Jeetje, het houd ook gewoon niet op!! In hoeverre denken ze dat ze je nog daar in het zkh kunnen houden en niet over hoeven te plaatsen??
Ja een beetje wel. Maar kan me haast niet voorstellen dat die ineens heel kort is geworden aangezien die al weken lang blijft... Lig nu met iemand samen op de kamer. Heb net volgens mij stukje slijmprop verloren op de wc dus kon t niet laten zien..
Das idd een goede om je aan vast te houden. Dat ie al weken op dezelfde lengte zit. Wel beetje leuk persoon op je kamer?!
jaaaa t gaat. was visite die tot 21.00 zijn gebleven en die waren er al om 17.00 en daarvoor ook al visite dus was wel beetje druk. en in die tussentijd ben ik 2x aan ctg gegaan omdat ik weer pijnlijke harde buiken kreeg. net was het weer weg en nu doen ze weer zeer maargoed ff geen zin meer in ben moe dus ga slapen. hoe is het met je hoofdpijn? lexxie hoe is het metjou? en hoe gaat het met je bloeddruk?
Pff das idd wel lang bezoek!! Hoop dat je lekker kan slapen zonder teveel pijn! Mijn hoofdpijn begint weer op te komen dus zo met koude washand lekker op bed. Trusten meiden!
Hier nog even een snel berichtje. Bloeddruk bleef te hoog. Heb vandaag de injectie voor longrijping dus gehad (wat een nare prik zeg) ook een bloedvedunner vanwege de opgelegde bedrust. Morgen dus weer die prik voor longrijping... Hoop zo dat ze blijft zitten... @ Laura.. Wat heerlijk meid. Alles bijna klaar. Lekker hoor. Geeft ook gewoon veel rust. voor jou de eerste dus lekker los kunnen gaan met shoppen? Baal zo egel, wilde zaterdag mijn kinderwagen uitzoeken, maar dat gaat hem ws niet worden dus... Gelukkig was ie nog op voorraad. @ hooyo... Meisje, meisje! Het zit je echt niet mee. Waar kan het nou toch vandaan komen? Wat willen ze nu gaan doen? Vind het maar een enge situatie moet ik zeggen Wel fijn dat je serieus wordt genomen nu... En een buurvrouw? Niet netjes dat het bezoek zo lang bleef hangen terwijl jij daar lag... Hopelijk wordt het snel wat rustiger voor je en vooral in je buikje. Meiden, vind het zeker ook gezellig hier te kletsen en mijn eitje kwijt te kunnen. Hoop dan ook heel erg dat jullie straks ook een mooi kindje i. Jullie armen hebben Slaap lekker!
Balen dat je bloeddruk zo hoog blijft!! Ik duim dat je kleintje nog blijft zitten!! Ik had me idd lekker uitgeleefd voor spulletjes. Moet alleen nog war kleine dingetjes. Eerdaags maar halen met vriendlief of moeder als ik me redelijk voel. (Laat de gyn het maar niet horen..) Klote he dat je dingen niet meer zelf kan doen! zo balen!! Xx
Balen, lig echt al Een hele poos wakker! Lag maar te malen en te denken.. Uren af te tellen... Vreselijk gewoon! Voel me er echt rot bij
Aghh wat naar...kan me helemaal voorstellen. Echt rot dat ze die bloeddruk maar niet omlaag kunnen krijgen. Om gek van te worden! Hoe is het met je dochtertje? Gaat ze dr een beetje goed mee om?
Dochter doet het gelukkig goed. Bij het weggaan gisteren gelukkig geen huilende kleine meid. Had natuurlijk een ballon voor haar en een bellenblaas. Zat nog in mijn tas. Dus ik ben mee gegaan naar de uitgang waar ze me liet zien hoe groot haar bellen waren. Maar ja, weet gewoon dat smoeder op dit moment in huis is, werd met al gemeten en zelfs na een nacht liggen en slapen was mijn onderdruk weer gestegen tov gisteravond! Was nu weer 110. Doe echt mijn best het los te laten. Klinkt megaaaaa zielig, maar hoop dat straks mijn vriendinnetje even komt. Even mijn gedachten verzetten. ga nu stoppen, dit is geen klaagtopic hè! Maar meis, vertel? Ben jij de de nacht een beetje doorgekomen? Hoe is het met de harde buiken en het bloedverlies? En je buurvrouw? Heb jij niet dat als je op de gang baby's hoort huilen dat je ook wil? (ondanks dat je weer dat de kleine nog moet blijven zitten?) X
Oh wat fijn dat je dochtertje er zo mee omgaat. Ik vind t ook niks hoor als andere op haar passen. Alleen bij bet kdv heb ik een goed vertrouwd gevoel. Blijf heeel veel pijnlijke harde buiken hebben dus lig nu al voor de 2e keer vandaag aan t ctg....baalen! Heb vannacht op zich wel goed geslapen. Dus dat scheeld weer. Wat gaan ze nu doen nu je bloeddruk hoog blijft?
Kan me voorstellen dat je zo ligt te balen! En hier mag je klagen hoor!! Hoop dat je vriendin ff komt Klote van je bloeddruk kom op met die wondermiddeltjes dokter!!! Hoop echt dat je het wat los kan laten van je smoeder. Hooyo, balen zeg! Hoop dat de onderzoeken vandaag wat positief zijn! Xx!
@ hooyo... Meis wat een getob ook maar! Waren we maar gewoon een week of 5 verder hè? Dat scheelde gewoon weer wat! Verstandelijk weten we dat het nog veel te vroeg is, maar anders... Hoe is het nu? Hoe is het met het bloedverlies? @ Laura.. Doe mijn best om het los te laten. Vreet ook gewoon dat ze helemaal niets heeft laten horen. Heb haar maandag zelf gebeld, maar heb helemaal niets gehoord van haar over hoe het gaat.. Niet netjes toch? Maar goed, ze zal hopelijk goed voor mijn kleine meid zorgen... Vanmorgen bezoek gehad van de de dokters. Ze willen vandaag afwachten. Mocht het niet beter worden vandaag moet ik toch over naar een academisch ziekenhuis. Daar zouden ze de kleine meis kunnen halen als het echt nodig is... Hoe is het met jou? Hopelijk geen hoofdpijn meer??
Das zeker niet netjes van haar! Snap dat het onwijs moeilijk is!! Hoop echt dat je bloeddruk omlaag gaat!! Dat ze nog ff kan blijven zitten! Ik heb best goed geslapen een keertje! Werd wakker zonder hoofdpijn maar sat was tevroeg gejuicht. Zo maar ff douchen.. dat helpt soms iets! Xx
Echo goed vanmiddag jeeh! Verder blijf ik gek worden van de harde buiken!! T lijkt alleen maar erger te worden. Zou t haast jammer vinden dat ze niks doen hahaha grapje hoor Bloedverlies is sinds vanmiddag gestopt dus dat is super. Heb dat hele ctg apparaat gehad! Vandaag al 4 uur dr aan gelegen!! Pfffffff wil gewoon rustige buik, naar huis, zelf de laatste spulletjes kopen voor de baby en lekker elke dag leuke dingen met me dochtertje doen. Ben echt even op en top gefrustreerd!!! Hoe is met jou hoofdpijn laura? Hoop dat t goed gaat. Lexxie hoe s met jou vandaag? Hoe is je bloeddruk?
@ Laura.. Is je hoofdpijn al minder? Hopelijk wel, want je kan er knettergek van worden... @ hooyo.. Hoe is het? Bloedverlies nog steeds gestopt? Hoop het zo voor je. Kan je frustratie zo goed begrijpen.. Ook ik wil wat jij wil. De laatste dingen kopen, qtime met de kleine meid.. Moeilijk dat het niet kan hè? Maar die harde buiken? Is daar verder niks voor? Vanmiddag is mijn zus mijn smoeder met dochter tegen gekomen. Ze zouden op visite komen had ze tegen mijn zus gezegd. Dus ik wachten, en wachten en wachten... Maar helaas.. Kon echt wel janken.. Zo gemeen... Gelukkig is Vriendlief geweest met haar. Ze zei letterlijk, mama ik mis je. Vriendlief zei dat dat smoeder morgen zou komen, maar heb wel ff gezegd dat het niet zo netjes is dat ze niks heeft laten horen. Evenals schoonzusje trouwens.. Pff! Verder momenteel aan het CTG. Bloeddruk nog steeds hoog, zojuist 173/115. Vandaag ook veel hoofdpijn en sterretjes. Flippen. Ook vanmiddag een groeiecho gehad. Kindje doet het goed. Rust doet haar goed. Ze ligt onder de lijn, maar niet schokkend. Net kwam de vpk en ze gaat overleggen. Ben benieuwd dus..