Wie herkend dit en weet wat het kan zijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86Laura, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Toch gebeld aangezien t weer flink is gaan bloeden (lichte menstruatie achtig) en moet langskomen.
    Kleine meid thuis is niet fit, dr astma speelt weer enorm op en ligt dr longen uit dr lijf te hoesten.
    This wel moeilijk als je complicaties hebt en je al een kindje heb...

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    :( klote meis!! Weet je al meer?!
    Blijft bezig zo! En snap heel goed dat het dan nog ellendiger is met een kleine zieke meid thuis.

Ik mocht alleen samen met mn vriend naar beneden.. na 15 min had ik weer een knallende kop!

Sterkte!!!

3. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Net een uur ctg gehad. Wacht nu op de arts. Moet nog naar 2 andere ook toe dus ze had geen idee hoelang het nkg duurt.
    En t is zo koud altijd hier op de verloskamers.

Jammer dat je "uitstapje" niet zo lekker ging, last toch zien dat je lichaam dat niet accepteerd. Al iets van de neuroloog gehoord vandaag?

4. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hoop dat je toch naar huis mocht!!

Zie maandag de neuroloog pas. Ik denk zelf aan een soort migraine al zeggen ze dat dat niet zo lang kan duren.. nouja ik merk het wel! Nou ook weer wakker en tis onrustig in de tent met bevallingen dus weer lastig inslapen!!

5. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Nou hier ook uit logeren! Tot bloedverlies gestopt is.
    Lig in een mama/baby kamer dus moet misschien strax weer overgeplaatst worden maar voor nu is het prima te doen zo.

6. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Gaat lekker zo!! Hier weer een kop alsof iemand een moker heeft gebruikt! Ik vond het net wel komisch.. bloeddruk van 100/65!!! :/ haha zo laag is ie nog noout geweest! Ik ben bang dat ik strikte bedrust ga krijgen thuis om hem laag te houden ook al deed ik al heel weinig....

7. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Dat is idd laag! Die van mij was vanmorgen 100/60 :) maar dat s normaal voor mij.
    Wel fijn dat die laag is. Maar dan zou je denken dat de hoofdpijn iets hormonaals is door de zw?

Hier nog steeds helder rood bloedverlies aghhh...strax ctg. Hoop dat ik morgen mag mobaliseren en dan savonds naar huis. Vandaag zit er zowizo niet in ben k bang...

8. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hoop t voor je!! Zou lekker wezen :) ik lig nu weer aan ctg maar die is altijd goed. bloeddruk is zeker laag voor mij :)
    Ze konden me niet vertellen waar die koppijn vandaan komt. Wel dat het ws pas na bevalling weg zal zijn :/
    Ik zal morgenmiddag wel naar huis kunnen denk ik. Enige wat ze hier doen is bloeddruk en ctg.. meer niet!

9. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Nou ik had gelijk, vandaag bedrust, hopelijk stopt t bloed en dan morgen weer mobaliseren...

Ik verveeel me zoo, wat doe jij zoal op een dag? Ook omdat zondag is is er gewoon niks op tv.
    Man en schoonzus en dochter komen zo :D

Hier ook net ctg gehad, heb erg veel buikpijn en liet ook de ene harde buik na de ander zien. En ze kunnen dr niks voor geven...echt balen

10. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Balen dat ze niks kunnen geven! :(
    Ik heb net mn vriend ff op bezoek gehad, straks komt er wat familie :) ik doe niet veel, verveel me ook! Maar tv kijken of boek lezen vind mn hoofd niet prettig! Net maar weer ff warme douche genomen, haalt de scherpe kantjes ervan af tijdelijk.

Wel goed nieuws: ze denken toch niet aan vergiftiging meer :) met veel bedrust blijft mn bloeddruk goed en de labwaardes zijn goed :D al blijven ze het wel in de gaten houden. Ben dus benieuwd waar de neuroloog mee komt!

11. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Dat is zeker goed nieuws dat ze niet meer aan zw vergiftiging denken! Is je bloeddruk goed gebleven vandaag?

Hier weer een extra ctg gehad omdat de harde buiken toch wel weer pijnlijk werden. Heb dr niks meer over gehoord...

Heb the phantom of the opera gekeken via youtube. De hele film stond er in 1x op dus dat was wel even afleiding. Vanavond lekker tv en vroeg slapen, ben kapot en ontbeid s hier tussen 7 en half 8 dus weer vroeg op.

Wat was jou heerlijke zkh maaltijd vanavond?
    Hier gebakken aardappeltjes, bloemkool met saus en vega tahoe in rodewijnsaus (was erg lekker) en een rauwkorst
    Een droge manderijn, appelmoes en yoghurt

Hoop op een goede echo voor je morgen! Jammer dat die pas aan t einde van de dag is.

12. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Bloeddruk nog prima! Nu weer een hoofd alsof ie in de fik staat! Ik had een eigen poppenkast! Nick Schilder (van Nick&Simon) is weer vader geworden. speelde zich allemaal tegenover mijn kamer af :p Kwam vlak na de geboorte rond 4uur echt heel veel Volendams volk! Haha

ik had aardappelen, snijbonen, runderlap en vla. Best oke!

Ik ga zo ook poging wagen tot slapen. Morgen hopelijk weer naar huis!

Hoop dat je buik weer rustig doet en je bloedverlies stopt!!!

13. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hahaha wat leuk johh dan had je zeker genoeg kijk plezier :D
    Super fijn dat je bloeddruk stabiel blijft. Wel balen van de hoofdpijn. Slaap lekker!

Bloedverlies gaat niet lekker, ineens veel en helder rood... Hool toch dat ik morgen mag gaan mobaliseren.

14. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hoe was je nacht meis? Hoop dat het bloeden gestopt is!

Hier een slechte nacht met koppijn, een kamegenoot om 1 uur die om 3 uur spontaan weeen kreeg, een geboorte waarbij familie oo de gang deed alsof ze de enige waren... grrr! Nouja, toch nog 2 uur geslapen... :p ohja kreeg ook ineens veel harde buiken. Maar ze vonden het niet verontrustend (van 3per dag ineens 10 in 45 min. )

Nou maar wachten op de neuroloog...

15. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Oh lekker nachtje heb je gehad!! Pfff
    Vind toch wel veel harde buiken hoor, zal t bij de gyn strax wel aangeven hoor!

Ik lig nog heerlijk op mn 1 pers kamertje dus weer lekker geslapen. Niet te vaak wakker geworden. Nog steeds helder bloed maar weinig vannacht. Nou moet ik wel zeggen dat ik als k ongi ben snachts ook bijna geen bloedverlies heb.

Ben benieuwd wat ze van plan zijn vandaag.
    Zo lekker ontbeiten.

Vandaag je echo! Ben benieuwd.

16. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Gyn is geweest, vandaag bedrust, morgen een echo om te kijken hoever de placenta precies ligt en of het mogelijk is vaginaal te bevallen aangezien ik van deze harde buiken al bloedverlies krijg. Ook gaan ze de baby met 37 weken halen als het zo door gaat omdat het voor mij anders niet meer te doen is. Vind dat ergens wel geruststellend dat ik dan nog een 6 weken moet ipv 9 maar t liefst wil ik dat alles gewoon over gaat. Maar dat zit er niet meer in.

17. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    De gyn zei dat ik het in de gaten moet houden. Vanochtend had ik het weer en de ctg liet het ook zien (50 min ctg en in die tijd ong. 9 gehad) ze voelen wat onbehaaglijk. Maar hij is vooralsnog niet ongerust. nu ist ook weer over.

In de loop vd middag komt de neuroloog. Ben benieuwd wat ie doen gaat...!

Ik hoop voor je dat je op de gewone manier kan bevallen meis! Maar het belangrijkste is dat je kleintje nog in je buik zit en alle dagen meepakt :)
    Ik zou ook flink balen als ik niet gewoon zou kunnen bevallen.

Nou ik ga ff lunchen en verder wachten......

18. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Heb al een poosje niets geschreven hier. Zie dat het bij jullie ook allemaal nog niet zo lekker gaat! Balen zeg...
    Zo zie je maar...

Hier ook weer slecht nieuws. Had ook weer veel klachten, hoofdpijn, misselijk, veel sterretjes zien. Vanmorgen op controle geweest, meteen aan het CTG...
    Mijn buik is onrustig, geen weeën maar wel enige activiteit.
    Bloeddrukken blijven ondanks de medicatie erg hoog (170/110)
    Morgen word ik weer opgenomen, balen zeg!

Nu 31wkn1 dag maar de verwachting is wel dat ons meisje eerder komt.
    Zie er best tegenop, weer tegen onze dochter vertellen dat mama weg gaat. Pff! Kan er gewoon nu al om janken :(

19. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Jeetje meis, wat heftig! :( Waarom nemen ze je niet gelijk op?!

Hoop dat ze het onder controle kunnen krijgen en het geen vergiftiging is!!!

Sterkte en hou ons op de hoogte! Liefs

20. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    De gyn vertelde dat ik zelf mijn spullen mocht halen en mijn meisje mocht inlichten. Vorige keer moest ik meteen blijven en volgens hem leerde de ervaring dat moeders dan vaak helemaal 'gek' worden. Nu dus op mijn gemak mijn spullen aan het pakken... Bah! Zie er zo tegenop, maar goed hoef ik jullie niet te vertellen!

Voor jullie ook koppie op!

Xx

Deel Deze Pagina