Hoi allemaal, De afgelopen week heb ik steeds pijnlijker borsten gekregen (zijkant en als er druk op komt). Ook lijken ze iets groter te zijn geworden. Voorheen had ik licht maatverschil en nu lijkt het bij te zijn getrokken. Kan dit erop duiden dat ik zwanger ben? Of is het daarvoor nog te vroeg. Mijn eisprong is afgelopen donderdag óf de de donderdag daarvóór geweest. (denk ik tenminste) Groetjes en bedankt vast voor het meedenken!
ja het kan als het vorige week donderdag is geweest. Als het afgelopen donderdag is geweest dan lijkt het mij onwaarschijnlijk. Innesteling vindt tussen dag 7-10 plaats. Het kan ook gewoon je naderende menstruatie zijn
Bij mij vorige cyclus kreeg ik na mijn ei sprong ook ineens jeukende/pijnlijke borsten en tepels. Ook had ik andere symptomen waar door ik dacht dat het raak zou zijn. Helaas gewoon ongesteld geworden, vervolgens heb ik nog steeds gevoelige tepels en de aderen zijn nog steeds goed zichtbaar. Ik ga er dus zelf niet meer van uit. Maar er zijn zat vrouwen waar het wel een duidelijk zwangerschap symptoom is. Je moet even afwachten, meer kan je niet doen
Ik heb ongeveer 2 dagen na mijn eisprong altijd pijnlijke borsten. Precies zoals jij beschrijft, de zijkant en als ik erop druk maar ook als ik geen BH aan heb en bijvoorbeeld op sta, als ik loop etc. Ze zijn dan ook opgezet en ogen daardoor groter. Voor mij is het het teken dat mijn eisprong is geweest en ik niet meer vruchtbaar ben Ongeveer 1 a 2 dagen voor mijn menstruatie neemt de pijn af en op de eerste dag van mijn menstruatie is het over.
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb begin februari mijn spiraaltje laten verwijderen. Daarvoor had ik een exacte cyclus van 28 dagen waar je de klok op gelijk kon zetten en halverwege die cyclus had ik een paar dagen last van hele pijnlijke tepels. Nu, heb ik geen pijnlijke tepels meer, maar alleen de pijnlijke borsten. En niet meer tijdens mijn eisprong. Dus vandaar dat ik het een beetje raar vind.
Wat jammer van je miskraam. Ik krijg na mijn eisprong vaak pijnlijke tepels, grotere borsten,... denk dan ook altijd dat het raak is, maar meestal is het niet zo. Dus het kan, maar geef jezelf ook niet teveel valse hoop. Zo kan je niet teleurgesteld worden