Hey meiden!! Eindelijk ff tijd voor de laptop!! Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het goed. Jaylin is wel erg geel en verliest wat teveel gewicht, als ze morgen nog minder weegt moet ze wat bijvoeding krijgen. Ze mag ook niet nog geler worden. Maar ze is lekker helder en actief. Hooyo, nog ff meis!! Je bent er bijna en ik vind je supersterk!! Lexxie, wat een superlieve foto van je 2 meiden op FB! Zo'n trotse zus! Muisje, ik ben benieuwd naar de reacties!! Dikke knuffel voor jullie!!
Meiden hoe is 't met jullie?! Hier misschien toch weer naar het ziekenhuis met de kleine meid. Ze blijft heel geel zien, de verloskundige was hier net en ze is zojuist labgeprikt. De vk denkt dat het fifty/fifty is of ze onder de lamp moet. Ik maak me niet heel veel zorgen want ze drinkt prima, is helder en actief en ze plast en poept ook goed. Hooyo, vandaag heel veel sterkte met je kleine meid, hoop dat alles goed gaat! Liefs!
Ook ik kwam je even succes wensen hooyo! Zal een moeilijke dag voor jullie zijn! Maar hopelijk slaan jullie je er goed doorheen. Weet je al iets over morgen? @ Laura.. Ach meid! Duim voor je dat ze lekker thuis mag blijven! Fijn dat het verder goed gaat! Ik doe mee aan de buik van de maand, zouden jullie ff op mijn buik willen stemmen? Thnx ladies! X
Heb op je gestemd hoor!! Heb trouwens nog niks gehoord, hoop zo wel gebeld te worden. Ze is om 11 uur geprikt, dus wordt wel tijd!
Helaas ligt mn meisje in t ziekenhuis onder de lamp. waardes zijn toch wel veek te hoog. Gelukkig lig ik vlak bij haar en kan ik haar verzirgen. Wel moet ze bijvoeding krijgen.
Hey meis, Wat ontzettend rot voor je! Fijn dat je bij haar mag zijn en blijven. Sterkte! Enne je banner? ze is van de 26ste toch? @ hooyo... Hoe is het gegaan met je meisje? Wil me ook heel veel succes wensen morgen! Jij hebt morgen je wonderteken lekker vast! Sterkte meiden!
Sterkte!!! Hoop dat ze snel weer mee mag naar huis.! Hooyoaaisya; heel veel succes morgen en hoop dat alles vandaag goed is gegaan! Lexxie hoe gaat het met jullie???
Hee lieve meiden, Sorry dat ik al even niet heb gereageerd, was erg op mezelf laatste dagen. Dochter de operatie was goed gegaan, arts gaf wel aan dat t hard nodig was dus gelukkig zit t erop. Lexxie hoe is het met je? Is jeneo htertje nog in de conveuze? Laura wat vervelend dat je meisje in zkh is wel super fijn dat je bij dr kan blijven. Is dat lichamelijk voor jou ook te doen? Vandaag inleiden. Ben zo benieuwd hoe de dag zal verlopen. Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden, vandaag willen me man en ik de hele dag proberen zo intiem mogelijk mee te maken aangezien hij zo de laatste 7 weken van de zwangerschap heeft gemist. Liefs
Heeeeeel veel succes en sterkte vandaag!! Je ben super sterk meis! Echt diep respect voor hoe je ermee omgaat! Geniet met je mannetje en hopelijk heb je snel je wondertje in je armen! Wat fijn dat de operatie geslaagd is bij je meissie Ik vind het erg fijn dat ik bij dr ben. De vpl belt me als ze honger heeft, ook snachts. Ik kolf nu wel want ze drinkt te veel weinig. Liefs!
Hooyo! Moet steeds aan je denken! Vind het zo spannend voor je! Hoop dat je jullie wondertje snel vast hebt! Je hebt er hard voor moeten knokken! Fijn dat het met je meisje goed is gegaan!! Nog heel even, dan kun je lekker genieten!! @ Laura.. Hoe is het met Jaylin? Rot zeg als je zo je kraamweek door moet! Maar ze is in goede handen! Hopelijk mag ze snel lekker mee! Hier gaat alles goed! Ik ga morgen maar huis. Dubbel gevoel hoor! Wil dolgraag bij de oudste zijn, maar moet wek fem achterlaten! Gelukkig doet ze het erg goed! We zijn zo trots op onze meiden!
Nou dames, vanmorgen al ruim een cm ontsluiting maar niet genoeg om gelijk de vliezen te breken dus nu een ballon. Die zit er nog in. Hopelijk morgen genoe ontsluiting en dan echt bevallen
Succes meid!! Hopen dat de ballon goed zn werk doet en jullie morgen de kleine in jullie armen mogen houden!
Ook ik duim voor je! Succes meis vandaag!! Het kan nooit lang meer duren!! Ik denk aan je! Enne Laura, goed nieuws! Je meisje is sterk hoor!! Lekker genieten!
Hee dames, Sorry ik laat nu pas wat horen. Ben na een zware bevalling bevallen van een dochtertje. Ze is klein maar doet t ontzettend goed. Hopelijk over een paar dagen naar huis!
Meid!!! Wat goed!!! Van harte gefeliciteerd!! Je hebt er keihard voor gewerkt!! Nu lekker genieten, we willen snel meer horen!! Xxx