heb m nu beneden in de hal in een campingbedje liggen , stuk koeler daar , denk dat dit wel een goede oplossing is . en bij jullie ???
Hier 29 graden boven. Ze ligt nu op bed, alleen rompertje aan. Krijgt straks een lakentje over. Eerst even afkoelen!
Pfff 35 graden, wat warm zeg! Denk dat je het inderdaad wel goed opgelost hebt. Hier is het ook behoorlijk warm, nu 29 graden maar ik heb niet de mogelijkheid om het koeler te laten slapen (woon in appartement) dus nu gewoon in rompertje en zonder slaapzak/laken in bed.
Wat warm!! Hier is t 27 graden en verwacht dt t de 28 nog wel haalt(zon staat erop ) Dus vanavond maar in een campingbedje incl romper op onze kamer.. Scheelt niet heel veel maar de gevoels temp is wel wat lager
Bij haar is het 28 graden, ze slaapt aan de "koude kant", de koelste plek. Alleen een rompertje aan. Ze was gelijk vertrokken
Hier is het 30 graden op het kamertje. Ons zoontje 20 mnd ligt met een luier en slaapzak. Gisteren ook zo gedaan en dat is goed gegaan. Wel zielig voor die kleinjes die hitte
Ben het ook echt zat die hitte. Uk is er helemaal naar van. Het is nu 30°C op het kamertje, pfff. Hij blijft nu beneden, straks alles lekker open om door te luchten boven. Als het ver genoeg afkoeld gaat ie op z'n eigen kamer vannacht, zo niet dan verhuizen we 'm naar de onze. Zie behoorlijk op tegen morgen, nog heter...
Hier alleen maar luier, veel te warm anders. Ik ga zelf ook geen kleren aandoen dus hoeft zij ook niet.
Julia ligt in de kamer die koeler is als die van Emma. Julia ligt alleen in een luier en Emma had het zweet op haar voorhoofd staan dus de deur open gezet zodat er wat frissere lucht binnen kan komen (staat raam open op de overloop)
Hier ligt de kleine nu in een rompertje en dunne slaapzak. Hij moet helaas wel een romper met een kort mouwtje aan want hij heeft eczeem op zijn schouder en anders krabt hij het helemaal open da's ook niks.
hier nu 31 graden op haar kamer en ze ligt in een rompertje met spaghettibandjes. Ze was gelukkig gelijk vertrokken na een middag in het zwembad. Er staat wel een raam open op haar kamertje dus hoop dat het straks iets afkoelt.
Hier 26° op kamertje. Rolluiken heel de dag dicht maar warmte zit al te lang in huis.. In alleen luier en mouwloze slaapzak in bed. Ergens anders leggen heeft geen zin, overal is het 26°.
Wij hebben een romper en zomerslaapzakje aangedaan. Hij voelde zelfs nog koud aan haha, dus hij zal het wel nodig hebben. ZOonlief is inmiddels 16 maanden, dus als ie het warm heeft zal ie wel van zich laten horen.
Haha ben je dan niet bang dat de luier uitgetrokken wordt. Dat zou die van ons wel doen. Dan wil ik niet weten wat ik 's ochtens aantref Bij ons gelukkig niet zo warm. Heb airco op de slaapkamer en heb een blower op de gang gezet die de koude lucht een beetje in de slaapkamer van de kleine waait. Met 24 graden vind ik het eigenlijk nog warm. Hij ligt in een zomerslaapzakje met een luier. Hij kan niet zonder de geborgenheid van zijn zakje dus alleen een romper vind ie niks.
Hier 30 graden ze slaapt bij ons op kamer vanwege ruimte gebrek. Alleen in n een mouwloos romper en luier. We hebben een ventilator.