Misschien wel dat het eerder begint. Buik is wel gespannen. Vervelend dat de vpks zo makkelijk worden! Die moeten juist je stress wegnemen, dit schiet niet op. Wel fijn dat de arts je gelijk geeft! Lijkt me vervelend vooruitzicht, laagdrempelig een ks! Hopen dat het niet zo ver komt! Hoop dat je een rustige nacht hebt! Nogsteeds met iemand op de kamer??
Hey meiden, Hoe is't vandaag? Hier rustig dagje gehad na een vervelende nacht met veel krampen en onrustige darmen. Vanmiddag nog 2,5u geslapen, had ik ff nodig geloof ik! Liefs
Hoi meiden! @ Laura.. Wat naar meid! Gaat het nu weer wat beter met je? Misschien is je lichaam al in voorbereiding! Je weet jet nooit! @ hooyo.. Hoe is het meid? Hier een rot dag! Vandaag veel hoofdpijn! Zag veel sterretjes, gyn erbij geweest, bloeddruk weer omhoog gegaan. Nu nogmaals extra medicatie gekregen. Als dit niet gaat werken kunnen ze nog 1 middel geven via her infuus en anders willen ze het kindje gaan halen. De gyn vindt mijn bloeddruk nu wel gevaarlijk hoog worden en met al die medicatie wordt het niet beter! Afwachten maar weer! Maar hooyo, het is niet voor jou dat je een dag niet reageert! Hoop gewoon dat het is omdat je geen zin hebt en niet omdat er iets is! Fijne avond! Liefs!
Dank je wel! Super stom, zag ik dat ze een gereedschapskist hier neer hadden gezet. Ging vriendlief daar net ff in kijken, is het die HELLP crash koffer! Schrok daar best van! Hopelijk is het niet nodig! X
Jee meid wat naar! En hool zo dat je geen hellp krijgt! Ff korte update, lig al heel de dag op bed ivm constante pijnlijke buik. Vanavond erger geworden, arts erbij, echo. Ze zijn bang dat de placenta aan t loslaten is. Lig nu alweer tijd aan ctg. Heb natuurlijk afgelopen dagen weer meer bloedverlies en vandaag een super vpl heeft t ook aan de artsen laten zien! Ben heel blij mee. Nou dames in t slechste geval moeten ze de baby gaan halen, zal wel van de ctg afhangen. Liefs
Jeetje meiden lees al even mee maar wat heftig allemaal!! Hoop dat het allemaal goed gaat en komt!!! Heeel veeel sterkte en blijf jullie allemaal volgen!!!
Meiden!! Ik schrik hier van!! Lexxie, ik duim keihard dat t geen hellp is, wat zeggen de artsen erover? Hooyo, ik hoop dat het niet zo is! Hoe kunnen ze dat met zekerheid zeggen? Wel fijn dat je een lieve vpk had, zo zouden ze allemaal moeten zijn. Lieve meiden zet hem op!!!!! Ik denk aan jullie! Liefs
Thanks laura, Lig nu op een apparte kamer alleen, dicht bij de vpl. Nu geen spoedkeizerenee want kleine doet t goed. Moet vannacht met ctg aan slapen :S ben benieuwd hoeveel ik slaap. Zodra de baby t niet goed doet wordt t gehaald.
Jeej hooyoAasiya wat heftig! Wel fijn dat je je eigen kamertje hebt! Hoop dat alles goed mag blijven gaan! Duim voor jullie!!!
Thanks muisje en laura. Ben net wakker van/met buikpijn ctg vooralsnog prima maar hoop niet dat dit dagen zo doorgaat dat ga ik echt niet trekken! Vpl super lief allemaal.
Wat klote meis! maar ik denk ook dat als jij zo'n pijn blijft houden en uitgeput raakt, ze misschien ook wel eerder dan volgende week ingrijpen? Hoop dat je toch nog ff kan slapen!! Hier al hele nacht plafonddienst, geen oog dicht gedaan. Kleine is druk bezig, had gisteravond rugweeen. Maar ik red t wel! Maak me echt zorgen om jullie!! Knuffel
Agh nee jij ookal geen nachtrust gehad!! Niet teveel zorgen over ons maken he zowel lexxie als knzitten over de 35 weken dat is al een hele prestatie als je ziet waar we vandaan komen! Die voorweeen maken t dr niet makkelijker op bij je. Hopelijk doen ze al wat voorwerk. Bij mij hebben ze gister gekeken maar heb dus geen ontsluiting, dus die 10000 harde buiken op een dag doen dus echt niks. Strax hoor ik van de artsen wat ze gaan doen want waar ze bang voor zijn is dus dat die placenta loslaat en t s de vraag hoela g ze me hiermee laten lopen. Want zou spontaan kunnen omslaan in foetale nood en dan heb ik maar liever een vroege bevalling met inleiding dan een spoedkeizersnee omdat de kleine in nood is. Heb de hele nacht met ctg geslapen, baby doet t vooralsnog harstikke super. Gelukkig!
Jeetje meid! Schrik me rot! Wat moet jij toch allemaal doorstaan! Gelukkig doet je kleine het wel goed, maar jij moet het wel trekken hè? Op een gegeven moment is het genoeg geweest! Je lichaam is er wel een beetje klaar mee! Vervelend dat al die harde buiken nog geen ontluisting hebben opgeleverd! Heb je ze helemaal voor niets! Hoop voor je dat ze je kunnen gaan helpen meis! Ik denk aan je!! Laura, jeetje! Jij plafonddienst gehad? Kwam dat doordat je 's middags hebt geslapen! Balen zeg! Hopelijk kom je de dag een beetje door! Hoe is het met je rug weeën? Wanneer moet je weer op controle? Hier een redelijke nacht gehad! Heb slaapmedicatie gekregen! Helaas nog wel steeds hoofdpijn! Maar goed, ben Benieuwd wat ze zeggen vandaag! Succes dames!!! X
Ik maak me wel zorgen om jullie hoor! Tuurlijk zitten jullie al over die 35 weken, maar jullie moeten echt heel veel doorstaan! En idd Lexxie, uiteindelijk is het genoeg geweest! Hooyo, ik denk ook dat het voor jou en je kleine beter is als ze het zsm gaan halen, ik vraag me af wat nu de meerwaarde is van nog een aantal dagen wachten (tuurlijk, elke dag is er 1... maar mama moet ook nog na de bevalling kracht hebben) Lexxie, ben benieuwd wat ze bij jou gaan doen! Ik kon denk ik niet slapen door de pijn in mn rug, koppijn en dan ga je malen, malen, malen! Denk dat het slapen van 's middags ook niet echt mee heeft gewerkt idd. Ach, heb totaal geslapen van 6 - 7.30u. Net kwam er een onderhoudsmonteur van de CV voor controle, gelukkig om 8 uur al, hoef ik daar niet meer op te wachten! De rugweeën had ik vannacht nog maar 2x gelukkig. Nu is 't weer wat rustiger, zo lekker douchen en wat in huis doen. Woensdag weer groei-echo en toucheren om te kijken of er al iets aan de gang is. En gelijk inleiding plannen! Meiden, sterkte vandaag!!! Liefs
Wat lief van je laura ik zou me ook zorgen om jou gemaakt hebben s je in deze situatieag en ik maak me ook zorgen om lexxie K laat zo even wat horen als de artsen zijn geweest. Buikpijn word weer meer...
Vind het fijn dat we zo meeleven met elkaar! Zo zie je maar, we kennen elkaar helemaal niet, maar jullie zitten wel steeds in mijn gedachten. Heb zojuist bezoek gehad van mijn eigen gyn. Hij is toch voor het rekken, want hij zegt dag het gevaar na mijn bevalling niet geweken is en dat de kleine meis het nu wel goed doet. Ben as woensdag jarig, zal dus hier zijn! Balen zeg! Had stiekem Wel gehoopt thuis een taartje te mogen eten! Meiden, Succes vandaag hè?? Liefs
Inderdaad Lexxie! Ik vind het ook echt fijn om dit topic te hebben Nou, we zullen maar zeggen: de gyn zal vast weten wat het beste is voor jou en je kleintje! Wel balen dat je niet thuis kan zijn met je verjaardag. Volgend jaar maar 3dubbel en dwars over doen maar dan met een klein gezond meisje erbij!! Liefs
Ik mag niet klagen ik ben nog niet zolang zwanger. Heb in het begin s'ochtends wat overgegeven na het eten en daarna was het goed. Voel me nu goed wel nog moe maar dat neem ik voor lief.