Wie herkend dit en weet wat het kan zijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86Laura, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

@ Laura.. Hoe is je nacht geweest? Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Je klachten klinken wat eng! Echt bellen hoor meis als je het niet vertrouwt! Beter een keer teveel dan te weinig!

@ hooyo... Wat vervelend dat je zo'n buurvrouw had die mie hetzelfde wil als jij! Pff! Kun je echt een vervelende nacht door maken!
    Hoe gaat het verder? Fijn dat je even mocht lopen meis! Maar hopelijk stopt het bloedverlies nu wel!
    Fijn dat je man ook wat geshopt heeft! Maatje 44! Echt klein hè? Had het geloof ik al eens verteld, maar heb ook 4 pakjes liggen van mijn dochter. Zo klein. Ben je al op de couveuse afdeling geweest?

Gisteren een heerlijke dag gehad! Lekker thuis gewoon... Maar gewoon het feit dat ik even zelf kon beslissen wanneer ik bijvoorbeeld iets wilde eten was zo lekker!
    Verder ook de kinderwagen maar besteld. Had 'm graag willen testen in de winkel, maar dat maar niet gedaan... Dus nu maar op de gok!

Ook heeft mijn vriend nog het een en ander afgemaakt in huis dus dat geeft weer rust!
    Heb bijna alles op orde nu (behalve de box, die staat nog niet)

Maar lees dat jullie soms ook zo'n last hebben met naar toilet gaan? Hier ook, Pff! Drink 's morgens zelf al een beker koffie, haha!

Vandaag komt de vk uit het zh langs! Wij hebben een nestje kittens en ze komt de laatste ophalen. Waar een opname al niet goed voor is! Haha!

Nou meiden, genoeg over mij!
    Hoop dat jullie een goede dag zullen hebben'

Take care!
    Liefs

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wat fijn dat je nog steeds thuis bent. Idd de kleine dingen zoals je eigen spulletjes en je eigen eten. Geniet ervan!
    Grappig dat de vp je poesjes komt halen, heel leuk.

Ja ben op de conveuse afd geweest, ja t s heel kil, felle lichten, monitoren...nu ken ik wel t een en ander van als me dochter in het zkh ligt maar toch, die kleine bedjes. Wil gewoon echt niet dat mijn pasgeeboren beebje daar in moet!
    Jaa 44 is echt klein! Heb nu zo 3 pakjes. Die gaan mee naar zkh.
    Heb erg veel last van me buik :( en dan heb in gister alleen maar even gelopen.
    Heb zoooo slecht geslapen vannacht!

Bloeddruk was gister ook weer iets hoog. Echt alles wat ik zeg gebeurd het tegenovergestelde. Zei begin deze week nog, een ding waar ik me geen zorgen over hoef te maken is me bloeddruk want die is altijd laag.

Eerlijk ik ga niks meer zeggen :) haha

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey meiden!

Wat fijn dat je ff naar huis mocht Lexxie! En dat alles nu bijna klaar is. Kunnen ze je bloeddruk nog wat onder controle houden?
    Wat grappig dat de vpk een kitten komt halen! :)

Ohh dat is zo irritant, een kamergenoot die zeikt! Had ik met heupoperatie paar jaar geleden. Lag ik met 3 ouwe tangen op zaal. Zeiken om de kou, om de tv die ik om 20.30u aan had staan.. grrrr!! Haha
    Opzich wel logisch misschien dat je bloeddruk wat hoger was door het lopen? Ineens veel van je lichaam vragen. Hoop dat ie weer gezakt is!!

Ik heb wel wat geslapen, ieder geval! Wel veel hoofdpijn en heel stramme pijnlijke vingers en polsen. Maar niet erger dan gister, zodra het wrl erger wordt bel ik direct.

Ik hoop wel dat ik eens naar de wc kan vandaag want dat begint wel pijnlijk te worden.. dus vriendlief maakt koffie, lauw water drinken, vezels eten.. haha

4. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hello dames!

Hoe is het met jullie vandaag? T was heerlijk weer!

Hier vandaag ff buiten geweest in t gras met man en dochter. Heerlijk. Alleen heb de hele dag zoooo koppijn niet normaal en ook wat duizelig. Heb t aangegeven. Bloeddruk was vanmiddag 135/85 maar werd nix mee gedaan. Strax weer controlles dus ben benieuwd. Heb nu weer betere vpl dan vanmiddag.

Ik snap wel dat die niet enorm hoog is maar voor mij wel icm met de hoofdpijn vind ik het gewoon wel een beetje eng. Heb echt geen zin in nog meer complicaties.

Me dochtertje blijft alleen zo last hebben van vol zitten me slijm in dr longen. Hoesten enz. Echt sneu, heb voor woe een belafspr met de longarts.

5. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey hey! Heb vandaag ook buiten gezeten bij een strandje in de schaduw. Vocht blijft flink aanwezig. Ga zo denk toch maar ff bellen en dan proberen of ik morgen bij gyn controle gewoon terecht kan ipv straks weer alle toeters en bellen! Al doe ik alles voor mn meissie, begrijp me niet verkeerd! ;)
    Het is warm dus vocht vasthouden logisch, buikkramp als je al paar dagen geen ontlasting gehad hebt ook. Al had ik toenstraks heel klein beetje :D
    koppijn is logisch omdat ik dat steeds al heb.. mja, ik ga bellen want ik ben besluiteloos en dat zegt toch genoeg....

Fijn dat je ff buiten bent geweest! En wat sneu voor je kleine meid! :(
    trouwens, ik vind jou bloeddruk wel wat hoog voor jou doen als je kijkt naar wat ie normaal is.

6. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ja hij is ook hoog voor mijn doen vandaar dat de arts van de week ook gelijk me bloed ging nakijken. En ik moest t aangeven als ik weer klachten zou krijgen. Alleen heb ik het idee dat niet alle vpl even "kundig" zijn want van de week ging ze dan dus bij onderdruk van 85 gelijk contact met de arts opnemen omdat die voor mijn doen ineens zo gestegen was icm de klachten. Maar de vpl van vandaag zegt dan weer dat zolang die niet boven de 90 komt t niet geeft. Heb op inet gelezen dat een stijgign van 20% reden is voor verder onderzoek. En daar zit k wel aan. Ga t morgen bij de visite weer aangeven.

Goed dat je even gaat bellen. Laat je even weten wat ze zeiden?

7. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Lig nu aan ctg
    Zo bloeddruk meten.

idd 20% van je normale is te hoog. Wat een flapdrollen daar zeg!!

8. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Goed dat je daar ligt! Laat ze je maar weer even door de molen halen ;)

Ik hoor zo wel van je hoe t gaat.

Idd er lopen hier een paar flapdrollen rond haha. Maar ik blijf zelf scherp, dan vinden ze me miss maar betweterig :D

9. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik ben weer thuis! Ecg en bloeddruk zowaar goed!! Moet wel opletten want ben net een Michelin mannetje haha! Moet direct bellen bij weer meer klachten..

Heel goed dat je zelf zo oplet!!! :) Jou lijf, jou leven en jou kindje!!!

10. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Haa wat goed!! Dat geeft ook rust en een veilig gevoel.
    Hier bloeddruk ook weer goed. 130/75. :D

11. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Mooi zo!!!! :D alvast welterusten!! Mijn oogjes zeggen nu toedeloe!! :p

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Goedemorgen, lekker geslapen?

Hier wel aardig, blijf wel veel hoofdpijn hebben.
    Arts is geweest en vinden dat de hevigheid van de harde buiken wat afneemt dus mag weer wat meer gaan mobaliseren. En miss met 34 weken naar huis. Joehoee

Moest vanmorgen wel langer aan t ctg blijven want de kleine had een te hoge hartslag 160-190 en zakte niet terug. Vanavond weer een ctg.
    Heb dr een uur aangelegen.

13. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Goeiemorgen!

Wat fijn dat je wat meer mag gaan doen! En dat je miss over paar dagen naar huis mag :)
    Hoop dat vanavond de ctg goed is en je kleintje weer een normale hartslag heeft!
    Wat doe jij tegen die hoofdpijn? Bij mij helpt koud washandje wel goed. Trekt de pijn wat uit mn voorhoofd vandaan.

Ik heb wel redelijk geslapen. Wel veel pijn in mn handen en voeten toen ik wakker werd, ben echt een Michelinmannetje... :| Maarja, het wordt weer wat minder warm, dus hopelijk dat het echt met het warme weer te maken heeft en dat het dus af gaat zakken!
    Straks weer naar de gyn, al zal het wel niet veel bijzonders zijn nadat ik gister al geweest ben bij de spoed.

Enige waar ik van baal is dat er een kabel achter de TV vandaan is waardoor ik geen tv kan kijken.. :( Hij hangt aan de muur en kan hem er zelf niet vanaf tillen, zo maar ff kijken of de buurman thuis is :p

14. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hahaha ja dan duurt de dag lang zonder tv :p
    Wat vervelend dat je zo opgezet bent. Misschien een lekker verkoelend handen en voetenbadje en dan een lekkere verkoelende hand en voet creme?

Ik neem een paracetamol nu tegen de hoofdpijn dat helpt wel iets. Verder doe k er niks tegen maar wordt er echt verschikkelijk sagerijnig van. Heb t gelukkig niet zo erg als jou. Ben dr alleen zo duizelig bij.

15. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Haha ik heb nog wel genoeg te doen gelukkig :p Al heeft de wasmachine het begeven!!! :( Heb nog zat te wassen, haha. Ach, kan nog veel kleertjes opvouwen, ff meubeltjes schoonmaken, paar dingetjes strijken... heerlijk, nesteldrang... :p

Ik ben gister 3x onder de douche geweest, haha. Dan weer warm water, dan weer koud. En de badjes doe ik ook. Het is ff verkoelend, maar duurt niet zo heel lang. Achja, zal wel weer afzakken :)

Bij mij helpt de paracetamol niet, neem het dus ook niet. Vind het onzin om te slikken als ik er toch niks aan heb!

Achja, zijn vervelende dingen, maar ik kom er wel doorheen, ook al ben ik het ook wel zat. Ze mag van mij komen :)

16. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Jee gaat goed bij jou. Wasmachine, tv... ;)

Me buik begint nu echt flink te groeien :D heerlijk!! Ben al zo 13 kilo aangekomen maar mocht wel want zat op randje van ondergewicht en dat was ook niet leuk...
    Hoop dat er na de bevalling een paar kilo s aan blijven plakken :p

17. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Haha gaat inderdaad goed!! :p Achja, die wasmachine is denk ik iets anders want mn droger doet het dus ook niet... :p Haha, denk dat het te maken heeft met stroom, mn vader komt eerdaags ff kijken, gelukkig heb ik nesteldrang... alle kleding van mn vriend en mij was gelukkig gewassen zodat ik de buren ieder geval niet lastig hoef te vallen of ik die van hun mag gebruiken :p

Wat goed dat je buik begint te groeien! :) Die van mij gaat nu ook echt in groeispurt, pfff, mn vriend zegt soms dat ie hem bijna letterlijk ziet groeien als ie er ff naar kijkt haha. Ik ben nu 12 kg aangekomen, aangezien ik wel nog iets kwijt wil na mn zwangerschap ga ik nadat ik geen borstvoeding meer geef ff aan weightwatchers paar weekjes. En hopelijk weer lekker sporten! :) Ben vorig jaar 20 kg kwijtgeraakt door Cambridge dieet, dus dat wil ik wel zo houden! :D

Nou, ik ga maar voor de 2e x ff lekker onder de douche vandaag, behalve pijnlijke voeten en handen, heb ik ook zo'n vervelend gevoel in mn voeten alsof ze slapen.. hinderlijk! En steeds steken/krampen in mn buik, het rommelt echt... gelukkig straks naar de gyn.

18. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Oh wat knap dat je zoveel was afgevallen. En dan is het heel netjes dat je nu dan 12 kilo bent aangekomen en dan hou je ook nog is vocht vast.
    Succes bij de gyn zo!

19. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Tnx! Ik wilde er eigenlijk 10 af hebben vorig jaar, was stevig, niet dik, maar het ging zo lekker dat ik lekker door ging, haha :D

Nou, mn bloeddruk was net weer idioot hoog en heb nu 3x daags bloeddrukverlagers. Woensdag weer terugkomen. Ook denkt de gyn dat het al flink rommelt daarbinnen en het hem niet verbaasd als ik over 2 weken al ga bevallen. Ach, zie het allemaal wel! Ik houd me maar vast aan de 40 weken, kan het alleen maar meevallen!! :p

Hoe is't met jou??

20. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ohh jee hoe hoog is die nu dan? Wel fijn dat je medicatie hebt nu. Hoef je niet in het zkh te blijven??

Hier gaat t van hetzelfde. Begin nu weer hoofdpijn te krijgen :(

Deel Deze Pagina