Wie herkend dit en weet wat het kan zijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86Laura, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik heb gelukkig een heel fijne gyn. :) neemt de tijd, neemt je serieus en is altijd vrolijk. Maakt me daarom ook niet uit dat ik straks door hem getoucheerd wordt en niet door een vrouwelijke.

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey meiden

de gyn vond het welletjes en word nu ingeleid. Had al 2 cm ontsluiting dus geen ballon. wel vliezen net doorgeprikt.

Hou jullie op de hoogte!

Liefs

3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wauuuuuuuuuw wat super!!!!!
    Gewoon al 2 cm! Jeeehhhh dus je kindje gaat vandaag of vannacht geboren worden. Wat heerlijk.
    Ben wel tikje jaloers hoor hahaha :D (positief dan)

Hoop dat alles goed gaat, succes en geniet ervan. T is zo mooi en intens moment om te mogen meemaken. Ik vond bevallen helemaal niet erg en heb er erg van genoten (ondanks dat t pijn doet...)

Heel veel liefs en denk aan je.

4. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Lief!!! :) heb al weeen, om 11.45 is infuus aangesloten.
    Ik hoop voor jou ook dat het snel gebeurd!!

Liefs

5. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hey meis,
    Succes en fijn dat de gyn doorpakt!
    Hou je in de gaten!

6. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik hoop t ook voor je. Super zeg!
    Zal aan je denken vandaag.

7. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik denk dat laura hard aan het bevallen is!
    En lexxie hopelijk met je lieve dochtertje aan het buidelen en voel je je weer wat beter.

Hier groot nieuws, ze willen me maandag gaan inleiden!! Wauw echt nooit verwacht. Maar omdat die kleine dan geopereerd word heb k zelf gevraagd of het dinsdag mag. Met 36.3 :D ben echt zo blij. Minder dan een week. Ga nu elke dag nog meer van de buik genieten.

8. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ohhh meis wat super!!!! Eindelijk!! Ben blij voor je dat je nu zekerheid hebt!
    Geniet nog zolang het kan ;)

Ja denk het ook..We zullen het vast en zeker horen!!
    En lexxie zal idd vast buidelen met dochterlief.

9. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Dank je wel :) hoe gaat t met jou vandaag? Nog erg misselijk?

10. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Nee mag niet klagen!! Vandaag 12 weken :D
    Was alleen vandaag bij de tandarts geweest vanwege mn verstandskies zit een hele bult bij. Maar was een tijdje niet geweest maar kreeg de wind van voren!! Nou srry zoek nu een andere tandarts!! Heb verdorie vorig jaar een heel k*t jaar gehad en nee srry dan denk ik niet aan de tandarts!! Maar zij denken er anders over..

Maar hoe gaat het met jou vandaag???

11. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Meiden! Ff snel berichtje!

Bij toucheren bleek ik al 2 cm te hebben. Meteen vliezen doorgeprikt, om 11.45 aan infuus en om 14.50 al.10cm! Om 16.08 is ze met vacuumpomp geboren. Had 75min persweeen!

Jaylin is kerngezond, 3250gram en ws mogen we morgen naar huis.

Zal morgen ff alles lezen!

Liefs

12. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hey meis van harte met jullie dochter!!!
    Nu lekker genieten!!!
    Wat is het snel gegaan met je ontsluiting.

Liefs

13. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Gefeliciteerd :D :D genieten nu!

Wat een super snelle bevalling en wat lang persen daartegen.
    En een prachtig gewicht en mooie naam!!

Ben zo blij voor je :)

14. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey meiden! Heb nog geen oog dicht gedaan. Maar ben zo happy haha!
    Bevalling ging eigenlijk veel te snel. Weeenstorm met voornamelijk buikweeen maar helaas kwamen er rugweeen bij. Kon niet ff bijkomen tussendoor. Tijdens het persen raakte ik behoorlijk uitgeput en ze bleef te ver zitten zodat.de.gyn met pomp moest gaan halen. Zooooo wist niet dat het nog pijnlijker kon! Maar toen ze er was was ik t weer vergeten :)

Hooyo wat super dat het eind in zicht komt!! :) eindelijk!! Je verdiend het na zo'n tijd!!!

Muisje, vervelend van je kies! :( zal pijnlijk zijn! Sterkte!

15. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! De moeilijke tijd word je beloond, geniet ervan hè!

16. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama Laura! Heb je met via FB al een bericht gestuurd, maar hier nogmaals!
    Van harte meid!! Samen met Jaylin een nieuwe papa en mama geboren!
    Fijn dat alles goed is gegaan meis! Nu lekker genieten van je prachtige dochter!

@ hooyo! Wat ontzettend fijn dat je nu eindelijk weet waar je aan toe bent! Je hebt het echt zo zwaar (gehad) en moet het langst liggen! Heb nu nog meer met je te doen, maar meis, je mag ni echt aftellen! Maandag nog een rotdag, je grote prinses wordt geopereerd! Maar denk echt goed aan jezelf hoor! Je bent echt onwijs sterk!

@ muisje... Spannend om het te gaan vertellen zeg! Hoop inderdaad dat je je geluk niet laat verstoren door je ex!
    Geniet van het 'van de daken schreeuwen'

Hier gaat het redelijk allemaal. Ik herstel best goed, hoewel de ks me wel tegen valt. Wond doet best pijn. Verder vannacht echt heel slecht geslapen, kreeg nare dromen dus denk dat alles onbewust toch meer indruk heeft gemaakt dan ik dacht.

Kleine meid doet het ook best goed. Zuurstof moest vannacht wel opgehoogd worden, en ze heeft een sonde gekregen ter ondersteuningen. Ze weegt nu 2150 gram. Zo klein!
    Ze zal nog wel een poosje moeten blijven hier om goed aan te sterken, maar ben echt heel erg trots op haar, en zeker ook op haat grote zus voor wie het toch allemaal erg vreemd is!

Meiden! Vind het echt onwijs tof dat ik mijn verhaal hier mag doen!
    Vind jullie echt toppers!!

Koppie op ook voor jullie hè?
    Xxx

17. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,
    Hoe is het met jullie?
    X

18. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik ben eerder benieuwd hoe het met jou is ;) hoe doet de kleine het? Vind erg fijn je verhalen te lezen hier omdat mijn kleintje ook de conveuze in zal moeten. Ik hoop dat die van jou snel aansterkt en mee naar huis mag. Moet jij nog lang blijven voor jezelf?

Met mij gaat t wel. Gisteravond een uur echt weeen gehad maar zakte weer af. Bloedverlies is iets minder. Nog 4 dagen! Vind t wachten nu verschikkelijk.

Hoe gaat t met jou laura? Lekker thuis? K vermoed zo dat je vollop aan t genieten bent van elkaar.

Liefsssss

19. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meid!
    Kan me voorstellen dat het wachten nu eindeloos voor je is. De dagen zullen lang duren voor je! Het zou zo fijn zijn als je weeën ni zouden doorzetten en je bevalling spontaan op gang komt.

Hoe is het met je dochter? Komt ze nog bij je op bezoek?

Hier gaat het allemaal best goed! Fem doet het goed, maar nog steeds heeft ze wel wat zuurstof nodig.
    Jammer dat je geen FB hebt, heb je misschien een mail adres! Stuur ik een foto naar je van haar!

Moet zeggen, die keizersnede valt me wel wat tegen! Als ik naar haar toe ben gestrompeld, moet ik echt bijkomen. Kan haar ook nog niet zelf verzorgen, kan gewoon nog niet lang staan :(

Lynn is heel trots op haat zusje. Hopelijk kan ze haar vanavond voor het eerst vast houden!

Maar vind het zo rot voor je! Heb je nog echo's gehad! Doet de kleine het nog wel goed in je buik?

@ Laura, hoop idd dat je lekker thuis bent. En genieten van je mooie meisje hè?

@ muisje.. Hoe is het met jou?

20. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hier gaat het goed. We gaan het weekend de opa en oma van mn vriend het grote nieuws vertellen. En dan mijn ex. Ben erg benieuwd naar zijn reactie!

Met jullie meiden gaat het ook na omstandigheden goed of iets minder lees ik..
    Hoop dat je snel wat meer kan lexxie
    Hooyoaaisya hoop dat het misschien uit hemzelf doorzet maar je hebt nu een datum. Lijkt me wel heftig te weten dat het in de couveuse moet..

Deel Deze Pagina