Ik 1 iemand die zichzelf in het fototopic heeft gezet. Haar kinderen gaan naar dezelfde school. Maar als je je foto op zp zet dan weet je dat er altijd wel iemand is die je herkent volgens mij.
Ik heb 1 iemand herkent hier op het forum,maar heb geen bericht gestuurd. Ik wil dat diegene zich vrij voelt hier, om dingen te delen in anonimiteit. En als ik haar een berichtje ga sturen neem ik dat weg voor haar. Ik zou zelf,achteraf gezien,een andere nickname kiezen
Ik heb één keer een moeder herkend op het nieuws. Het ging over de zorg voor haar zoon in coronatijd en ik herkende haar verhaal van het forum door een aantal specifieke medische details.
Ik vermoed dat ik de vriendin van een oud klasgenoot heb herkend hier.... Weet ze niet en het is niet dat ik haar berichten ga lopen zoeken of iets.
1x iemand herkend door combinatie forumnaam, naam kind, zwangerschap en woonplaats. Diegene is inmiddels niet meer actief.
Misschien dat iemand mij hier wel kent in het echt omdat ik hier totaal niet anoniem zit en dat ook niet wil. Ik heb echter nog nooit gehoord dat iemand me in het echt ‘kent’ of me weleens ziet. Ook geen pb. Ik denk dat dat komt omdat ze bang zijn dat ik de kinderen dan bij ze weghaal en een flinke bonus opstrijk
Nee. Zelf ben ik niet erg anoniem dus kan zo herkend worden. Wel zijn er meerdere dames van het forum waar ik irl contact mee heb.
Wel paar x mensen herkend. Maar zijn of niet meer actief of in andere topics dan ik, dus nooit wat mee gedaan. Nooit gehoord of ik herkend ben, sta open voor pb
Ik heb 1x iemand herkent (oud collega van mij). Ze heeft zelfs een x gereageerd op een topic van mij (al weer paar jaar geleden). Heb niks gezegd omdat ik dat vervelend voor haar vond. Al denk ik dat zij wel weet dat ze niet zo anoniem was aangezien haar situatie niet zo veel voor komt.
1x iemand maar dan werkgerelateerd. Haar verhaal had veel overeenkomsten met die andere persoon maar ik heb het nooit gevraagd.