 2012
    266
    119
    43
    Spannend! Hopelijk een duidelijke test voor je! Fingers crossed!

lovejay likes this.
  18. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

May 3, 2012
    266
    119
    43
    Snap ik helemaal! Ik heb 2 mooie kindjes mogen krijgen en had toen enorm oplopende testen! Zodra de testen dat niet deden was het bij mij altijd al duidelijk.
    Maar er zit zoveel verschil tussen mensen en lees hier op ZP ook wel andere verhalen! Dus hoop voor je dat er vanmiddag iets meer duidelijkheid is!

lovejay likes this.
  19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou je hcg laten testen (bloedtest) en dan vrijdag weer.
    Zo kan je zien hoe het zit met de waardes (afloop of oploop).

Share This Page