Ohja hier ook wel eens een hoge hartslag hoor soms wel rond de 180 maar dan is baby wel druk aan t draaien enzo. Beweegt de kleine ook veel? Ctg was hier net wat vlak, dus moest op me zij toen werd die beter.
Ochtendurine is niet nodig om blasaonsteking vast te stellen dat kan met urine over de hele dag(doen wij de hele dag op het werk als het met ochtend niet lukt) Ze hebben vaak liever ochtend vanwege andere waardes en omdat ze dan meer kunnen regelen als je wel ontsteking hebt Maar had je midstream urine of direct het eerste? Eigenlijk moet je eerst plassen, ophouden en dan weer plassen en dat opvangen. Eerste kan namelijk altijd wat troebeler zijn. Mijn huisarts zei daar ook niets van, ik weet dit puur van mijn werk.
Jeetje, 3 uur lang weeën? Meid, nog een wachten hoor! Is de gyn al geweest? Heb net zelf een pil onder mijn tong gehad, maar voel me helemaal raar... Beetje alsof ik niet op de wereld ben! Misselijk en niet helemaal oké! Zit nog steeds op de gyn te wachten
Lexxie, ja snap ik hoor, dat je dat zo voelt. Zou hetzelfde hebben. Wij zijn sinds 2 weken echt uit de naam en het geboortekaartje hebben we al een maand of 2. Ben nu steeds proefdrukken bestellen om hem helemaal perfect te krijgen Morgen weer eentje in de bus, kijken of ie dan helemaal goed is! Hoe is het met je bloeddruk?? Hooyo, weet je al wat meer van alle onderzoeken en hoe is 't nu? En met je dochtertje bij de longarts? Xx
Meiden hoe is het met jullie? Wat leuk dat je je kaartjes aan t uitzoeken ben! Wij hebben wel de jongensnaam al maar nog geen meisjes naam. T ging vanmiddag weer beter maar nu weer niet. Erg veel buikpijn me drukkend gevoel op mn schaambod, voelt haast ook van binnen een druk alsof kind zich eruit drukt. Hard buiken meot ik wegzuchten maar die komen nu juist onregelmatig. Waar ik van baal is dat ik het heb aangegeven, ctg is gemaakt en verder er niks over hoor. Heb zo geen zin om weer aan t ctg te gaan. Wat moet ik nou doen?? Weer aangeven dat de pijn erger wordt? Heb nu ook een stomme vpk! Voor mijn gevoel zijn t indalingsweeen. Ben dr gewoon helemaal niet lekker van, heb vanmorgen gegeten vanmiddag niks en de helft van mn avondeten. Door de pijn smaakt t niet en ben ik misselijk en hoofdpijn. Heeeeel positief eindelijk geen bloedverlies!!!!!!
Wat vervelend dat je een stomme vpk hebt, dan wil je ook niet graag bellen, maar doe toch maar wel hoor meis, gewoon aangeven dat je echt niet lekker bent en het zo voelt! Wel fijn dat het bloeden gestopt is! Dat is weer een goed bericht! Echt zo hatelijk dat je steeds moet wachten op alle uitslagen enzo.. bah! Ik ben zelf psychiatrisch verpleegkundige op een gesloten afdeling en ik ben me er maar weer al te bewust van geworden dat het zoooo vervelend is als er steeds wordt gezegd: '' ik kom zo bij je'' en er vervolgens een uur lang niemand komt... of de ''ik ga het voor je uitzoeken'' ... 3 uur later... grr! Weet wel dat ik me daar op mn werk goed bewust van blijf, als je zelf patient bent en je afhankelijk bent van anderen... Nou, hoop dat jullie snel weer wat opknappen! Ik heb net bezoek gehad van mn beste vriendin, ff samen gegeten, mn vriend was ff bij zn moeder, dus was wel ff leuke afleiding. Merk nu wel na 3 uurtjes bezoek dat dat veel vergt van me! Hoop dat jullie een goede nacht maken!!
Idd laura echt precies zoals je zegt. Vaak zat ook met me dochter bij de eerste hulp gezeten en als ze dan zeggen ik ga even overleggen dan komt de arts eraan en je wacht vervolgens 1 1/2 uur is dat zoooo irritand. Ik heb alle begrip van de wereld voor spoedgevallen of als een uitslag langer op zich laat wachten maar kom dat dan even zeggen of laat de verpleging dat even doorgeven. Heb t toch aangegeven maar hoef nu geen ctg te maken (gelukkig) en omdat ik geen bloedverlies heb maken ze zich minder zorgen. Hoop toch dat ze morgen de bmh opmeten want heb de geen lekker gevoel bij. T lijkt nu wel weer iets weg te trekken. Infuus doorspoelen ging makkelijk dus maakt ze zich geen zorgen over. Wat fijn dat je een gezellig avondje heb gehad. Soms heb je dat gewoon echt even nodig. Als je vanavond maar weer je rust pakt. Ik heb zoo zin in een broodje doner heb nu de pijnlijke harde buiken wegtrekken gelijk trek gekregen. Heb natuurlijk bijna niks op vandaag. Heb ook zin in taart. Beide hebben ze hier niet. Balen!!
Goed dat je je beter voelt!! haha ik had steeds zin in de Mac! Ik ga zo lekker mn bed in. Morgen weer naar de gyn en smiddags ook bezoek. Dus waar ik kan pak ik mn rust!! Welterusten meiden!
Nou t ging goed. Nu weer gek van de krampen en pijnlijke harde buiken. Dusnze heeft overlegt en omdat im geen bloedverlies heeft geen ctg niks en hoort dit er bij??????? Voel me niet serieus genomen vooral omdat ik echt wacht tot ik echt pijn heb voor ik "hulp" inschakel...
Misschien helpt het als je je eens boos erover maakt? Want ik vindt het niet normaal dat je niet serieus wordt genomen terwijl je zoals je zelf al aangeeft dat je wacht todat je echt pijn hebt.! Kom voor jezelf op!!!
Wat een rotwijf!!! Alsof je voor de lol daar ligt en het speelt.. laat je niet kennen meis! En nu zal onderhand de nachtdienst komen, dan gaan zij maar handelen. Ik merk gewoon dat ik hier zelfs boos om word!! Xx
@ hooyo.. Wat stom dat ze zo doen zeg! Mag je best wat van zeggen hoor meis! Ze hebben maar gewoon naar je te luisteren toch? Ze kunnen je toch gewoon even aan het CTG leggen? Voor hun geen moeite en jij weet waar je aan toe bent... @ Laura... Je maakt me helemaal lekker met je Mac! Krijg er echt trek in helaas hier geen Mac in de buurt, woon in een leuk klein gehucht zeg maar... Vanavond een paar keer bezoek gehad van de gyn. Dat wappie gevoel kwam van de adalat in combinatie met de Aldomet en de labetalol. Helaas bleef het toch wel hoog allemaal. Morgen krijg ik ws de laatste ophoging qua mediatie, als het dan nog niet beter gaat zal ik worden overgeplaatst naar een academisch ziekenhuis in Rotterdam en wordt de kleine meid ws al gehaald. Hier in het zh hanteren ze de grens van 34 weken en zit nu dus op 31,2... Hoop dus echt dat het gaat zakken, want hoewel 31,2 weken al best ver is, is het toch gewoon te vroeg... Dus nu afwachten... Hier trouwens wat wisseling in oppas. Vriendlief vindt het moeilijk om zorgverlof te vragen op zijn werk. Dit omdat hij op een of andere manier bang is om zijn baan kwijt te raken Nu gaat ook zijn moeder oppassen terwijl dat niet altijd helemaal goed gaat. Ze wil ook donderdag morgen in ons huis komen, klinkt misschien heel ondankbaar, maar vind dat echt vreselijk. Sinds kort is het contact tussen smoeder en mij iets beter, maar in het verleden is er veel ruzie geweest en heeft ze zelfs uit ons huis gestolen (lang verhaal, kan het moeilijk allemaal in het kort uitleggen) Daarom zit ik er niet op te wachten. Vl. Heeft nu zoiets van tja, we moeten dit even doen en vertrouwt haar volledig, ik heb gewoon liever niet dat iemand in mijn spullen zit te rommelen en in mijn kastjes zit. Pff moeilijk, wat zouden jullie doen? Slaap lekker meiden!
Ik snap je goed. Ik zou dat idd ook niet erg fijn vinden ook ivm dat stelen. Miss moet je vriend de boel goed in de gaten houden? Teminste neem aan dat hij ook wel ong weet wat er in huis is. Ik heb liever ook niet dat smoeder hier in ons huis. Klinkt miss ook onaardig maar kan soms geen hoogte krijgen van haar.
Jeetje wat heftig Lexxie! Hoop dat het omlaag gaat want ook al kunnen ze veel, 31 weken is natuurlijk heel vroeg! Wat betreft je vriend, ik zou het niet kunnen accepteren denk ik. Het feit dat hij het niet vraagt zou mij dwars zitten, heeft ie geen vast contract dat ie het niet durgt?. En dan helemaal met de voorgeschiedenis van zn moeder! Aan de andere kant heeft het nu ook geen zin om te stressen. Das ook niet bevordelijk...moeilijk zeg!
Getsie!!! Niks aan! Kun je er niks voor krijgen voor de hoofdpijn? Hopen dat je buik je een nachtje laat slapen..