Wie herkend dit en weet wat het kan zijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86Laura, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hee dames
    Hoe is het met jullie? Laura hoe was je bloeddruk vandaag? Slaat de medicatie aan? Hoop dat je lekker thuis bent!

Sorry dat k ff niet had gereageerd. Had even de puf niet. Wordt GEK van de harde buiken en pijn. Jeetje...lijkt alleen maar erger te worden. Ook meer bloedverlies.

Morgen 34 weken echt een super mijlpaal maar wel griezelig want ze gaan nu niks meer remmen. Ook gaan ze de bmh niet meer opmeten. Dus alleen als ik echt weeen heb gaan ze toucheren, hoef ook geen extra ctg s meer. Lig hier eigenlijk alleen nog maar voor de zekerheid ivm bloedverlies.
    Nog 3 weken te gaan. Vreselijk lang nog...

Mag alleen douche en wc en weer gewoon niet wat ik moet doen om de harde buiken te laten afnemen. T vreet energie, en mis me kleine meid zo erg, ben dan gewoon bijna 7 weken!!! Van huis geweest.
    En met 36 weken gaan ze niet inleiden...

GEnoeg geklaagd!

Liefs en fijn weekend

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey meis!

Spannend allemaal he!! Maar gelukkig wel 34 weken bereikt. Das wel fijn!
    Ik snap het zo goed dat je er doorheen zit en je meissie mist! Tis allemaal niet niks! Hoop dat de pijn wel wat afneemt en het bloeden stopt!! Hou je taai meis!!!

Hier gaat het wel. Merk wel dat ik een pilletje minder neem. Ik voel gewoon dat mn bloeddruk dan omhoog gaat. Gisteravond en vanochtend was ik ook gewoon niet lekker.

Wel vandaag haar kamertje helemaal afgemaakt en de wasmachine doet het weer! :D

Morgen wordt mn tantezeggertje 3 dus ff heen en voor de rest echt mn rust pakken!!

Liefs!

3. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Fijne dag vandaag en ik hoop dat je er een beetje van kan genieten zonder teveel hoofdpijn.

Wat jammer dat een pilletje minder weer meer klachten geeft. En een pilletje meer weer hoofdpijn. Dan blijf je een beeje in een circeltje draaien.

Gisteravond weer ruim een uur aan de ctg gelegen, arts toch nog even de bmh opgemeten voor de zekerheid want hij was wel erg onder de indruk van de ctg. Elke min een harde buik die ruim aansloeg. (eerder een wee zo lang en hoog)
    Gelukkig alles goed en met een slaappil een soort van goede nacht gehad.
    Had een vpl voor de nacht die kwam dus die slaappil brengen dus ik geef aan dat als ik vannacht pijnlijkere buiken krijg ik van de arts hun moet waarschuwen. Begint ze een heel verhaal dat zij dat niet nodig vind en dat het omdat ik weeen remmers heb gehad misshien ookneen beetje in mn hoofd zit en k daardoor teveel gefocust ben en ik niet bij elke pijnlijke harde buik hoef te bellen. Echt what the fuck???
    Ben dr niet op ingegaan, was kapot moe maar ben dr eigenlijk wel boos over. Echt er lopen dr hier een paar rond grrr...
    En maar de opmerking, het hoort nu gewoon een beetje bijndeze zwschap. Jaahoor t s normaal zeker dat ik elke minuut een pijnlijke harde buik heb ondanks de volledige bedrust.

Nou dames vandaag een goede dag hoop ik. Ga lekker veel rusten en slapen.

Liefs vanuit hier

4. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Wat een verschrikkelijk wijf! Bah!!! Ik voel me gewoon boos worden.. zou mooi de gyn hier weer melding van geven.. als zij zo goed weet hoe het allemaal werkt, had ze zelf gynaecoloog moeten worden! Pff..

Wel fijn dat de gyn wel gewoon acties onderneemt, ook al is het nu min of meer pappen en nat houden, die neemt je tenminste serieus.

Hoop dat je vandaag minder last hebt! EN leuke vpk's!

Hier gaat het nu wel redelijk. Ben steeds erg moe en maak korte nachtjes, maar goed, nog ff volhouden. Ga maandag aan de gyn vragen wanneer we het plan gaan maken, ben nu toch wel nieuwsgierig. Ook ben ik heel benieuwd naar mn bloeddruk!!
    Ik schrok me trouwens kapot om 4.30u.. ik voelde een soort knak in mn buik, nog nooit gevoeld, en ik weet dat dat kan zijn als je vliezen breken. En aangezien het lekker rommelt in mn buik, had ik echt iets van: als ik nu op sta, plonst er wat.. haha. Gelukkig niet gebeurd, maar wel steeds drang om naar de wc te moeten en een onrustige buik. Ook weer een kat die niet bij me weg te slaan is. Hij moet met zn poot of kop op mn buik liggen! :p

Liefs en hou je taai!!

5. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Haha nou die knap waren gelukkig niet je vliezen. K heb nu ook wel eens van hoo de baby schopt zo hard strax schopt die door mn vliezen heen haha!
    Gister echt een soort van goede dag gehad. Wat roze verlies maar niet veel en ook niet veel harde buiken. Wel meer heftige pijnlijke maar dat s er 1 a 2 per uur. En dan elk kwartier 2 gewone harde buiken. Erg rustig voor mijn doen.

Vandaag neemt me man lekker turkse pizaa mee hmmmm
    En het is weer zondag dus we hebben krentenbrood en een eitje op de afdeling jehh :p
    Ben t zkh eten wel zat aan t worden. Wil gewoon lekkere somalische rijst (door me schoonmoeder gemaakt) of indonesisch eten van de toko. Blijf toch zwanger he. En nu zit k hier elke avond aan zoutloze aardappels en een omelet (eet vega want s geen halal hier) en fijn gekookte groente...

6. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik verwacht als ik zo naar mn ervaringen hier op de afd kijk dat ze je echt wel gaan inleiden met 37 wk. Vind t wel raar ook dat ze je naar huis lieten gaan met medicatie zonder dat ze je hebben opgenomen om je in te stellen wantag hier iemand naast me met precies dezelfde klacht en medicatie en die mocht pas naar huis als ze goed was ingesteld en wordt met 37wk ingeleid.

Ze gaan met hoge bloeddruk in dit zkh niet wachten tot het mis gaat en met 37 wk is het kindje gewoon af en leiden ze in om t risico te verkleinen voor moeder en kind.

Ik hoop t voor je en dan ben je over een goede week gewoon mama :D wauw

7. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey hey!

Fijn dat het wat beter ging gister, hoop vandaag ook! En wat lekker dat ie dat ff meeneemt! :) Snap wel dat je daar veel zin in hebt, haha. Ik ben dat ziekenhuisvoer ook altijd al na een dag zat!

Ik ga het morgen maar vragen, want ben over anderhalve week 37wk.. (Als ik er aan denk krijg ik de kriebels! :D) ben ook niet lekker. Vanochtend vanaf 5 uur liep ik leeg.. last van mn darmen en maag, bah! Nou wel weer wat beter gelukkig! Gister had ik weer heeeeeel veel vocht en ik dacht een keer beetje oranje/donkere urine te zien, maar ik trok te snel door.. later was het weer goed! Dus moet ik ook ff in de gaten houden. Net als mn oogwit, want mn vriend dacht te zien dat ze wat gelig waren. Nouja, morgen de gyn maar ff laten kijken!

Heb wel weer onwijs nesteldrang! ZO irritant! Heb net maar ff de kinderwagen in elkaar gezet, weer van alles aan de was gedaan, opgevouwen, dingen opgeruimd... mn vriend werd net boos, die heeft me zo ongeveer op de bank gedumpt :p haha, mn handjes jeuken!!! :p

Ik hoop dat het bloeden nu helemaal gestopt is en de harde buiken ook minder blijven!!! Liefs

8. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even een snelle knuffel voor jullie. Ben jullie niet vergeten hoor, maar mijn internet lag eruit, en nog doet 'ie het niet goed!
    Morgen komt de UPC meneer en hopelijk werkt alles weer naar behoren dan!

Kom dan ook even goed reageren op jullie!
    Liefs

9. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey meis! Goed ff van je te horen!! :) ben benieuwd hoe het met je gaat!!

Dikke knuffel terug!

10. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hee lexxie,

Gelukkig nog thuis jij! Hoop dat alles goed is met je.

Hoe is het met jou vandaag laura? Heb je weer controlle in zkh?

Hier soort van rustig met 10 harde buiken per uur. Niet veel voor mijn doen.
    Wel nog steeds bloedverlies.

11. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey!

Vandaag weer naar de gyn idd!
    Heb heerlijk 3 uurtjes geslapen dus ben topfit! :D haha
    Ben benieuwd wat ie zegt. Heb wel minder last van de medicijnen gelukkig. Nu hopen dat het ook werkt!

Hoop op een goede dag voor jullie ons meiden! :)

12. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hoe was het bij de gyn vandaag???

13. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hee dames!
    Hoe is het met jullie?

14. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Heey!

Bij de gyn was het best aardig. Bloeddruk was goed genoeg! Hoef vrijdag pas terug, ipv woensdag :) Dat scheelt weer! Als het goed is volgende week maandag plan maken voor inleiden! Denk zelf dat het rond week 38 gaat gebeuren als mn bloeddruk zo blijft. Vandaag nog ff met mn moeder wat dingetjes gedaan in huis en nou lekker ff rustig aan met katje op mn schoot. Heb 2 katten, nu is het vrouwtje niet bij me weg te slaan, al was het steeds het mannetje wat bij me kroop, haha. Ze moet en zal op mn buik liggen!

Hoe is het bij jou meis? Beetje rustige dagen gehad?? Hoop het!!

Liefs

15. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hayhay!

Wat super fijn dat je bloeddruk wat lager is. Doet de medicatie toch werk. Hoe is het met je hoofdpijn? Is dat nog een beetje te doen.

Heb eergister weer een slechte dag gehad met meer bloedverlies en heel veel krampen en pijnlijke harde buiken. Gister ging wel en vannacht wakker van enorme pijn schaambot maar trok weer weg na een tijdje. Kindje kan nu natuurlijk flink aan t indalen zijn.

Morgen weer een groeiecho ben enorm nieuwschierig.
    Maagje van baby was al 3 weken niet voldoende gevuld dus daar kijken ze ook extra naar nu.
    Zaterdag nog 2 weken joehoeee ik sta al ingepland zodat ik niet kan horen dat het te druk is en nog langer moet wachten! Kindje zal dan waarschijnlijk 6/7 okt geboren gaan worden.
    Tot die tijd hier bah! Ben t erg zat maarja.
    Ben aan t borduren :p van me moeder gekregen, nijntje voor op de baby kamer erg leuk en ook best wel leuk om te doen. Haha

16. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Wat fijn dat je een datum weet!!! :) heb je tenminste iets om af te kumnen tellen! Hoop dat tot die tijd die pijn zo min mogelijk is meis

Haha ik ben helemaal niet creatief. Maar misschien lijkt borduren me ook wel wat als ik niks kon :D ik ben nu vooral toe aan t geven aan mn nesteldrang.. vandaag de keuken maar weer eens op mn gemakkie onder handen nemen..

De hoofdpijn lijkt wel wat minder maar wel nog af en toe van die extreme pijn. Maarja, nog heel ff!

Wel weer superspannend, de echo!! Hoop dat de kleine het goed doet!!

17. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ohh super wat fijn dat je het een en ander kan doen!
    Borduren leek me ook echt niks, hahaha. Maar zelfs van borduren krijg ik meer en veel harde buiken. Hoe stom!

Echo net gehad. Nu bijna 35wk word de kleine 2070gr geschat! Groeiachterstand zelfde, met 37wk kunnen we rekenen op een kleine 2400gr.

Lig echt met een sufk*t op kamer. Sorry hoor.
    Hoop dat ik snel me eigen kamer krijg.

18. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Zo krijg je nog eens nieuwe hobbies, van zwanger zijn! :p Maar idd wel heel klote dat je daar zelfs harde buiken van krijgt! :(

Is de kleine ten opzichte van vorige echo wel 'genoeg' gegroeid? En hoe was het met de maaginhoud?

Nogsteeds geen eigen kamer, pff, hoe lang moet dat duren, dat heb je al tijd geleden gevraagd.. en dan ook nog met een sufk*t.. als 't nou een gezellig mens was..! Kan je dr lekker bij gebruiken!

Liefs

19. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik had van t weekend zooo leuke buurvrouw, ga zo op visite bij dr. Ze is bevallen. En we wisselen email uit :)
    Deze van nu heeft gister de hele dag gehuild omdat ze werd opgenomen. T is hun 1e ook dus geen kindje thuis die ze moet missen. Agh ja iedereen is anders en de een vind alles verschikkelijk en de ander niet.

Maagje was nu goed gevuld, je zag gewoon t verschil. Kleine had daarvoor ook de hik gehad haha. Grappig is dat.

Ja hij/zij groeit mooi op t lijntje mee. Kan ook haast niet anders met al die bedrust. Maar t s wel een kleintje en t buikje blijft achterlopen in vergelijking met sde rest. Maak me er eigenlijk niet zo druk over.

Ben idd ergggggg blij dat k een datum weet maar daardoor duurt t nog wel lang.

T ergste is dat k me dochter mis en t avondeten hier. Verder vind k het wel prima.

Hoe leiden ze bij jou in het zkh in? Hier doen ze met een ballon, dan vliezen breken en weeenopwekkers.

20. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Pff, hele dag janken, tja, dan maak je het jezelf ook niet makkelijk.. je kan best ff een moment hebben dat je het er uit moet gooien, maar de hele dag... haha
    Wel onwijs leuk dat je ook een leuke meid ontmoet hebt! :)

Fijn dat je je er niet te druk om maakt, denk ook dat dat niet nodig is :)

Bij mij gaat het ws ook met ballon, vliezen breken en opwekkers. En als het nodig is nog primen van te voren, mja, zal vrijdag eerst eens vragen of ze al helemaal vast ligt in de bekken, das ook geen overbodige luxe.. :p

Deel Deze Pagina