Wie herken jij op ZP

Discussie in 'De lounge' gestart door esklessebes, 23 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Haha dat heb ik ook. Na een paar zinnen herken ik meteen de schrijfstijl

esklessebes vindt dit leuk.
  2. Elizah

Elizah Niet meer actief

Ik weet niet of iemand me herkend hier. Ik ken van 2 leden wel hun schoonouders, maar dat hebben ze me zelf verteld ;) Maar k heb ze nooit in t echt gezien.
    Wel eens een bakfiets verkocht aan een lid hier, die is dus bij me thuis geweest.
    En vorige week heeft iemand van hier iets bij me door de bus gegooid, dus die weet nu waar ik woon. :)

Ysabella, smax, hummeltje5 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Nee, ik weet ook redelijk zeker dat wij elkaar niet kennen (ondanks die plaat voor mijn kop ;)), aangezien ik maar enkele mensen uit jouw woonplaats ken. Ik kom hier ook niet vandaan, ik woon hier nu 11 jaar.

4. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Ik lees zo nu en dan nog mee en moest hier wel op reageren omdat @esklessebes het over mij heeft :cool:

Iertje81 en esklessebes vinden dit leuk.
  5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ken wel wat mensen via dit forum die ik ook irl spreek. En wel eens de vrouw van een kennis herkend aan de echo foto en het babykamertje. Die had zij hier gepost en haar man op FB.

Verder ben ik hier alles behalve anoniem. Heb ooit wel eens een andere naam genomen maar eigenlijk boeit het me ook niet zo. Ik ben hier niet anders dan in het echte leven.
    Ben gewoon altijd een beetje irritant :roflmao:

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb wel eens @Iertje81 op de parkeerplaats bij de supermarkt zien staan.

En ik heb een aantal meiden (waar vanaf 2007 mee schreef) ontmoet. Nog steeds contact met de meesten! Super leuk. Sommige zag ik iets regelmatiger omdat ze niet zo ver weg woonde!

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.575
    113
    Vrouw
    Nee niemand... volgens mij

8. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.616
    8.359
    113
    Vrouw
    Haha ik weet niet helemaal zeker of jij het was. Maar als ik het goed onthouden heb woon jij in dezelfde plaats als mijn schoonouders :roflmao:

9. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.009
    3.665
    113

Heyy jah dat was het @Kipsate haha leuk! Was even je naam kwijt.
    Volgens mij wonen er niet veel mensen hier in onze plaats. Weet van 1 ander lid nog verder eigenlijk geen idee.

Kipsate vindt dit leuk.
  10. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Mijn clubje bij S2, een aantal jaar zag ik ze meerdere keren per jaar en daar heb ik een stik lieve vriendin aan overgehouden!

Soms zit er weleens iemand in mijn zkh, met een ziek kindje of met iets verdrietigs als een bbz. Als ik mezelf voorstel aan de patiënt zeg ik altijd....ik ben Cindy van de apotheek, dat zeg ik dan niet, dan laat ik mijn naam weg. Mensen hebben dan wel wat anders te doen dan gezellige dingen en ik wil ze graag hun privacy geven.

Er is wel 1 iemand hier die mij herkent, want die wist dat de Tesla van mijn man gekocht was en geen lease :roflmao: Dus dat moet nog vrij dichtbij zijn ook. Ik ben vergeten wie dat was.

Nu zit ik ook niet anoniem hier, dat is niet mijn ding, daar deel ik te veel voor :roflmao:

GossipGirlxoxo, NiVa0230 en esklessebes vinden dit leuk.
  11. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Ik herken hier ook niemand..
    Maar vraag me idd ook wel eens af of iemand mij hier herkend..
    Ben ook niet altijd even anoniem in mijn verhaal hehe :rolleyes:

12. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.470
    8.617
    113
    Vrouw
    Ik ken wel wat leden persoonlijk omdat ik daar jaren geleden weleens irl mee heb afgesproken.
    Ik vermoed dat ik zelf niet herkend wordt verder. Zo wel, hoor ik het graag:roflmao:

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    1. Collega, die in het namentopic suggesties voor haar 2e kindje zocht. Gebruikte haar volledige voornaam en de eerste letter van haar achternaam. Naam van de oudste werd ook genoemd, dus dat was meteen duidelijk. Heb ik niet gezegd, zeker omdat ze ook aangaf welke naam het zou gaan worden.
    2. Paar maandjes terug een moeder van de basisschool.

hummeltje5 en esklessebes vinden dit leuk.
  14. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Jij woont in hetzelfde dorp als ik toch?

Heb je niet herkend overigens haha

15. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.248
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Nee, maar wel vlakbij. Dochter heeft wel zwemles bv in jouw dorp. Mijn dorp is veeeeeel kleiner. :roflmao:

esklessebes en Vaasje vinden dit leuk.
  16. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik heb een keer een klant herkent hier. Of ik herkent ben geen idee.

17. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik ken niemand en andersom heb ik geen idee.
    Echt anoniem ben ik niet en heb nogal een uitgesproken mening, dus ik twijfel ook of iemand het zou zeggen als ze me zouden (her)kennen.

Lies1611 en esklessebes vinden dit leuk.
  18. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Ik heb nog nooit iemand herkend, maar ik let ook nooit zo goed op dat soort dingen. Vraag me af of ik iemand uit mijn omgeving überhaupt zou herkennen.

Het zou me niet verbazen als iemand anders mij wel herkent. Als vk heb ik de afgelopen jaren héél veel zwangeren gezien en daar zal ongetwijfeld een deel van op zp zitten. Ik deel af en toe een foto met gezicht en een persoonlijk verhaal van mij staat uitgebreid in een boek over zwangerschap (interview met foto's en naam) dus zou me niet verbazen als iemand die link legt.

Maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik vertel hier volgens mij geen schokkende dingen. :)

19. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Ik moet me echt inhouden om niet allemaal random mensen te gaan taggen :roflmao::oops:

Ik heb nog nooit iemand herkend.

Paardenbloem, hummeltje5, Lies1611 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Anna2406

Anna2406 Actief lid

15 dec 2020
    271
    472
    63
    Vrouw
    Ja ik heb een oud collega herkent hier, door een aantal topics en de namen van haar kinderen. Ze weet het alleen niet:)

Deel Deze Pagina