Wie herkend dit en weet wat het kan zijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86Laura, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Weet dat ik me niet schuldig moet voelen, maar ik vind het zo naar voor jullie, helemaal omdat ik er zelf zo'n fijn gevoel aan heb overgehouden dat het vandaag toch allemaal kon. Tot nog toe gaat het redelijk met mijn hoofdpijn, al kan ik het licht wel wat moeilijk verdragen, maarja, rolgordijnen naar beneden en niet te veel TV, PC en telefoon! ;)
    Ik word snachts wel regelmatig wakker van de hoofdpijn, of als ik naar de WC ben geweest komt het in alle hevigheid waardoor ik moeilijk inslaap.
    Ik heb ook nog nooit zo'n hoofdpijn ervaren als dat ik nu regelmatig doe, maar merk wel dat mijn moedergevoel er af en toe gewoon boven staat, alsof ik de wereld aan kan ofzo... beetje van: alles voor mijn kleine meid!

Wat fijn dat je ff thuis bent meis!!! Echt super! Hoop echt dat het goed blijft gaan en dat je lekker het weekend bij je gezin kan zijn! :)

Hooyo, ik denk aan je meis! Hoop dat het wat beter gaat!!!

Liefs

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Nou ik heb de echo gehad en bmh is toch in 2 dagen een cm korter geworden. Nu 2.5 dus lig in de verlos aan de weeenremmers. Als het goed is moet ik er redelijk snel iets van gaan merken en mag ik over 3 uur terug naar de afdeling om dan vervolgens nog 52 uur aan de remmers te blijven.

Wie weet kan dit me buik rustig maken!!

Laura wat super fijn dat je een leuke dag gehad heb en wat heb kunnen ondernemen. Heerlijk toch, en vertel het hier maar vinden we alleen maar leuk!! Wat heb je gekocht vandaag?

Ik kom morgen weer updaten verder. Liefs

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Jeetje, das wel weer minder nieuws dan!! Hoop dat de remmers wat gaan doen!! Die kleine gaat gewoon blijven zitten!!!

Ik heb echt nog de laatste spulletjes gekocht als verzorgingsspullen, badje etc. Ben weer 200 euro lichter! :p Allemaal van die kleine dingen die je echt wel nodig hebt! Moet nu echt alleen nog een boxkleed, maar kan nog geen leuke vinden en hoeft van mij echt geen 50 euro te kosten! En er zijn nog wel wat mensen die iets voor ons kopen willen, dus denk dat ik dat maar als cadeau ga vragen, net als een buikdrager (wil mn vriend heel graag) en zo'n boxmobiel, die heb ik ook nog niet. Uiteraard ook nog superschattige kleding gekocht, tja, kan ik niet laten! ;)

Heeeeel veel sterkte!!! Xx

4. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Zeker minder. Remmers doen binnen half uur werk maar ik merk nog niet enorm veel.
    Had het echt niet verwacht omdat de bmh al weken t zelfde blijft. Maar zo zie je maar dat je er boven op moet blijven want kan dus zomaar anders.

Leuk he die laatste spulletjes! Wij moeten ook nog de dingen als badje en voor de verzorging. Heb vandaag een lijstje gemaakt. Zaterdag gaat me man met me ouders gezellig.

5. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hebben ze je al wat duidelijkheid kunnen geven over de scenario's die hierbij kunnen komen?
    Was je kleine trouwens wel al wat bijgetrokken qua lengte enzo op de echo??

6. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Heb a.s. Donderdag weer een groeiecho. De groei kijken ze eens per 2 weken. De gyn gister vond me buik wel klein maar bm hoogte wel keurig voor me termijn. Dus dat is toch mooi!
    Gisteravond gewoon RUST in me buik heeeeeerlijk. Maar vanmorgeb vroeg weer wat weeen gehad en veel harde buiken. Bmh was zfde gebleven.

Nu heb k ab voor de bacterie. Ik ben allergisch voor penseline dus heb iets anders gekregen maar nu heb ik aan de binnenkant van me handen en onderkant van me voeten vlekjes. Waarschijnlijk daarvan en hoop echt dat t niet doortrekt over me lichaam. Ben nog geen 2 dagen bezig.

Ik ga vandaag een slaapdag houden ben zo enorm moe.

Liefs en geniet van de zondag!

7. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik heb ook een klein buikje, al gaat ie nu wel heel hard.
    Wat vervelend dat deze AB misschien ook reactie geeft bij je. Veel last van de vlekjes of niet?

Ga jij lekker slaapdagje houden! ;) ik heb gister iets teveel gedaan dus bij mij zal het ook wel tot slapen komen straks!

8. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Vlekjes breiden nu uit naar me borsten en gezicht. Het gloeid alleen heel erg. Moet toch doorgaan ermee zolang ik niet benauwd ervan wordt.

De remmers staan in een lagere dosis en heb toch nog erg veel harde buiken met af en toe een wee die k meot wegzuchten en erg pijn doet. Maar al met al een stuk rustiger met wat het was!

Lekker een rustig dagje voor je vandaag ook. Toch heb ik het idee uit je berrichtjes dat stukje bij beetje iets beter gaat?
    Ze willen bij de kruidvat soms nog wel eens leuke boxkleden hebben en die zijn dan niet zo duur.

9. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik heb idd wat minder last! :) Al is het af en toe nog hevig, het is minder vaak dan paar dagen geleden!

Hopen dat het steeds minder wordt met de pijn! Of ieder geval houdbaar!

Thanks voor de tip ik ga eens kijken bij dr kruidvat :)

10. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik ben wat koortsig vandaag, weet niet of bet van de ab komt of dat t gewoon een griepje gaat worden maar ben echt niet blij mee.
    Dat kan k er nu even niet bij hebben.

11. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Kan idd van de AB komen, hoor je wel vaker. Helemaal als je ook wat andere bijwerkingen ervan hebt. Hoop dat je dat snel weer kwijt bent! Is idd iets wat je er nou ff niet bij kan hebben! Zijn de weeen en harde buiken nog wat minder??

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik blijf ze hebben maar ze komen minder snel en minder heftig. Nadeel is dat ik moet doorgaan met de ab. Microbioloog kan niet iets anders vinden. Zolang ik geen ademhalings moeilijkheden krijg. Balen!!!!!!!!

13. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hopen dat het snel werkt!!!

Lexxie, hoe gaat ie daar?!

14. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey meiden hoe ist daar?!

Ik heb van 11 - 1 geslapen, ineens veel rugpijn, menstruatiepijn en harde buiken (niet steeds of ook geen regelmaat).. maar net ook klein beetje diarree.. hmz, hou t nog ff in de gaten, tis ieder geval niet fijn!

15. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ohh jeetje, zijn t geen darmkrampen? Hou t maar goed in de gaten hoor. Dat was een kort nachtje voor je hopelijk voel je je niet helemaal gebroken vandaag.

Hier 2x wakker geworden met erg pijnlijke harde buiken maar ben eigenwijs weer verder gaan slapen. T trok gelukkig ook weer weg. Ben zoo moe en had echt geen zin in om 2uur snachts ctg.
    Maar al met al is het echt wel stukken rustiger in me buik. Ben alleen best bang voor vanmiddag/avond als de weeen remmers eraf gaan.

Lexxie hoe gaat t bij jou? Hoe is het met je bloedduk?

16. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik twijfel of het mn darmen zijn, net had ik weer geen diarree. Heb net nog wel ff uurtje kunnen slapen op de bank :p

Merk ook met het opstaan of gaan zitten dat ik onwijze kramp krijg ik mn hele buik, wat onderaan begint. Is ook binnen 2 tellen weer weg. Zit nu wel te twijfelen of die rugpijn golvend aanwezig is of continu, want volgens mij lijkt het alsof het soms wat heftiger is en dan weer wat minder. Maar geen touw aan vast te knopen!
    Zouden ook nog flinke indalingsweeën kunnen zijn toch?

De kleine voel ik wel goed :)

Lijkt me ook spannend, dat de remmers eraf gaan vanavond! Hoop echt dat het dan rustig blijft!!

Ben zo benieuwd naar Lexxie!! Hoop dat het goed gaat!!

17. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hou t dan maar even goed in de gaten. Met je termijn zou t idd indalingsweeen kunnen zijn. Hoe is het nu?

Ik ben zoo moe. Heel gek, zou van de medicatie kunnen zijn. Maar ook omdat me buik rustiger is dat me lichaam rust heeft en daarom nu heel moe is.

18. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Had ff gebeld, niet omdat ik echt ongerust ben, maar meer omdat ik niet wil dat ze woensdag zeggen: waarom had je niet gebeld?! :p
    Maar ik moet goed in de gaten houden of die rugpijn regelmatig gaat komen, voor nu hoef ik niet heen. Ze zei idd ook toen ik het vroeg dat het indalingsweeen kunnen zijn.
    Heb nogsteeds veel last van mn rug, af en toe harde buiken en menstruatiegevoel komt en gaat.. maar die rugpijn kan ik geen houding aan geven!

Wel fijn dat je buik wat rustiger is! Zou idd van medicatie en de rust kunnen zijn, daarbij word ik ook altijd moe als ik hele dag moet rusten. Hoop dat de rust straks blijft als de remmers er af zijn!!

19. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier ben ik weer!
    Ben net weekend thuis geweest. Het was lekker! Helaas wel weer terug nu, maar goed! Bloeddruk is nog hoog. Nog weinig veranderingen helaas.

@ hooyo, meis je zit steeds in mijn hoofd. Vind het zo onwijs rot voor je! Hoop zo dat de kleine nog even blijft zitten.. Heeft de gyn verder nog dingen gezegd? Je mag dus enel uit bed om te plassen? Heftig meid! Blijf aan je denken! Koppie op!

@ Laura.. Bij jou blijft het ook maar rommelen hè? Hopelijk voel je je snel weer wat beter?

Onze beebjes houden ons wel bezig hè?

Kom later ff terug.. Lig aan het CTG momenteel, dis hou ff mijn rust :)

20. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Fijn dat je het hele weekend thuis kon zijn!! :) Weer ff op kunnen laden!
    Wat doen ze momenteel aan de hoge bloeddruk??

Tja, hier blijft het idd rommelen, maar dit zal er allemaal wel bijhoren :p Niks regelmatigs te vinden, dus zolang het op deze manier blijft gaan, is het maar zo! Moet woensdag sowieso weer naar de gyn, dus dan ff over hebben. Ben hier niet echt ongerust over ieder geval! Tis alleen zeer pijnlijk af en toe! Dus hoop niet dat ik rugweeën krijg bij de bevalling :p

Klinkt misschien ook wel gek, maar bij de erge hoofdpijn die ik regelmatig heb, heb ik me neergelegd.. weet gewoon dat het zo blijft en dat ik op zo'n moment gewoon ff tijdelijk uitgeschakeld ben. Ogen dicht, donker, koud washandje en liggen, afwachten tot het weer minder wordt.. En echt meiden, liever dit gekwakkel met af en toe hoge bloeddruk, erge koppijn en vroege indalingsweeën dan die ellende die jullie doormaken!

Liefs

Deel Deze Pagina