Wie herkend dit en weet wat het kan zijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86Laura, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Heey,
    Hier precies hetzelfde, alleen dan dinsdag avond opgenomen geweest met pijnlijke harde buiken/weeen!

Succes met niks doen. Ik vind het erg lastig.
    Hier blijft het in vlagen van aantal uren komen. Heb dan kramp/pijn icm harde buiken. Vind erg lastig te bepalen wanneer ik nu weer moet gaan bellen.

Hoelang was jou baarmoederhals?

2. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Hier ook hetzelfde gevoel gehad op 24 weken. Het bleek een vergevorderde blaasontsteking te zijn en een vaginale infectie. Ik ben ook opgenomen geweest in het ziekenhuis had door de klachten al weeen op 24 weken en 1 cm onstluiting + verkorte baarmoederhals. Na de antibioticakuur ging alles terug prima. Ik heb nu terug enkele dagen heel veel pijn in mijn buik (menstruatieachtig) maar anders als vorige keer ook straalt het uit naar mijn rug en hele fele steken af en toe in mijn vagina. Ik heb na wat zoek werk op google teruggevonden dat het waarschijnlijk indalingsweeen zijn. Ik ben nu ook 29 weken en vind het toch wat te vroeg daarvoor. Spijtig genoeg ben ik nu op vakantie en kan ik niet echt genieten ik kom pas terug in de loop van volgende week en kan pas dan naar de gyn bellen. Mijn kleine man heeft het alvast niet moeilijk of zo want beweeging a volonté... Afwachten maar en hopen dat het snel voorbij gaat....

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Dus in het zelfde schuitje! Al had ik geen weeën.
    Ik merk nu wel dat ik met wat inspanning of opstaan dat ik snel harde buiken heb, maar het is wel redelijk te doen zo! Veel Olympische Spelen kijken, kleine dingetjes blijven doen, dan red ik het wel!
    Ik moet weer bellen als de harde buiken veel achter elkaar komen.

Mn baarmoederhals was prima met 3,5, mag niet onder de 2 zitten zeiden ze, dus dat was mooi :)

4. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Pff heftig! Kan me ook voorstellen dat je je niet op je gemak voelt op vakantie..

Ik heb idd ook veel last van menstruatieachtige pijntjes, denk ook dat hier het indalen begonnen is, heel af en toe steken richting vagina, geen rugpijn. Hoop voor je dat je toch nog een beetje kan genieten en wat kan rusten!

Sterkte!

5. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Ohh ja dan zitten we idd in dezelfde situatie.
    Harde buiken blijven hier veel komen met flinke pijnlijke krampen samen. T is nu even rustig, man neemt zo de kleine mee op pad en dan kan k even goed rusten.
    Had vanmorgen gekke propjes slijm, hoop niet dat dat stukjes slijmprop waren maar t was ook geen afscheiding.
    3.5 s idd ook nog mooi. Vind jij t ook lastig om in te schatten wanneer je weer moet bellen? Ik vind dat heel lastig...
    Hoop dat alles rustig blijft bij je!

6. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Bij mij zijn de harde buiken weer wat minder geworden.
    Goed dat je ff je rust pakt inderdaad, moet ik ook echt wel op letten!

Ik vermoed dat ik de slijmprop 3 dagen geleden ben verloren, maar had gelezen dat het ook weer aan zal groeien, alleen weet ik bij jou niet goed of dat ook zo is door de vele krampen/harde buiken?

Ik heb voor mezelf besloten om te bellen als ik weer veel harde buiken achter elkaar heb (maandag waren het er 4 in een klein half uur, in rust) of als ik dingen voel die ik niet kan plaatsen.

Merkte vanochtend wel dat ze gedraaid is, want voelde haar voor het eerst tegen mn ribben trappen, normaal voelde ik haar altijd links of rechts in m'n buik.

Hoop dat het rustig blijft bij je!!

7. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Gister hier een super dag gehad! Nix gedaan maar ook bijna geen harde buiken, laten we zeggen 2 a 3 per uur!
    Vandaag weer wat gezeur in me buik dus blijf t rustig aan doen.

Oh 4 in een half uur? Ik denk dat die dinsdag dat k naar t zkh ging zeker 10 harde buiken die pijn deden in een half uur had!!
    Wat super fijn dat het wat minder word bij je, dat haalt een hoop stress weg denk k?!

Denk dat t misschien toch stukjes slijmprop was gister, had laater nog wat van. Had gegoogled en t leek er op (bah!)

Me man gaat weer de nachtdienst in en vind dat nu wel spannend. Wat als ik nou weer enorme krampen krijg. En ook oppas voor me dochter is niet makkelijk ivm geen familie in de buurt en ook niet zoveel vrienden dicht bij wonen. Gelukkig hele lieve vriendin die bewijze van 24/7 voor me klaarstaat.

Ben wel stik sagerijnig van het niks mogen en dat reageer ik onbedoeld behoorlijk op mn man af.... :(

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik heb ook veel last van menstruatie krampen, ben vandaag 23 w zwanger van 2-ling. erg zwaar zeurderig, trekkerig gevoel. en pijn in mijn vagina als ik een stukje heb gelopen. zou ik er dan verstandig aan doen even mijn urine te laten checken?

9. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Dan had ik er nog weinig idd, van die harde buiken! :p In het ziekenhuis had ik er 's nachts wel veel meer ja, maar gelukkig zakte het toen 's ochtends weer af.

Maar zolang er geen bloed bij de slijmprop zit of het niet groen ziet, is het volgens mij niet zo erg (bij mij was het ong. 2cm doorsnede en wit/geel) Lekker verhaaltje.. ;)

Snap het wel ja dat je dat wat eng vindt, dat hij moet werken! Je vriendin misschien ff bellen om het met haar te bespreken? Dan weet ze dat ze standby moet staan voor je ;) Maar ik denk dat we allebei ws teveel hebben gedaan, aangezien rust nu wel goed werkt!

Ik reageer ook af en toe af op m'n vriend, klote is dat! Of al geirriteerd om niks.. gelukkig snapt ie het wel en soms roept ie me terecht tot de orde..hihi

10. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey hey,

Ik zou idd ff laten checken! Blaasontsteking ontstaat snel! En misschien doe je ook iets te veel waardoor het ontstaat?

Succes meis!

11. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    "fijn" dat er iemand is in de zelfse situatie!
    Vandaag weer een rustige dag kwa harde buiken dacht ik, tot vanavond uurtje of 7 en nu doet t weer harstikke zeer.
    Als het morgen nog zo is ga k bellen.

Lig nu in bed met kruikje en me kleine meid naast me, als papa nachtdienst heeft mag dat zo nu en dan :D is wel erg gezellig...

Hoe s het met jou? Blijft t goed rustig?

12. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Haha idd wel fijn een soulmate! ;)
    Balen dat je weer zo'n pijn hebt! Hoop dat het weer minder wordt!
    Bij mij gaat het wel beter met die harde buiken, zijn er vooral als ik teveel edaan heb en af en toe in rust.

Haha gelijk heb je dat je je meissie bij je hebt liggen :) quality time! ;)

Rustig aan en morgen gewoon bellen als je zo'n pijn hebt he!

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Haai dames,

Weet niet of ik hier bij hoor. Hier veel harde buiken....en eergisteren een klein beetje bloedverlies.
    Ben naar de vlos gegaan en zij verwees me door naar de gyn en toen moest ik ineens opgenomen worden :$.

Echo's zagen er prima uit. Baarmoedermond zit dicht. Baarmoederhals mooi lang. En de beeb doet het goed!!
    Geen urineweginfectie. Oorzaak bloeding is dus onbekend.
    Eergisteren bedrust en gister mocht ik mobiliseren.

Veel harde buiken, maar dat vonden ze niet zorgwekkend zolang er geen bloed bijkomt. Ik heb gelukkig geen bloeding meer gehad.
    Wel een heeeeeele drukke beeb, waarop m'n BM reageert met een harde buik. Vervelend zijn die harde buiken hè!! Bah!!

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Jeetje zonnestraal dat is dan idd ook schikken. K denk dat ik met bloedverlies half in paniek raak hahaha. Lijkt me zo eng tijdens de zwangerschap!
    Wat fijn dat alles ook lekker dicht zat nog, wel gek dat ze niet konden vinden waar t vandaan kwam.

Hier vannacht slecht geslapen. Nu weer flink menstruatiepijn. Hele nacht rugpijn gehad. Ik baal hier zo van.
    Vorige week had ik ookal 3 dagen strikte rust en toch kreeg ik toen ook die pijnlijke harde buiken. Nu ookalweer dagen niks gedaan dan bankhangen. Zelfs douche doe ik nu zittend omdat ik anders de buiken moet wegzuchten van de pijn.
    En nu?? Weer kramp :(
    Ga lekker 2 paracetamol nemen en warme kruik als het over een uur niet weg is ga ik bellen...

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ik zou ook bellen hoor!!

Ja ik was behoorlijk gestressed!

16. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Nou de kramp blijft...

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bellen!! Beter teveel bellen als te weinig!!

18. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Heftig Zonnestraal! Zou me ook wezeloos schrikken! :( Hopen dat het nu wegblijft!

Enne hooyoAasiya, idd ff bellen meis, dit hoort niet, vind dat ze je weer ff moeten onderzoeken, continu kramp is niet normaal! Rustig aan en ik hoop dat het snel beter wordt!

19. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ga nu weer naar zkh. Bmh is 3/4 verstreken :(
    Hoop dat t meevalt. Pijn blijft aanwezig.

20. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Heel veel sterkte meis!! Hoop dat het allemaal mee gaat vallen.. ik denk aan je! Liefs

Deel Deze Pagina