Wie herkend dit en weet wat het kan zijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86Laura, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Das dan wel fijn, dat je die kans krijgt! :)
    Hoop dat je ook snel weer naar huis mag!!
    Ik hoop vandaag dat nieuws te horen... maar dat duurt zooo lang met die neuroloog!

Xx

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Lexxie ik snap echt hoe je je voelt, heb dus ook een meisje van 3,5 thuis en mis haar zoooo verschikkelijk!!! Wat super lief van die gyn dat ze je de tijd gaf je spulletjes zelf te halen en je kindje gedag te zeggen.
    Wel naar dat je bloeddruk hoog blijft, hoop dat ze iets voor je kunnen doen.

Ik heb vanmorgen de echo al gehad en de placenta ligt nie zo laag dat ik gelijk een geplande keizersnee moet dus mag het vaginaal proberen jeeeeh!!!
    Bmh is 3 dus die wordt wel telkens iets korter maar doen ze niks aan, pas als die onder de 1.5 komt gaan ze hier remmen.

Verder voel ik me niet zo lekker, geen idee wat t is, beetje duizelig wat hoofdpijn en misselijk.
    Net alsof je teveel gegeten heb en aangeschoten ben.
    Ga t zo wel even zeggen als er een vpk komt.

Heb jij de neuro al gesproken laura?

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Mri was goed! :) maar hij kan niks geven behalve paracetamol wat niet helpt.. hormonaal dus..
    echo was wel prima! :) groei ligt op schema en ze doet het goed!
    ik hoor zo of ik naar huis mag...

hoe is het nu met jullie??

4. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Fijn dat je mri goed was dat is positief, hoe is je bloeddruk?
    Ook geruststellend dat de kleine goed groeid en leuk dat je even heb kunnen kijken :D ik heb vandaag zoo mooie echo van t vooraanzicht van t kindje gekregen en je ziet echt heel duidelijk het gezichtje. Prachtig gewoon. Ze zeiden ook zo mooi zie je t niet vaak :D

Hele dag licht roze verlies gehad en nu toch weer helder rood en wat meer. Balen dus.

Ben je al lekker thuis?

5. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Das dan een lichtpuntje deze tijd he, zo'n mooie echo :) Ik heb ook weer 3 mooie echo's :)

Ik ben weer thuis, met strikte rust. Mag nog net naar de WC geloof ik... :/ Moet woensdag alweer naar de gynaecoloog. Mogelijk is het dus hormonaal dus denk dat ik wel bij de gyn blijf ipv verloskundige... nouja, we zullen zien!

Heb wel nog veel last van die harde buiken, blijven toch wel weer meer aanwezig, dus dat moest ik in de gaten houden. VK twijfelde heel erg of ze me wel naar huis wilde laten gaan, maarja, ik heb beetje gesmeekt :p Maar moet wel weer gelijk bellen als de harde buiken erger worden. Voor de hoofdpijn bel ik niet meer, of ik dat nou thuis heb of in het zkh... ik blijf bezig!!

Balen van het bloedverlies!! :( Zit je niet mee meis! Hoop dat nou snel eens stopt!!

Ik ga zo mn bedje in, TV en PC zijn niet bevordelijk voor mn hoofd!

Liefs

6. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Slaap lekker! Wat fijn dat je thuis bent. Lekker van genieten.

7. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hee hee

Laura heb je beetje kunnen slapen? Lag wel weer lekker zeker in je eigen bed?

Nixxie ben je ondertussen al in het zkh? Hoe ging het afscheid nemen thuis? Weet je al iets meer?

Mijn bloeddruk is ook wat hoger maar nog steeds perfect ;) van 100/50 naar nu 120/70 (vanmorgen vroeg zelfs al) hopelijk wat gunstig alhoewel ik geen last had van de lage bloeddruk.

Nog steess wat bloedverlies en vannacht verschikkelijk echt geslapen, werd telkens wakker met buikpijn/harde buiken/stekende pijn laag in de bm. Heb t aangegeven maar had zelf geen zin in ctg om 3 uur snachts. Krijg er strax weer een.

Verder heb ik nu dus koppijn van de slechte nacht! En ben ook sinds gister wat misselijk en duf. Hoop strax nog een slaapje te kunnen doen. Dochter moet naar de longarts vandaag dus ze komeb niet voor 3 dus heb ik genoeg tijd te slapen.
    Heb ook wat vragen voor de gyn die ik strax bij de visite even wil navragen.

8. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, wat vreselijk! De dagen kunnen echt Niet snel genoeg gaan hè?
    Hopelijk kun je overdag nog wat uitrusten en bijtanken... Hopelijknia je ctg straks wel goed!

Zit nu ff te eten, moet er om 9.00 uur zijn. Vriend en dochter gaan mee. Toen ik het gisteren vertelde pikte ze het heel goed op.. Maar het afscheid straks hè? Bah! :(

9. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Zo balen dat je zo'n buikpijn hebt! En dan kan die misseljkheid er ook nog wel bij.. pff! :( Hoop dat je je snel beter voelt!!

Lexxie, heel veel sterkte zo!! Moet moeilijk wezen! :( Duim voor je dat je lekker snel weer naar huis mag!

Ik had gisteravond thuis weer flinke koppijn. Vroeg op bed gaan liggen en redelijk geslapen. Nu weer behoorlijke last, lig nog lekker op bed en hoop zo nog ff te kunnen slapen.

Sterkte meiden!!

10. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Succes strax lexxie, hier gaat t afscheid redelijk makkelijk. Ze is al 3.5 dus kan dr wel wat uitleggen. Hoe oud is jou kleintje? Gister zei ik tegen haar mama gaat je missen zegt ze ja maar mama jij gaat samen met de baby slapen dus aasiya hoeft niet bij jou te blijven. Haha
    De andere dag was ze van haar omas huis onderweg naar huis met me man en toen heeft ze de hele weg gehuild dat ze naar mama toe wou. Dan breekt toch me hart wel even.

Jammer van die hoofdpijn laura, hoop voor je dat je er geen last van blijft houden tot einde zw. Hoofdpijn is zooo vervelend!

Moet me infuus goed in de gaten houden, hij jeukt en wordt wat rood dus zijn beetje bang dat die gaat ontsteken. Kwam gisteravond toen ze dr een ander dopje op ging zetten een vieze bloedslijmklodder mee uit, ze zei goed dat ik er een ander dopje op doe anders had ik dit zo je ader in gespoten bahhhhh!

Strax visite gyn. Ben benieuwd

11. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Dan kunnen ze beter gelijk nieuw infuus aanbrengen op andere plaats! Ontstekingen kan je er nu helemaal niet bij hebben!

Pff vind het zo aandoenlijk met jullie dochtertjes!! Lijkt mij ook echt zwaar!!

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Nou nog geen nieuw infuus en hoop eigenlijk dat deze mag blijven zitten want vind het zo n vervelende prik!
    Verder heb ik nooit last met bloedprikken.

Gyn geweest, ze krijgt vandaag uitslag van t uitstrijkje die ze hebben afgenomen voor bmhkanker. Ze heeft die uitslag met spoed aangevraagd?? Dat griezelt me wel weer. Omdat andere gyn vorige keer ook vroeg of ik al eens een uitstrijkje had laten maken.

Verder hier blijven tot bloedverlies weg is. En dat is afwachten wanneer dat is.

13. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, lig dus nu echt plat! Heb en kamer helemaal alleen, badkamer alles erbij! Moet dus volledige rust houden!
    Afscheid met de kleine meid verliep 'goed'. Ze is bijna 3,5 dus ze snapt het wel redelijk gelukkig! Ze zei, nu moet je hier even wonen hè mama? Ach..! Ze zou nu met papa wat moois gaan maken en straks weer terug komen.

Hoe doe jij dat steeds me je dochter als je opgenomen bent? Is papa veel thuis of gaat de kleine meid weg?
    Balen van je infuus zeg! Hopelijk hoeft er geen nieuwe geprikt te worden...

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Oh wat fijn, zelfde leeftijd als die van mij. Ja dan kan je idd uitleggen en snappen ze t ook een beetje.
    Hier is me man toevallig vrij moet morgen weer wan t werk dan gaat ze 3 dagen naar t dagverblijf. Verder past me moeder op en omdat ik nu niet meer werk kan ik haar dagjes van de opvang ruilen met dagen die nodig zijn.

This wel een gepuzzel.

15. nur

nur Lid

18 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het wel, ik denk niet dat je je teveel zorgen moet maken hoor. Ik heb ook dagen dat ik haar minder voelde dan andere dagen. Klinkt wel onschuldig. En als je het niet vertrouwd, gewoon even je verloskundige bellen! Doe ik ook altijd!

16. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Jeetje, das nogal wat dat ze een uitstrijkje willen hebben! :| Dat zou mij ook beangstigen! Maar misschien is het ook vast protocol bij ze... ik duim voor je!!
    Infuus is idd een rotprik, maar laat ze het maar goed in de gaten houden, ontsteking van een infuus is niet grappig, heb er helaas ervaring mee!

Ah, die kleine meiden van jullie, krijg er gewoon brok van in mn keel! Behalve al het gedoe rondom de zwangerschap, hebben jullie dat er ook nog eens bij :(
    Kunnen jullie je wel een beetje vermaken daar?

Xx

17. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hooyoaasia... Oké! Mijn vriend is dus vandaag ook vrij! Maar morgen gaat hij weer aan het werk. Vind het ook wel een gepuzzel! Beide oma's wonen niet heel erg in de buurt, en bij smoeder kan ze ook niet slapen. Dus het zal wel een gepuzzel worden als dit lang duurt.

Lig nu aan het ctg! Hartslag van de beeb os wat hoog, tegen en soms over de 160... Mijn bloeddruk is nu 190/110!
    Weet het echt niet hoor, lig plat op bed en nog zo hoog :(

Weet jij al meer?

18. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Kunnen jullie partners geen vrij krijgen dan? Is toch speciaal verlof voor?

Jeetje Lexxie, das idd hoog als je al complete rust hebt! Wat zeggen ze erover? Hoop dat ie zo zakt! En dat je kleine ook wat rustiger wordt!

19. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Laura... Van de eerste lag ik dus ook in het zh (pas vanaf 36 weken en aansluitend meteen ingeleid) maar toch is dat anders! Ondanks dat dit kleine beebje ook al mijn aandacht nu verdiend voelt het wel alsof ik haar tekort doe. Weer vanbinnen dat het niet zo is, maar toch!

Gelukkig snapt ze allemaal wel en beetje. Maar het duurt ook erg lang voor haar.. Wanneer haar zusje komt enzo! Maar goed!

Vanmorgen wel een gesprek gehad met de fotograaf en drukker voor het kaartje. Zou gisteren langs gaan maar nu is ze hier geweest! Ben zo benieuwd!
    Zijn jullie al helemaal uit het kaartje en de naam enzo?

20. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ja als we geen oppas hebben neemt mijn man zorgverlof op. Dat moet maar even en daar heeft iedereen gewoon recht op zeker on deze situatie.

Heb net weer zo 3 uur lang weeen gehad. Wist niet waar ik het zoeken moest. This nu ook nog niet helemaal weg maar hoef niet meer in mezelf gekeerd op me zij te liggEn. Strax komt de gyn langs ervoor wie wee heeft ze dan ook de uitslag van t uitstrijkje.

Jeetje lexxie wat naar dat je bloeddruk zo hoog blijft.!! Hoe voel je je verder?

Man komt zo is klaar bij de longarts. Ben zo benieuwd hoe dat gegaan is.

Deel Deze Pagina