Wie herkend dit en weet wat het kan zijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 86Laura, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hey meiden,

Hier ff update van Jaylin, ze ging zo goed drinken gister en vandaag, de bloedwaardes waren omlaag gegaan en ze mocht mee naar huis.

Ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat! Ben benieuwd!!

Liefs

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wat fijn laura, hier ook geprikt op geel zien maar de waardes waren nog goed. We zijn nu thuis. Sorry dat k niet veel reageer maar ons meisje heeft veel premature trekjes en er gaat veel tijd in zitten. Daarnaast ben ik zelf natuurlijk 7 weken van huis geweest.
    Liefs

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Joh, geen sorry zeggen! Je hebt al meer dan genoeg te doen, dan is zw-pagina echt niet zo belangrijk meer! ;)

Wat fijn dat jullie lekker thuis zijn. Hoe reageert haar grote zus op dr??

4. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ook van mijn kant is het wat rustiger! Maat ben jullie niet vergeten hoor!
    Hoe gaat het met jullie prinsesjes?

@ Laura! Hoe is het nu met Jaylin? Gaat het goed met haar? En jij alweer hersteld?

@ hooyo! Hoe is het met jou! Lekker aan het genieten thuis? Hoe heet jullie meisje eigenlijk? En hoe groot was ze? En nog een vraag, wat vind je oudste ervan? Je schreef dat ze veel prematuur trekjes heeft, wat heeft ze? Ze mocht wel snel mee naar huis gelukkig! Lekker hoor!

Hier gaat alles redelijk goed! Afgelopen weekend ben ik voor rooming in naar het Ziekenhuis gegaan en sinds zondag is fem thuis. Ze heeft wel moeite met zichzelf warm houden. Ook drinken is heel erg vermoeiend voor haar. Maar we genieten volop!

@ muisje! Hoe is het met jou? Hoe heeft iedereen gereageerd?

5. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    @Lexxie hier gaat alles goed. Mijn ex de vader van mn dochtertje reageerde helaas niet erg leuk..! Maar dat is bij mij een kwestie van ene oor in andere weer uit ;)
    Verder alleen leuke reacties gehad! Vanmorgen naar de vk geweest en alles was goed.

Hoe gaat het bij jullie verder??

6. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    #546 86Laura, 10 okt 2012
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
    Hey meiden!

Lexxie, fijn he, dat ze thuis is! :) Mag ook wel na zo'n hectische zwangerschap en de weken daarna! Zeker ook veel controles in t ziekenhuis aankomende tijd? Ik wel.. heb al 5 afspraken staan!

Muisje, heel goed dat je 'schijt' hebt aan je ex.. lekker genieten van je zwangerschap hoor, hoeft hij niet te verpesten! :)

Jaylin doet het super! Ik geef haar flesvoeding en kolf nog paar x per dag, ze heeft veel moeite met borstvoeding, kost teveel energie en met de fles weet ik tenminste wat ze binnen krijgt. Gaat prima! Ze is erg tevreden :) Ben al lekker buiten geweest met haar, heerlijk!

Met mij gaat het ook prima. Na de bevalling voelde ik me al als herboren! Amper last gehad 'downstairs' of andere dingen.

Liefs

7. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ohh sorry ik heb jullie niet eens verteld hoe ze heet enzo :)
    Ze heet Jamielah en woog bij de geboorte 2440.
    Hasr grote zus is enorm trots en blij met haar zusje!
    Waar ze moeite mee heeft zijn dr temparaturen. Met kruik in de reiswieg is het stabiel (met kruik, muts en wikkeldoek en extra dekentjes) maar ze kan dus niet in dr wiegje liggen.
    Ook kan ze niet aan de borst drinken, heel soms lukt het, fingerfeeding kost ook teveel energie dus ze krijgt t nu afgekolft uit een flesje. Verder slaapt ze eigenlijk de hele dag en moet ik haar ook wakker maken en houden voor voedingen.
    Ook komt ze nog niet echt aan, ze is 150gr afgevallen en 50 gr weer aangekomen en zit nu al paar dagen op zelfde gewicht.

Fijn dat je thuis bent lexxie, hoe vind jou dochter haar zusje?

Ook super dat Jaylin hEt zo goed doet! En afgekolfde melk isnook moedermelk toch. Kolf je handmatig? Ik heb zondubbele electrische gehuurd. Heel handig. Kolf met gemak dr voedingen.

Liefs

8. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed om je te horen! Mooie naam hoor!
    En een net gewicht! Fijn dat ze niet in de couveuse hoefde!

Fem heeft hetzelfde met haar temperatuur! Ze ligt ook met 2 kruiken en een muts op haar hoofd!
    Lynn is ook heel lief! Ze helpt goed mee en is helemaal niet jaloers!

Kom morgen reageren, even gtst kijken!

9. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Fijn je ff te horen! :) mooie naam!

Hoop dat jullie meiden zich snel warm kunnen houden! En wat leuk dat de grote zussen zo trots zijn :)

Ik heb ook een dubbele electrische kolf gehuurd. Kolf nu 2x per dag en wissel moedermelk met gewone flesvoeding af. Maandag naar de nazorgpoli, ben benieuwd hoeveel ze aangekomen is!

10. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Vroeg me even af hoe het gaat met jullie en de meisjes?
    Heb muisje en Laura op fb, maar hooyo, hoe is het met jou?

11. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ben ook benieuwd hoe t met jullie gaat. Hier wel goed. Warm houden gaat beter. Met een lekkere wikkeldoek en muts en verwarming aan en extra deken in bed hebben we geen kruikjes meer nodig!!! Drinken aan de borst gaat dus nog niet blijf t lekker kolven.
    Maandag wel naar de ka omdat J tijdens de fles zich enorm vaak verslikt daarvan gaat hoesten en grauw/blauwe lipjes wegtrekt. Ook heeft ze heel vaak blauwe handjes en voetjes en ziet dan ook grauw. Cb moest k naar ha en ha wil dat ze door ka gezien word. Vind t wel zielig want heb al meerder flessen geprobeerd en dr brown gaat t beste maar nog verslikt ze zich zeker 1-2x per fles soms wel 4x!
    Daarnaast trekt ze ook wel eens op andere momenten grauw weg..

Laura hoe met jou?

Lexxie had al in andere topic stukkie gelezen. Hoe doet de grote zus t? Hier goed ze s zo trots en wil overal bij helpen en zusje knuffelen. Echt leuk om te zien. Is je bloeddruk alweer onder controlle?

12. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te lezen dat het steeds beter gaat! Hoe is het met jouzelf? Alles al een beetje een plekje kunnen geven?

Hier gaat het allemaal goed! Kleine meid doet het goed, ze heeft zelfs doorgeslapen twee nachten!
    Zelf nog wel last van mijn bloeddruk, blijf onder controle van de internist en de cardioloog. Afwachten dus!

Hoe was het bij de ka?

13. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ka was ok, moeten de voeding indikken om t verslikken te voorkomen en het blauw zien in de gaten houden.

Vandaag nacontrolle gyn. Geen verklaring in placenta voor bloedverl en weeen maar wel infarcten gehad (tot 10%mag zat daar aardig boven) dus evt volgende zw onder controlle van gyn.
    Vind dat wel griezelig.

Wat heerlijk 2 nachten doorgeslapen. Hier nog niet :( zeker wel 2x voor voeding. Hoeveel drinkt jou kleintje? Hier nu 100 per flesje.

X

14. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het allemaal goed was bij de ka! Gelukkig niks ergs voor het verslikken!

Ook al je nacontrole gehad? Maar 10 infarcten? Dat klinkt eng!
    Gelukkig niet iets geks verder gezien.

Kleine meid drinkt momenteel 90cc per voeding. Ben sinds afgelopen week omhoog gegaan. Ben wel benieuwd of ze het doorslapen volhoudt of niet.

Hoe voel jij je verder? Jij had geen Facebook toch?
    Xx

15. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Nee gelukkig niet 10infarcten maar ze had het over 10% geen idee wat ze mee bedoeld. Ga over paar weken spiraaltje laten plaatsen vraag het dan nog wel even na.

Ze drinken dan ong hetzelfee!

Vandaag dus 2 afspr gehad maar merk dat dat voor j erg zwaar is. Temp ging weer omlaag (36.4) en ze dronk maar 50 per fles.
    Vandaag weer naar cb en vanmiddag weer visite, hoop dat dat niet weer teveel is voor dr.

Voeding verdikken is ook een ramp, ka gaf aan dat ze wilt dag ze mee moeite moet doen voor de fles. In de auto zeggeb me man en k tegen elkaar maar de hele reden dat ze die fles kriigt s omdat de borst te moeilijk is voor dr...
    En ze drinkt verdikt maar 30 en gaat vervolgens 4 uur slapen dus daarmee maar weer even gestopt. Ga wel met andere speen proberen en anders de ka weer bellen.
    Want dat verslikken geft wel elke keer kans op dat de voeding in de long komt en dat geeft kans op lomgontsteking. Gelukkig s dat niet gebeurd hoor maar je wilt dat wel verkomen natuurlijk..

Deel Deze Pagina