Maar, zouden jullie het vervelend vinden om herkend te worden? Ik denk als je mij goed kent dat herken je me wel, ik post nooit hele gekke dingen denk ik haha. Dus zou het niet erg vinden ofzo.
Ik zou liever niet herkend worden nee.. Zou ik wel vervelend vinden.. Ik heb overigens ook geen social media dus probeer al een zo anoniem mogelijk leven te leiden
Ja ik heb wel een paar mensen die ik herken/ken. Ik vind dat niet erg. Zowel hier als irl zeg ik nooit dingen waar ik niet achter sta. Ik heb geen idee of er nog anderen zijn die mij hier herkennen. Dat zou ik juist wel leuk vinden.
Ja klopt! Dat was toen werkgerelateerd. Volgens mij heb ik je ook wel eens op een plaatselijke fb groep voorbij zien komen, maar dat weet ik niet zeker. Mocht ik je ooit ergens in het wild herkennen dan laat ik het je weten!
Ik ben hier al jaren niet meer actief geweest en de laatste maanden maar af en toe gereageerd. Al zou iemand mij herkennen, zeggen ze het toch niet, veel te bang om dan zelf ontmaskerd te worden, gok ik.
Haha ja dat klopt idd! Ging geloof ik om m'n 22wk prik Dat zou heel goed kunnen hoor, zit iig op de vraag en aanbod pagina's en de lokale nieuws Facebook.
Ja, zou heel goed kunnen! Was volgens mij afgelopen zomer dat ik in ons dorp in moest vallen bij een gedeelte van het vakgebied dat ik normaal nooit doe, waaronder die 22 weken prikken. Volgens mij zit het halve dorp op die fb groepen, ik dus ook. Normaal gesproken zou ik in juni ook naar het plaatselijke festival gaan, net zoals de rest van het dorp. Ben verder geen dorpsmens hoor.
Dat wist ze, alleen niet onder welke naam (toen nog andere Nick name). De band was al niet geweldig. Maar ach, ik lig er niet wakker van....