Wie herkend dit en weet wat het kan zijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86Laura, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik snap je zo goed!! :( Je ligt er al weer 2 weken, je kleine meid mist haar mama en gaat nu afstoten, zo begrijpelijk op die leeftijd, maar zoo klote!! Sterkte ermee meis!
    Het gewicht bij 33 weken is zo'n 2100 gram. Mijn meisje was 2154 bij 22w5d en lag wat voor. Geloof trouwens dat ze ongeveer tussen de 2000 en 2300 als streefgewicht hebben bij zoveel weken.

Ik snap ook wel dat de gyn je liever daar wil houden, maar leuk is anders!!!

Mijn bloeddruk was net weer wat beter! Labuitslagen waren goed. Maandag moet ik weer terugkomen. Ws. moet ik wel 3x per week heen voor controle, maar so be it! Ik ben ieder geval thuis zonder medicatie.

Zet hem op meis!! Xx

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ohh wat super fijn dat je gewoon weer naar huis mocht!
    De beeb groeit idd wat onder het gemiddelde maar als je dit lijntje doortrekt tot 40 weken komt het zo rond de 2800 uit, me dochter was 3030 bij de geboorte dus dan valt het nog wel mee volgens mij.

Fijn toch dat ze je even goed in de gaten houden. Mooi dat de labuitslagen ook goed waren! En idd zonder medicatie altijd nog t beste.

Liefs

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Pfff wat een nacht! Weinig slaap en veeeeeel koppijn! Kon mn bed niet eens uit om ff koud washandje te pakken, arme vriend van me maar wakker gemaakt om 2.30u om het te pakken voor me.. kan ie alvast wennen aan de gebroken nachten als de kleine meid er is, hihi :p
    Gelukkig, na een half uur onder de douche, is het nu iets gezakt!

Hoe is het bij jou Hooyo? Gaat 't alweer wat beter??

Ik begin me nou toch wel wat zorgen te maken om Lexxie.. 't zal toch niet.....????

4. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wat naar dat je zo slecht heb geslapen! Ben je niet bang dat het je bloeddruk is? Of merk je het verschil wel?
    Heb lexxie nog wel in een ander topic zien reageren dus hoop op t beste.

Hier gaat t wel, straks de bmh opmeten als die zfde is mag ik wel een beetje gaan lopen. Dat zou echt fijn zijn.
    Alleen dus weer geen ontslasting. In 8 dagen 1x....dus waarschijnlijk toch die clysma. Hoe doen ze dat?

5. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Oh das wel fijn dat je haar ergens anders nog hebt gezien! Dat geeft hoop! :)

Met een klysma wordt er een slangetje ingebracht. Aan dat slangetje zit een zak met laxerende vloeistof. Deze wordt in de dikke darm leeggespoten waardoor alle harde ontlasting wordt losgeweekt, om het maar ff zo te zeggen. Meestal voel je na een minuut of 5 al wat aandrang om naar de wc te moeten en als het goed is ben je daarna zwaaaaaaaar opgelucht! :p

6. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ahhh zoo dus :D nou de zenuwen hebben het voor nu even overwonnen, ben net naar de wc geweest hihi. Ze willen me liever ook geen clysma geven omdat dat ook weer weeen kan opwekken. Dus mag het nu weer zelf proberen!!

7. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Haha goed zo! :D

Hoe is't verder? Wanneer heb je de bmh meting? Hoop zoooo dat je daarna weer ff wat meer mag!

8. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Heb me bmh meting gehad, hij is 2.4 dus stabiel gebleven.

Vind het nog steeds zo gek dat weken de bmh rond de 4 zat met pijnlijke harde buiken en dat ik nu gewoon een verkorte bmh heb.

Maar ik mag dus niet lopen maar me wel in de rolstoel laten rijden. Dus kan ik toch even frisse neus halen.
    Savonds mag ik wel miss 5 min me benen strekken op de afdeling.
    Nou en de arts wenst me al een fijn weekend en tot maandag dus ik kan voorlopig even niet naar huis.

9. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hmz, lekker dubbel dus! Fijn dat hij nog niet TE kort is! Wel balen dat je niet ff kan lopen! Die kleine dingetjes maken het soms zoveel makkelijker! Wel lekker dat je ff in de rolstoel rond mag racen ;)

En zeker balen dat je nog niet naar huis kan!!

Hoop dat het nu wat rustig blijft bij je!

10. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou meiden,

Sorry voor mijn afwezigheid. Had ff een dipje en kon niet echt opbeurend schrijven zeg maar.

@ Laura... Meid, het zit jou ook niet mee. Balen dat het ineens wat minder gaat! Hoop zo dat het straks allemaal beter gaat.
    Hoofdpijn is zooo erg! Bah!
    Maar trek op tijd aan de bel hoor! Als je het niet vertrouwt gewoon vragen of ze op tijd in kunnen grijpen hoor!

@ hooyo.. Ik weet soms gewoon niet goed wat ik moet schrijven. Heb echt zo met je te doen. Ook het verhaal van je dochter ging echt door merg en been. Kan me zo voorstellen hoe rot dit voor je moet zijn. Maar hou vol meid! Hoe moeilijk ook!
    Vind het super dat de weeën niet doorgezet hebben bij. Je krijgt echt veel voor je kiezen! Kop op meid!

Nou hier dus even een dipje gehad. Ben gisteren thuis gekomen maar moest vandaag weer op controle. Gisteren had een andere gyn me naar huis laten gaan, maar mijn eigen gyn wilde me vandaag dus weer opnemen. Ben echt in tranen uitgebarsten. Heb gisteren mijn zorgen geuit.
    Vanmorgen moest ik dus eigenlijk weer blijven, bloeddruk was weer 175/115, had nu ook eiwitten in mijn urine. (nog niet heel veel maar wel een behoorlijk spoor) ook veel hoofdpijn.
    Maar moet nu dus morgen terug, voor CTG. Kindje had een heel wisselende hartslag dus morgen willen ze weer gaan kijken.
    Al die pillen maken me echt moe en lusteloos en heb er gewoon even de balen van.
    Maar goed, we blijven vooruit kijken en hou gewoon hoop dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht komt.

Wilde jullie gewoon even niet lastig vallen met mijn negatieve bui zeg maar. Maar als ik jou dan weer lees hooyo en jou jou Laura met je hoofdpijn, klaag ik niet verder :)

Ga jullie niet meer verwaarlozen...

Xx

11. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Fijn dat je gereageerd heb lexxie! Gooi t er juist maar uit. Je mag er ook helemaal doorheen zitten! Dat is toch logisch en je hoeft je voor ons niet in te houden.
    Je hoeft echt niet het gevoel te hebben dat je ons lastig valt! Ik vind het ook fijn hier even me emo van me af te schrijven.
    En het is gewoon super kut om zo last van je bloeddruk te hebben en dat t maar niet stabiel wordt. Beetje jammer dat ze je naar huis laten gaan en je vervolgens weer willen houden. Ik hoop dat je bloeddruk morgen wat lager is en dat de ctg goed is!
    Van hoe hoog naar hoe laag ging die dan?
    Mijn kleintje had gister ook een hele hoge hartslag (alarm ging ook telkens af) zat rond de 190 maar ging dan wel weer terug naar de 130 dus schommelde ook flink maar dat was wel acceptabel.
    Vanmiddag had de kleine bij een zeer pijnlijke harde buik een flinke dip in de hartslag daar schok ik ook weer even van.

Ik ga zo met de verpleging op de kinderafd en conveuse afd kijken zodat als de baby eerder komt of te klein is ik alvast een keer gezien heb wat ons te wachten staat. Wil dr eigenlijk niet aan denken...

Dikke knuff voor jou lex, laura jij ook natuurlijk!
    Liefs

12. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Lexxie!! Meis, hier kan je spuien hoor!!! Echt doen! Het is niet niks allemaal en ik denk dat het juist goed is om ff van je af te schrijven. Wat vervelend dat die gyns niet op een lijn zitten!! Dikke knuffel meis!! Hoop dat je snel wat opknapt!

Hooyo wat goed dat ze je alvast wat voorbereiden. Hoe was het??

Liefs

13. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey meiden, hoe is het vandaag? Hier minder.. denk dat ik snel weer enkeltje ziekenhuis krijg. Hou ineens veel vocht vast en vannacht erge buikkramp gehad en overgegeven. Mn handen zijn pijnlijk en mn onderbenen zijn lekker gezwollen! Daarbij af en toe sterretjes zien.. Nou, genoeg geklaagt! ;)
    Hoop dat jullie een betere dag hebben!!

Liefs

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Jee laura wat naar. This buiten ooknweer erg warm natuurlijk. Zou wel even contact olnemen hoor meis 'met deze klachten en niet tot maandag wachten.

Hier vandaag een beetje mogen looen dat was erg fijn. Maar merk dat me benen alles gewoon heel slap is geworden. Verser veel hoogdpijn gehad. Verder heeft me man alle baby spullen gekocht vandaag die we nog moesten hebben. Ooknwat pakjes in maat 44 want t zal wel een kleintje zijn.

Box staat nu ook in de woknkamer. Gek isee hoor, aangezien ik het niet kan zien.

15. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Wat fijn dat je ff mocht lopen!! Hoe is t verder?

Hier staat de box nu ook. kamertje zo goed als af!

Ik kijk nog heel ff aan anders bel ik. Pootjes omhoog en rustig aan.

16. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Verder...iets meer harde buiken na t lopen en wat meer bloedverlies.

Doe maar voorzichtig hoor, hoge bloeddruk kan echt heel gevaarlijk zijn!

17. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik let goed op en als t niet afzakt ga ik heen!

18. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Haha mooi, sorry hoor wil niet bemoeizuchtig zijn. Maar wil gewoon niet dat je wat overkomt :#

19. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Haha weet ik!! :D juist goed! :) misschien had ik al moeten bellen maar wil ff kijken hoe ik de nacht in ga. Als ik slechte nacht maak bel ik. Kan ook de warmte zijn en ik ben nu ook al 2 dagen niet voor de grote boodschap geweest. Dat kan ook kramp geven. Lastig allemaal!!

20. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hoe is je nacht gegaan? Ik hoop dat je je wat beter heb gevoeld!

Ik lig hier sinds gister weer samen met iemand op de kamer maar ze heeft het koud, wil de ramen dicht en lag onder een deken. Heb het aangegeven dat ik normaal raam open heb en dat een kiertje wel fijn zou zijn maar dat kon niet dan word ze verkouden. Ik heb de hele nacht op me laken gelegen van hitte en hoofdpijn.
    De verpleging kent me en zeiden ook het is hier vies warm.

Maar ze mag vandaag naar huis als het goed is, prima!

Vervelend he als je niet naar de wc kan, na de dreiging met de clysma kan ik hier ineens 3x p/d ook weer n beetje teveel van t goede!

Deel Deze Pagina