Wie herkend dit en weet wat het kan zijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86Laura, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey meiden!

Wat fijn dat je echo goed was Hooyo! Bloedverlies ook nogsteeds weg?? Snap wel dat je die harde buiken zat bent ja, zou ik ook zijn! En die CTG ook! Mja, gelukkig dat je kleine het nu goed doet!

Weet je al wat ze hebben overlegt over je bloeddruk Lexxie?? Hoop zo dat ze nog wat kunnen!!!
    Wat je schoonfam betreft... grrrrr!! Ik had het met mn zwager, die heeft ook niks van zich laten horen toen ik weer in het zkh lag, frustrerend! Maar helemaal als ze dan zegt dat ze met je meisie komt en je dan gewoon laat barsten! :( bah!

Bij mij ging het vandaag op zich redelijk! Alleen net ff weg geweest en toen ging t weer ff mis.. maar 'gelukkig' heb ik alleen maar koppijn en af en toe vervelende harde buiken en niet van die heftige dingen als waar jullie nu mee te kampen hebben.. meiden, zet hem op he! Liefs

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Lexxie wat rot van je smoeder gister!! Dat werkt ook niet bloeddrukverlagend! Hoe is het gister met je afgelopen? Hopelijk ben je nog niet overgeplaatst.

Fijn dat je er toch eventjes uit ben geweest laura lijkt me heerlijk.

Gisteravond bleven de pijnlijke harde buiken maar komen dat me hele bm gewoon verkrampt van aanvoelde.
    Ben doodop ervan dus kreeg een slaappil (inslaper) prima! Nou niet dus...wat een rotding. Viel idd makkelijk in slaap maar werd na 2 uurtjes wakker met hartkloppingen ervan. Om 5uur weer klaar wakker met vreselijke hoofdpijn. Na 2 paracetamol wel aardig kunnen slapen maar nog steeds hoofdpijn nu. En de harde buiken ook alweer aanwezig.

Ff sirieus dit trek ik toch niet nog 8 weken???
    Harde buiken worden steeds heftiger, komen sneller op elkaar en zijn pijnlijker.
    Heb gelukkig nog steeds geen bloedverlies.

Meid naast me heeft de hele nacht weeen gehad, had echt enorm pijn en heeft pas 2 cm...vind wel zielig dit is pas het begin. T is ook een hele jonge meid en eerste kindje.

3. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Dames!!!! Soort van goed nieuwssssssss
    Ze hebben een bacterie gevonden in de kweek dienze hebben afgenomen en dat kan het bloedverlies en weeen verklaren.
    Weet nog niet zoveel alleen wel dat ze me ab gaan geven.
    Jeeehhhhhh misschien strax toch nog van mn klachten af!!!!!!

4. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Ben er nog hoor! Gisteravond was het weer zo hoog dat ik een mix van middeltjes heb gekregen. Voelde me alsof ik drie flessen whisky achterover geslagen heb. Misselijk, hoofdpijn en helemaal gammel. Bloeddruk bleef hoog maar vanmorgen ma een slaaptablet voor het eerst sinds tijden was het nader de 100. 3 metingen van de 9, ,aar toch het begin is er.
    Dus nu toch weer afwachten.

Vriendlief heeft vandaag een vrije dag. Was toch wel geschrokken van mijn reacties.
    Heb hem dus nog wel even gezegd dat ik het niet netjes vond dat ze helemaal niets liet horen. En jawel, gisteren in de avond een belletje. Heel verhaal waarom ze dus niet eerder gebeld heeft, druk (ze werkt niet, maar toch) niet aan gedacht, niet willen storen... Sorry maar allemaal bullshit toch? Maar goed... Hele verhalen over hoe de ochtend was gegaan met de kleine meid... Pff! Wilde het gewoon niet weten..

@ hooyo... Meid, wat een 'goed nieuws' hopelijk kunnen ze er nu wat aan doen voor je! Wanneer krijg je de eerste dosis antibiotica? Meestal werkt dat heel snel. Hoop het zo voor je!

@ Laura... Lekker meis, ff eruit geweest! Heerlijk! Maar probeer ook niet teveel hooi op je vork te nemen hè?
    Hebben je bij jou ook niet gesproken over eerder halen?

Laten jullie wat weten?
    Xx

5. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Lexxie wat fijn dat je nog in het zkh ligt en nog niet bevallen bent!!
    Hoop dat je bloeddruk wat stabieler wordt en blijft.

Er zijn bij mij dus 2 bacterien gevonden, nu ook urine afgenomen als die daar ook in wordt aangetroffen dan krijg ik infuus tijdens de bevalling.
    Nu oraal ab omdat ik allergisch ben voor heel veel en ze deze niet in infuus vorm hebben en misshien zondag naar huis met thuismonitoring.

Ze verwachten niet dat al me klachten over zijn hiermee en zal strikte rust moeten blijven houden.

Maar toch ben ik wel een soort van blij dat er iets gevonden is waar ze wat aan kunnen doen.

6. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Meiden!! Allemaal goed nieuws dus!!! :) Super!!

Hooyo, echt zo fijn dat ze iets gevonden hebben, weet je tenminste dat ze nu gericht gaan behandelen! :) Nu hopen dat ze het snel kunnen bestrijden. Voel je je al beter nu qua koppijn enzo??

Lexxie, wat goed dat je bloeddruk nu wel wat lager is! Wel balen dat je zo beroerd bent van al die troep! En wat je smoeder betreft, het is zo makkelijk om allemaal excuses te verzinnen.. probeer er boven te staan, ik zou bijna zeggen: ze is het niet waard! Wel fijn dat je vriend een soort van 'wakker wordt'!

Ik ging gisteravond ff met mn vriend mee die zn racefiets ging inruilen, maar ik merk toch wel dat het veel wordt! Daarna barstende koppijn. Vanochtend ging het opzich wel redelijk, maar nu zet het weer flink op. Zo weer ff oogjes dicht voor een uurtje, kijken of het wat helpt!
    Ik vind het wel heel moeilijk hoor, we zouden vanavond eigenlijk met een groep naar de bioscoop (al weeeken gepland), vind het zo moeilijk om dat af te zeggen! Maarja, als ik mn hoofd wil laten ontploffen, moet ik vooral gaan... :p
    Mn vriend is solidair (ook al blijf ik zeggen dat hij wel lekker moet gaan met onze vrienden), hij wil lekker bij mij blijven, toch wel schattig :D
    Nu heb ik een kat op mn schoot die niet van mn zijde wijkt.. loop ik naar de wc, gaat ie ervoor liggen, naar de keuken, loopt ie mee.. pff, zal toch niet een voorbode zijn he!! haha

Meiden, zet hem op! Ik voel positiviteit hier! :) Xxx

7. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    BTW, er is bij mij wel gesproken over eerder halen als de klachten echt niet meer uit te houden zijn, maar ik ben stronteigenwijs.. zolang ik nog zelf kan ademen, blijft ze zitten tot 40 wk :p
    Die koppijn is af en toe wel heel erg, maar niet schadelijk voor mn meissie, de harde buiken zijn af en toe vervelend, maar nog niet pijnlijk, dus ik wacht gewoon af en hoop dat ze niet gehaald hoeft te worden!

8. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    De artsen vertrouwen het toch niet. Heb weer wat bloedverlies gekregen en ook de pijnlijke harde buiken die alleen maar erger lijken te worden. Ze zijn een beetje bang voor dat de placenta misschien een stukje loslaat of gaat loslaten.
    Vanavond en morgen krijg ik longrijpingsspuitjes voor de baby.
    Ben gelijk nerveus.

Verpleging heeft weer op de kop gekregen omdat ik vanmiddag weer 3 uur met pijnlijke harde buiken heb gelegen en er weer geen ctg is gemaakt terwijl ik wel 2x heb gebeld om aan te geven dat me buik weer pijn deed. Nu moet ik gewoon zeggen van de gyn; ik heb pijnlijke/veel harde buiken ik moet weer een ctg.

Lexxie ik hoop dat de problemen met je smoeder een beetje over gaan. En dat je man achter je staat, vooral in deze situatie. En die excuses lekker negeren want dat gaat nergens over. Voor niet bellen is geen excuus!!!
    Gooi je frustratie lekker hier dr uit dan blijft t niet in je hoofd tobben en dat is weer goed voor je bloeddruk!! Kunnen wij je ook een beetje helpen door een lezend oog te zijn voor je :)

Laura wat super lief dat je man ook thuis wilt blijven. De bios zal nu ide niet zo lekker zijn voor je hoofdpijn. Moeilijk keuzes maken he...

Liefs en een goed weekend toegewenst voor iedereen alvast!!

9. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Pff Hooyo, wat klote zeg! Hoop dat het niet de placenta is. Zou ook nerveus worden van longrijping, maar gelukkig is het er en kan het heel belangrijk zijn voor als je kleintje onverhoopt wel eerder moet komen!
    Die verpleging leert het ook nooit he.. flapdrollen! En nu moet jij dus maar voor moeder overste gaan spelen omdat zij het niet snappen.. nou, misschien kan je ze nog wat leren! ;)

Ik heb mn vriend wel de deur uit gestuurd, hij wilde eigenlijk wel thuis blijven, vooral omdat hij het zo lullig vind voor mij en omdat ik al de hele dag alleen ben geweest, maar heb hem wel duidelijk gemaakt dat deze vrienden wel de vrienden zijn die altijd daar zijn voor ons als het nodig is en dat hij lekker moet genieten! Ik heb genoeg te doen, genoeg op TV en aangezien ik best wel wat hoofdpijn heb nu, misschien wel gewoon optijd mn bed in.

Liefs

10. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Gelijk heb je meid harstikke goed dat je je man erop uit gestuurd heb. Die afleiding is voor hem ook wel even lekker. Teminste ik merk het wel aan me man dat zulke dingen gewoon fijn zijn want voor hun is dit alles ook best zwaar en dat wordt best wel eens onderschat.

Eerste longrijping zit erin. Viel me enorm mee. Vond niet echt pijnlijk, beetje spierpijn nu in mn bil :p

Hoop ook echt dat t de placenta niet is want dat is levensgevaarlijk...

11. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ja merk het ook hoor, hij is hartstikke moe, doet veel in huis maar werkt ook gewoon 40 uur. Voel me zoooo schuldig als ie thuis komt en er nog van alles moet, omdat het mij gewoon niet lukt. Als ik het wel doe dan heeft ie ook niks aan me.. dus hij moet gewoon ff lekker onder zn vrienden zijn en lol hebben :) Heb wel al paar whatsappies gehad van hem hoe het gaat, haha :D

Gelukkig dat de prik mee viel! Wanneer denken ze te weten of het je placenta is?? Spannend allemaal! :(

Lexxie, hoe ist nu met jou meis?!

Liefs

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik voel me idd ook mega schuldig. Nu komt ook de zorg voor ons meisje helemaal op hem neer en zie aan hem dat die moe is.

Kleine meid heeft zooo verschikkelijk hard gehuild vanavond bij afscheid. Tot aan de auto heeft ze gegilt dat ze naar mama wou :'( echt me hart breekt!

Lexxie hoe is met je bloeddruk?
    Heeft jou baby gereageert op de longspuitjes? Ze zeggen dat Eindelijk iets van positief nieuws, er zijn 2 bacterien aangestroffen, gbs-bacterie en nog een. Ga nu aan de ab. Misschien zondag naar huis met thuismonitoring maar dat is nog even afwachten. En waarschijnlijk bij de bevalling ook infuus ab. Liefssoms de baby heel rustig van kan worden. Vind dat wel griezelig.
    Of iemand anders die daar ervaring mee heeft?
    Ik ga slapen, weltrusten allemaal

13. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Was gisteren weer zo wappie joh! Krijg steeds cocktails van medicatie, daardoor dus gewoon wat licht in mijn hoofd.
    Gisteren zei de gyn dat ik vandaag even naar huis mag, op verlof zeg maar. Maar nu waren mijn bloeddrukken gisteren en vanmorgen weer hoog.
    Straks aan het CTG en dan wordt het definitief afgesproken.
    Hoop het zo erg, zeker ook voor mijn meisje. Zij ging hier gisteren ook helemaal in tranen weg met smoeder. Echt zo verdrietig had ik haar nog nooit gezien :(

Maar hooyo, weet jij al meer? Hopelijk is het niet je placenta die loslaat of een deel daarvan. Dat is inderdaad erg gevaarlijk. Konden ze dat op de echo niet zien?
    Jou meisje gisteren ook zo verdrietig naar huis gegaan? Moeilijk is dat hè? Moet er zelf ook zo van huilen... Iedereen keek mee echt zo aan in de hal van het zh, maar kon me niet inhouden gewoon.

Hopelijk mag je morgen lekker naar huis, maar moet natuurlijk wel verantwoord zijn hè? Bij jou stoppen ze toch ook wel met 37 weken? Jij bent vandaag 32 weken toch?mdacht dat we een dag na elkaar liepen...

@ laura, hoe is het met jou meid? Je mannetje genoten van zijn avondje weg? Lekker hoor. Hebben ze gewoon Even nodig soms.
    Hoe ia het met je hoofdpijn verder? Hopelijk een beetje gezakt.

Balen joh, wilde vandaag de laatste spullen gaan kopen. Had dit maandag al gezegd dat ik vandaag wilde gaan shoppen, Pff!
    Wilde een nieuwe kinderwagen gegaan uitzoeken, maar vrees dat fat m niet gaat worden :( misschien maar via internet dan...

Hoe doen jullie dat of hebben jullie echt alles al in huis?

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Jee lex dat is wel even een teleurstelling dan als je je zit te verheugen op een dagje verlof. Lekker je tranen laten gaan hoor, this je kind tuurlijk is dat moeilijk.
    Ik ben idd vandaag 32 weken!!! En jij?

Vannacht redelijk geslapen, weet niet wat ze gaan doen met echo maken e.d.
    Vanavond laatste prik voor de longrijping.

Veel spulletjes hebben we al en alle kleertjes zijn al gewassen en gestreken.
    Wil nog wel iets van 3 kleine pakjes kopen want t heeft toch een geoeiachterstand en als ze het bijn 37 weken halen dan zal 50 wel groot zijn. Bij me dochter viel 50 ook nog wel wat groot.
    Ook moeten we nog badje, hydrofiele luiers, spuugdoekjes, luiers, noem maar op al die dingen nog kopen. Wiegje krijgen we van me ouders dus gaat me man en dochter die dag mee dat is voor hem ook leuk dat die niet alles alleen hoeft te gaan kopen. En hij gaat dan de box en wiegje met me vader samen opzetten. Dat vinden ze gezellig. Bij dochter ook samen gedaan. :)

Me moeder heeft iets leuks meegenomen, zijn popjes/knuffeltjes om zelf te maken. Nu een voor de baby gemaakt en heb er ook een voor dochter om te maken.

Lig lekker alleen op een 2 pers kamer. Hoop stiekem dat er niemand bij komt vandaag.

Zonnestraal hoe is het bij jou? Lekker aan t genieten?

15. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, doe ik ook hoor!
    Moet zo aan het CTG en aan de hand daarvan beslissen ze. Hoop het zo erg. Ik ben morgen 32 weken, dus ben precies een dagje korter :)

Zag dat de longrijping mee vond vallen. Vond het zelf echt een rotprik. Kreeg m in mijn been.

Fijn dat je het meeste wel op orde hebt. Heb ik op zich ook hoor, maar wilde ook graag nog nieuwe hydrofiele luiers, spuugdoejes enzo.
    Mocht ze komen dan heb ik alles maar wilde gewoon wat nieuwe dingen.
    Onze eerste heeft maat 44 aangehad, dus zelfs dat heb ik liggen... Zo iniminie... Wel lief weer om te zien. Hoeveel woog jullie eerste meisje?

Heerlijk om alleen te liggen hè. Ik lig ook nog steeds alleen op een kamer. Heerlijk hoor! Toch wat privacy en heb eigenlijk helemaal geen zin om continu te praten...

Nou dames, fijne dag!

16. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik kreeg de longrijping in mn bil, dat schijnt minder pijnlijk te zijn. Werd je kindje er ook rustiger van?
    Me dochter was 3030gr en 47cm met 40 weken.

Was je meisje te vroeg geboren dat ze in maatje 44 ging?

Spannend meid je ctg zo. Ik ga dr okk nu aan.

Ik heb het ook hoor dat ik geen zin heb om te praten. Krijg daar ook harde buiken van. Waar je al geen harde buiken van kan krijgen :s

17. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ohh meiden, er zit nu nog geen minnuut tussen de harde buiken en sommige zijn zoo pijnlijk dat de ctg ze ook niet meer kan registreren (teller harde buik boven de 100) gelijk overleg met de gyn en die komt zo. Kans dat ik toch aan de weeen remming ga.

18. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee meis! Dit meen je niet? Hoop zo dat de kleine nog even blijft zitten! Ik denk aan je meis! Zet hem op!! Xxx

19. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey meiden!

Ff terug gelezen van jullie vandaag! Zit gewoon met brok in me keel als ik eraan denk dat jullie meissies zo in tranen zijn. Vind het zo sneu voor hun én jullie!!

Hooyo, ik hoop dat de harde buiken weer wat afzakken!! Wat een gedoe zeg.. hoop dat ze je nog zo lang mogelijk kunnen helpen om je kleintje nog wat te laten aansterken in je buik!
    Zet hem op meis!!

Lexxie, weet jij ook al wat meer?? Hoop echt dat je ff dagje weg mag, kan je je weer ff opladen!!

Oh wat snap ik dat goed, dat jullie zo graag nog wat spulletjes willen kopen! Voel me bijna schuldig dat nu mijn vriend samen met m'n vader de babykamer aan het afmaken zijn en ik even met mn moeder de laatste spulletjes gekocht heb.. hoop echt dat jullie daar nog een keertje de kans voor zullen krijgen! Alleen al om dat positieve gevoel te krijgen!!!

M'n hoofdpijn was vanochtend weer erg, maar gelukkig valt het nu wel redelijk mee. Hoop dat ik niet te druk ben geweest vandaag! Maarja, met koppijn kan ik echt wel leven deze laatste weekjes.

Zet hem op meiden!! Ik denk aan jullie!! Xxx

20. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

@ Laura.. Niet schuldig voelen meis? Helemaal niet nodig! Vandaag zijn mijn vader en vriend ook bezig geweest in de nieuwe kamer van mijn dochter. Deze is nu klaar, moet alleen nog wat ingericht worden, maar dat wil ik zelf doen, haha!

De babykamer is nagenoeg klaar. Dingen moeten nog gewassen worden en ook wat aankleding. En wil gewoon zelf nieuwe dingen aanschaffen, maar mocht ze al komen zou het in theorie kunnen hoor!

Balen van je hoofdpijn! Hopelijk trek je het inderdaad nog even de laatste weken. Hoofdpijn is echt heel erg, heb er zelf ook geregeld last van, maar niet in de mate waarin jij pijn hebt...
    Slaap je 's nachts wel een beetje?

@ hooyo.. Ik maak me een beetje zorgen meid! Hoop niet dat je harde buiken zijn doorgezet naar weeën en dat je aan het bevallen bent!
    Ik denk aan je meid!

Ik ben even lekker thuis, zo heerlijk met mijn meisje! Ze is zooo blij! En ik ook! We doen eigenlijk niets, maar het is gewoon fijn om ff samen te zijn!
    Mag ook thuis blijven slapen.. Morgen moet ik bellen hoe het gaat, als het goed gaat moet ik maandag weer terug. Anders morgen al. Hoop natuurlijk dat ik lekker thuis kan blijven tot maandag. Gaan we daarna weer liggen...

Nou meiden.. Tot snel!

Deel Deze Pagina