Bloeddruk was 140/105, hij schommelt echt heel erg en de gyn wil hem stabiel hebben. Hoef niet te blijven, maar woensdag weer controle en hopen dat het dan gewoon goed is! Zooo irritant, steeds koppijn! Heb je wel al wat gelopen enzo vandaag?
Ja dat is wel weer enorm hoog. Fijn dat je nu medicatie heb miss helpt dat toch ook wel weer tegen de hoofdpijn. Zijn je bloed en urine waardes gewoon goed? Ik heb wel weer wat gelopen en ik moet zeggen dat ik het idee heb dat het wel weer wat beter gaat. Bijna geen pijnlijke harde buiken. Wel die menstruatiekramp constand aanwezig en dat laat ook contracties zien op de ctg maar die echte pijnlijke harde buiken zijn veel heftiger. Liefs
Hey meiden, Hoe is het met jullie? Niet normaal, heb gisteren echt zo'n last gehad van de warmte! Heb ik normaal echt helemaal niet zo erg... @ Hooyo... Meid, wat een heerlijk vooruitzicht. Ga knetterhard voor je duimen dat je lekker naar huis mag. Hoop het echt heel erg voor je, ook voor je man en je dochter! Trekken zij het nog een beetje? Wat raar dat ze zo vaag doen met je bloeddruk zeg! Laten ze je maar goed in de gaten houden, want als er iemand pech heeft in de zwangerschap ben jij! Had je bij je eerste zwangerschap ook zoveel klachten? @ Laura... Nee, niet jij ook al meid! Hoop dat het snel wat beter gaat met je bloeddruk! Welke medicatie heb je gekregen? En je hoofdpijn? Zakt die nu al? Gaat lekker thuis met je tv en je wasmachine Balen als alles tegelijk kapot gaat! Hier net weer geweest. Heb echt heel lang in het zh gezeten, was enorm druk en lag tussen de bevallende dames (in dezelfde gang dan) Bloeddruk blijft erg hoog. Begin nu ook echt last te krijgen van bijwerkingen van de medicatie. Ben de hele dag echt ontzettend moe, alsof ik al nachten niet heb geslapen. Word ook een beetje somber, het lijkt echt of ik in een enorme dip zit. Zijn wel bijwerkingen, maar kan gewoon helemaal niet echt meer genieten, terwijl ik juist altijd best vrolijk en positief ben. Gyn had ook nog eens haast geen tijd dus barste in de auto echt in tranen uit. Woensdag hebben we een lang gesprek over alles, hoe en wat verder. Hij wil maar dat ik weer ga blijven, maar mijn bloeddruk is daar ook hoog... Bedenk me altijd dat er veeeeel ergere dingen zijn, maar herken mezelf even niet zo! Maar wat netjes van je kilo's. Ook dat zit niet meer, want ben inmiddels weer al 25 kilo aangekomen, GRR! Maar goed, nog even meiden! We kunnen het Xx
Wat fijn dat die harde buiken minder worden! Die menstruatiepijntjes zijn zoooo irritant, heb er ook veel last van momenteel. Ze hebben nu trouwens geen labonderzoek gedaan. Misschien woensdag wel weer als het nog te hoog is. Hoop wel dat dat vocht snel weg is want mn handen zijn nog dikker en helemaal rood. Mn horloge kan ik niet eens meer om en mn legging staat in mn onderbenen, gaat super dus!! Ach, zo maar voor de 3e x onder de douche ... hihi Mn vriend noemt me nu ook al lief michelinpoppetje... nou fijn dan!
Lexxie! Zag niet eens dat jij gister ook gereageerd had! Snap dat je er doorheen zit meis! En al die onduidelijkheid.. bah! Hoop dat ze je morgen goed kunnen vertellen wat ze nou allemaal verwachten en dat ze goed luisteren naar jou!!! Gooi gewoon al die frustratie eruit meis! Ik zit aan de l-methyldopa 3xdd250mg. Wat een ellendige troep!!! 2 Uur na de eerste pil was ik al dizzy, ik hou nu koppijn zonder tussenpozen (hormonale wordt dus versterkt ) en voel me er beroerd van. Maarja, ff door de eerste dagen heen en hopen dat het dan beter wordt!! Ik heb zelf mn TV weer gefixt Engelengeduld, dat was wel wat ik nodig had, maar... ben toch beetje trots op mezelf! Vrijdag komt mn vader ff langs voor de wasmachine, gelukkig heb ik nog zat kleding in de kast liggen! Zo maar weer ff een koude douche om mn Michelin-uitstraling wat te minderen.. Misschien nog ff snel naar de winkel 200 mtr verderop, en voor de rest maar koest houden! Liefs
Jeetje lexxie wat naar dat je last heb van die bijwerkingen en ik kan me helemaal voorstellen dat je in tranen uitbarste, moet je ook gewoon doen. En echt balen dat je bloeddruk zo hoog blijft. Wat is het beleid wat ze gaan doen als het zo blijft? Laura ook lekker dan dat je hoofdpijn alleen maar erger wordt. Ik had echt gehoopt dat de medicatie dat wat minder zou maken. Ben erg benieuwd wat je bloeddruk van de week is. Moet je morgen weer voor controle? Hoer vandaag niet lekker. Enorm veel en weer pijnlijke harde buiken soms wegzuchten. Dus weer terug naar volledige bedrust. Totaal vanavond 3 uur aan de ctg gelegen maar ze bleven hetzfde in frequentie. Geen bmh opgemeten want ze willen het niet nog extra prikkelen. Maarja hoe weten ze dan nu of het wat doet of niet? Hoofdpijn vandaag weg is waarschijnlijk spanningshoodspijn van het de hele dag op bed liggen. Me dochter heeft een dubbele oorontsteking en aan de ab dus extra naar dat ik er niet voor haar kan zijn nu...
Ah wat sneu voor je meisje!! en wat zal jij je machteloos voelen! En dan dus ook weer terug bij af.. bah! Die bijwerkingen zijn echt erg van die pillen! Wazig/scheel kijken, continu koppijn, steken links in mn hoofd, suf als een konijn! Dus hoop dat dat wel minder wordt! Morgenochtend weer controle, hoop ieder geval dat het helpt, slik ik het ieder geval niet voor niets ga ook vragen of ze nu sowieso gaan inleiden. Schijnt met hoge bloeddruk en nedicatie juist beter te zijn. Blijkt bewezen uit onderzoek...
Heey hey, Hoe is je controlle gegaan? Helpen de bd verlagers? Ben benieuwd wat ze zeggen over het inleiden. Hier hoor ik vandaag wat het verdere beleid bij mij gaat worden. Ook met hoeveel weken ze me gaan inleiden en of en zo ja wanneer ik naar huis mag. Vanmorgen ook weer bmh opgemeten en die is nu na de weeenremmers hetzelfde gebleven. Dochtertje is nog zieker dan gister vandaag man is thuis met haar en heeft ook zn werk voor dit weekend afgezegt. Dat s wel een geruststelling dat papa bij dr is. En wie weet mag ik na t weekend naar huis want dan ben ik over de 34 weken!!! Liefs
Heey! Arm kind! Gelukkig is papa er voor haar! Wat spannend zeg, vandaag beleid bepalen! Maar zal wel stukje rust geven waarschijnlijk! Mijn bloeddruk was minimaal verlaagd, maar mag wel 1 pilletje minder omdat ik me er zo beroerd van voel! Maandag terug. Ik ga ook ingeleid worden, over 1½ a 2 weken gaan we een plan maken, dus denk dat ik rond de 38 weken ingeleid zal worden, misschien nog wel eerder, maar dat ligt eraan wanneer we het plan hebben gemaakt. Geeft wel wat rust dat ik ieder geval weet dat ik niet tot 40 weken rondloop! Nou, spannend voor je hoe nu verder, ben benieuwd!
Echt wel! Moet maandag terug, hoop dat ik dan die week daarna op maandag ook weer moet en dan plan bespreek, dan kan het met 37 wk nog gebeuren Haha, als het dan toch moet, dan maar zo snel mogelijk!!!
Haha ja t zal zowizo moeten Hier minder nieuws gehad, zolang ik bloedverlies heb blijf ik hier. Dat kan wel tot einde zwschap zijn. :'( als ik hier dan dus over 2/3 weken nog lig dan gaan ze inleiden. Verdwijnen al mijn klachten spontaan laten ze me doorlopen. Zodat ik nog even leuk zw kan zijn. (die kans acht ik erg klein) Ik baal een beetje, kans enorm groot dat ik hier nog 3 weken lig plus een aantal dagen na de bevalling
Bah! Wat vervelend meis!! En idd, de kans dat het ineens beter zal gaan is denk ik een mooi sprookje.. En alsof jij er nu op zit te wachten om nog langer door te lopen, tis natuurlijk voor de kleine wel beter om lang genoeg te blijven zitten, helemaal omdat de groei achterloopt, maar mama moet ook nog genoeg energie hebben!! Maar hoop wel dat het bloedverlies snel stopt zodat je dan ieder geval naar huis kan voor hoe lang het duurt! Alles beter dan niets! Sterkte meis!! Knuffel!
Ik hoop het ook zoo! Maar ht bloedverlies komt of wordt erger na een periode van pijnlijke harde buiken dus ik denk dat die eerst moeten stoppen. Want toen ik weeen remmers had had ik geen bloedverlies... Ik ga gewoon vanavond vreselijk sagerijnig/verdrietig/mezelf zielig vinden en morgen weer positief met een lach Kan toch niks aan de situatie veranderen
Positief!! En uiteraard, ff de balen in hebben moet ook! Niet opkroppen! En dan idd morgen weer een nieuwe dag. Uiteindelijk weet je waar je het voor doet... al is het nu echt een hel!
Ga trouwens heel brutaal een eenpersoons kamer vragen aangezien ik hier nog wel 3 weken kan liggen. Wat vinden jullie daar van?
Ik mag een eigen kamer maar t is nu te druk met kraamvrouwen plus ik lig nu ook alleen dus wordt het van de week. Ze kunnen me gummig goed begrijpen dat ik als ik hier nog 3 weken lig graag wat meer privecy wil. Vind t altijd lastig om zulke dingen te vragen...
Helemaal goed dat je dat gevraagd hebt!! Had ik ook gedaan hoor. In het zkh slaap ik al slecht en dan helemaal als er nog meer liggen op zaal! + de privacy. Hoe ist vandaag?