Ja tot zover ik ben met 38+4 ingeleid maar daar was ik zelf ook niet rauwig om had een beginnende zwangerschaps vergifitiging. Hoop aan de ene kant weer rond 38 weken te bevallen. Bij mn dochtertje was ik helemaal niet misselijk/kotsen dus dit is een beetje anders. Maar heb nu ook een andere vriend vandaar misschien dat ik wat moest overgeven.
Ha meiden! Muisje... Balen dat je zo misselijk bent! Hopelijk is het snel over! Leuk dat je al een dochter hebt! Wil je nu ook weten wat het gaat worden? Laura... Kun jij je ogen een beetje open houden? Net weer aan het ctg gelegen! Kindje had er helemaal geen zin... Verstopte zich steeds, dus over een uurtje weer!
Ja we willen het graag weten. Ben gelukkig nu al een paar daagjes "goed" dus niet meer overgegeven gelukkig!!Gebeurt ook allees s'ochtends na het ontbijt voel gelijk oft goed valt of niet. Hihi zal wel denken aagggh nu weer?? Voel je je wat goed verder?
Had ik idd ook aan het begin, mijn ontbijt begon 's ochtends op bed met een paar slokken cola en biscuit, haha en had standaard pepermunt bij me liggen voor maagzuur, gek genoeg hielp dat best! Haha idd, die kleine denkt ook: zoek 't maar uit met die CTG! Ik kan mn ogen (nog) wel open houden, ben nu ff aan het relaxen, net al heel wat was weggewerkt! Zometeen weer ff wat doen. Ik wil echt niet slapen vanmiddag!!! Dus dan maar met mate bezig blijven.
@ Laura... Wel met mate hè? Hoop inderdaad dat je vannacht beter zal slapen, anders gewoon vragen om een slaaptablet hoor! Kun je de nacht even een keer lekker doorslapen! @ muisje.. Fijn dat je al en paar dagen jezelf oké voelt! Leuk hoor dat je het wilt weten. Spannend! Voel me redelijk! Wel hoofdpijn en heel erg moe! Bah! Maar goed! Hooyo.. Hoe is het?
Haha ik doe echt met mate! Heb vanochtend 45 min de was gedaan en ben nu al 2,5u aan het bankhangen Dus ga zo weer ff wat doen voor ik inkak! De laatste babykleertjes opvouwen en in de kast leggen Met slaaptablet wacht ik echt ff af. Wil woensdag eerst weten wanneer ze willen inleiden, als het nog ff duurt, ga ik het wel overwegen! Is je bloeddruk nu ook een beetje gedaald?
Hoi meiden, Even een snel bericht. Gisteravond is onze kleine meid via een spoed ks geboren. Het ging ineens hard achteruit. Mijn bloeddruk liep enorm op (220/140), voelde zelf minder leven en het ctg was heel vlak. Na overleg met het academisch zh werd besloten onze Fem direct te halen. Ze heeft het best zwaar gehad, ligt aan het Zuurstof enzo! Mocht gisteravond heel even naar haar toe! Lig zelf op de intensive care, krijg behoorlijk wat medicatie per infuus en heb een draad door mijn slagader voor continu bewaking. Het is heftig! Het ging zo snel allemaal, kan het helemaal niet bevatten! Kan via de telefoon geen foto hier plaatsenaar als jullie Echt nieuwsgierig zijn voegen me dan ff toe op FB, daar Plaats ik straks ff een foto! Liefs
Jeetje lieve lexxie wat heftig! Van harte gefeliciteerd met je dochtertje. Wat fijn dat je haar wel heb kunnen zien. Ik wens dat je snel opknapt en jullie zijn beide vechters! Heel veel geluk samen en nogmaals van harte dat je weer mama bent geworden. Hoeveel weegt de kleine meid? Hoe is het met jou? Ik hoop dat je snel van de ic af kan zodat je lekker vaak bij dr kan zijn. Schik wel een beetje dat t ineens zo snel kan gaan. Heel veel liefs, x
Gefeliciteerd lexxie maar idd tis heel heftig!! Weet even niet wat ik er op moet zeggen... Leef met jullie mee meiden!! Dikke knuff!!
Lexxie ik hoop zo dat je van de ic af bent en je meisje het goed doet. Wou je evenaten weten dat ik aan je denk. Laura hoe is het bij jou? Muisje, dank je lief van je. Vervelend he die misselijkheid. Had in ook niet bij de 1e en bij deze wel heel veel gehad. Hier gaat t wel weer. Vandaag soort van goede dag. Nog een goede week tot de inleiding. Hoor morgen precieze datum. Zaalarts deze week begon erover als de baby t goed doet te wachten tot 38 weken. Mooi niet! Andere arts had al gezegd dat ze me bijnde verlos op de planning ging laten zetten met precies 37 en dat t dus misschien nog wel wat eerder kon (36.4) ga dat er wel doorheen duwen. Snappen ze dan niet hoe klote en zwaar deze hele rot situatie voor mij en me man is. Hoop morgen te horen dat ze over een week gaan inleiden.
Lexxie!! Jeetje, heb een brok in m'n keel... wat heftig!! Allereerst van harte gefeliciteerd met je kleine meisje!! Ik hoop dat jij en je kleine meisje het nu goed doen en snel opknappen! Hoe gaat het nu met jullie? Heel veel sterkte gewenst en hoop dat jullie heel snel lekker kunnen genieten van jullie wondertje! Dikke knuffel! Hooyo, inderdaad, ze moeten nu niet zo raar gaan doen om het te willen rekken. Het zal ff lekker worden, het is al zo superzwaar voor jullie! Muisje, wat lief van je! Het kan bijna niet anders dat jou zwangerschap gewoon over rozen gaat (behalve nu de misselijkheid dan ), 1 van de 4 mensen hier zou dat toch moeten lukken! Hier gaat het redelijk, gisteravond weer hondsberoerd, wel beter geslapen gelukkig! Vandaag is mn ma nog geweest om lekker nog wat huishouden te doen Morgen groei-echo en naar de gyn, ben benieuwd wat er gaat gebeuren! Hoop dat er al wat bezig is en dat hij wat kan opwekken.. anders hopelijk inleiding plannen. Merk wel dat mn bloeddruk af en toe weer wat hoog is, want die symptomen herken ik onderhand wel. Nou meiden, heeeeeel veel sterkte en een dikke knuffel! En Lexxie, zal je ff PBen voor FB,
Hoi meiden, Even een snel bericht! Het gaat redelijk hier! Heb vanmiddag lekker mogen buidelen met Fem! Heel fijn gevoel! Ze werd er heel rustig van! Ze weegt trouwens 2310 gram, erg netjes voor deze termijn! Ben zelf heel erg moe, maar dat komt goed, veel slapen maar. @ Laura.. Ben benieuwd naar je uitnodiging! Voor jou een spannende dag morgen! Veel succes alvast meis!! @ hooyo.. Dat meen je niet! Dat moeten ze helemaal niet doen/zeggen. 36.4 weken is een mooie termijn toch? Je hebt al genoeg op je bord gehad! @ muisje.. Dank je wel! Jij lekker genieten hè? Ga weer even liggen! En dan zo nog die kant op! X
Wat super fijn dat je lekker bij dr kon zijn, beterschap met je herstel. Idd een netjes gewicht. Dat is precies het gewicht waar ze ons kleintje op schatten met 37 weken haha. Spannend morgen laura. Miss gaan ze je wel gelijk inleiden als je bd hoog is? Je bent al 37 weken! Heb weer veel veel veel harde buiken en ook weer pijnlijk t houdt niet op... Heb helaas geen fb had graag een foto gezien.
Mag ik jullie toevoegen op fb? Zo ja wat zijn jullie namen?? Meiden geniet er ook lekker van!! @Lexxie fijn dat je fem toch lekker bij je hebt mogen hebben. Ga zeker nog even genieten!! We mogen morgen in principe iedereen vertellen dat we zwanger zijn! We gaan het weekend naar de aanstaande overgrootoma en overgrootopa en daarna gaan we het de meeste mensen vertellen en daarna mijn ex... Ben erg benieuwd naar zn reactie.. Heb opt moment niet altijd een even goeie band met elkaar.. Dus kijk er een beetje tegenop.. Maar das ff doorbijten!!!
Als die flapdrol van een gynaecoloog die 38 weken ook nog haalbaar vind nog steeds zo bijdehand blijft doen ben ik nog in staat om hem ff op te zoeken met m'n hormonsters!!! Ongelooflijk! Ik vind dat je al onwijs sterk bent! Ze moeten gewoon zsm actie ondernemen, dan vind ik 36,4 heel netjes, wie had dat gedacht een paar weken geleden! Stiekem hoop ik wel bij mij dat hij morgen inderdaad zegt dat ie al wil inleiden, maar denk dat ie nog wel ff wacht.. ook niet erg, ik mag niet klagen aangezien ik thuis ben en niet in het zkh en ik mezelf er wel doorheen kan bijten als het nog een weekje zou zijn. Alleen als die bd idd weer wat hoog is hoop ik dat hij snel gaat plannen! Muisje, wat spannend en leuk om het te gaan vertellen!! Ik kon toendertijd niet wachten! De hele wereld mocht het weten! Haha En wat je ex betreft: laat hem jullie geluk niet verpesten he! Ik zal je wel ff mn FB pb'en.
Laura, als ik om me heen kijk hier in het zkh, heb zoveel inleidingen gezien en vrouwen met hoge bloeddruk dat als je hier in het zkh zou zitten ze je gelijk zouden inleiden. Maar net als de bd verlagende medicatie daarvoor word je hier ook opgenomen om t in te stellen en jij mocht dat thuis doen. Ik heb vannacht bijna niet geslapen, snap er niks van, zelfs een slaappil gehad om 3 uur vannacht maar helpt niet. Ben alweer klaar wakker. Vpl had wel met me te doen, kwam me bloeddruk meten, vragen of ik aan t piekeren was enz. Echt heel lief. Pieker idd misschien een beetje door dat k weer morgen de inleiding datum te horen, me dochter die ma geopereerd word en k er niet bij kan zijn, dat ik thuis heel erg mis. Maar heb niks gezegt. Lekker eigenwijs. K hoop dat jullie goede nachtrust hebben gehad. Lexxie hopelijk voel jij je alweer wat beter. K vind je echt heel sterk overkomen in deze situatie. Liefs
Hey hey! Hier nog een die geen oog dicht heeft gedaan.. was het eergister nog anderhalf uur slaap, nu echt 0,0! En dan ook nog vriendjes met de WC. Apart he dat het beleid overal zo kan verschillen, wanneer ze gaan inleiden en mensen opnemen. Ik merk wel dat ik de laatste dagen steeds beroerder word, weet ook zeker dat dat met bd te maken heeft. Heb nu ook weer knalrode dikke voeten en handen en mn vingers willen amper nog normaal buigen zonder pijn. Nouja, ben wel heel benieuwd, nog 3 uurtjes, dan naar 't zkh. Idd wel heeeeeel eigenwijs dat je niks zei tegen die lieve vpk! Al snap ik 't wel hoor. Ik heb dat ook wel eens, dan heb je gewoon geen zin om er over te praten omdat, ik merk dan dat ik op zo'n moment geen zin heb om mezelf zielig te vinden en te moeten huilen. Maarree, gooi het er wel af en toe ff uit he!!! Dat piekeren ken ik ook. Als ik niet kan slapen kan ik aan het begin nog wel rustig liggen en aan niks denken, maar hoe langer het duurt, hoe meer ik ga piekeren. Lexxie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je goed opknapt!! Heb trouwens je foto gezien, echt lief! En die foto van je andere dochter met die zonnebril op... echt geweldig!!! Geniet van je 2 mooie meiden!! Knuffel voor jullie!!