Gelukkig weer thuis! Ctg liet weer enorm veel hardebuiken zien en ze deden ook echt pijn. Geen onsluiting dus dat blijft mooi. Baby en buik loopt wel achter op de groei krijg morgen een uitgebreide groeiecho. T blijft onrustig en als ik weer harde buiken krijg moet iknweer komen. Gynecoloog ziet me liever 10x zonder ontsluiting dan 1x te weinig...
Fijn dat je weer thuis bent!! Wel echt balen dat je zoveel pijn hebt steeds!! Hadden ze al een reden waarom de groei wat achterblijft? Spannend allemaal..! Wel fijn dat de gyno je opvangt op deze manier en dat je niet hoeft te twijfelen om te bellen. Hou je taai meis! En alvast heel veel succes/sterkte voor morgen!
Thanks, wat lief dat je zo meeleeft. Waarom de groei wat achterloopt weten ze niet, doorbloeding van de navelstreng was goed. Kan te maken hebben met de aanleg van de placenta. Zal morgen wel meer horen. Harde buiken blijven vanavond. Gelukkig morgen weer controle en als het zo blijft dan ga k dat wel weer gelijk zeggen... Hoe is het bij jou? Blijft het mooi rustig? En werk je nog of heb je moeten stoppen?
Fijn dat je weer thuis bent, maar nog steeds wel met pijn lees ik . Al die harde buiken kunnen de groei ook belemmeren. Gelukkig heb je vandaag weer controle!! Hier alles goed, rustige buik....gelukkig.
Fijn zonnestraal dat het bij jou rustig is!! Heerlijk. Is dat zo? Dat harde buiken de groei kunnen belemmeren? Dat wist ik niet.
Ja bij heul veul harde buiken wel.... Maar wat is veel?? Er zijn ook vrouwen met 30 harde buiken per dag maar beebje groeit gewoon goed. Laat je maar informeren vandaag door de artsen. Hoe laat moet je heen??
Om 2 uur pas, weet al dat ik me 32 weken weer een groeiecho krijg en als de kleine dan nog achterloopt word iknovergenomen door de gyn en moet ik 2x p/w een ctg en echo. Ff afwachten dus. Me dochter was ook niet groot 47 cm 3030gr maar wel lekker normaal.
Da's idd heel veel harde buiken! Ik werk sinds mn opname vorige week niet meer, mocht niet meer van de vk, vind het ook wel goed, aangezien m'n manager toch alleen maar aan de centen denkt en niet aan de werknemer! (Werk als psychiatrisch verpleegkundige op opname-afdeling, gesloten en open unit) Dus nu maar lekker rustig aan doen en veel sport kijken! De harde buiken zijn wel minder, nog wel aanwezig. Nu vooral echt pijn door ischias. Straks weer naar de fysio.
Ja dan zit je liever lekker thuis goed je rust pakken dat s ook goed voor de baby. Wat vervelend dat je zo last van je ischias hebt.. Ik kijk ook veel olympische spelen. Ben helemaal niet zo sport fanaat maar vind het steeds leuker worden haha! Gelukkig iets op tv. Turnen vind ik wel heel leuk om te zien. Vanmiddag weer.
Liever last van de ischias dan van continu zkh in en uit voor harde buiken! Ik ben wel een onwijze sportfanaat, haha, erg fanatiek! En aankomend weekend begint het voetbalseizoen weer, dus gelukkig heb ik wel wat dingetjes te kijken Vind het turnen ook leuk om te zien, maar op olympische spelen vind ik alles leuk waar NL'ers bij betrokken zijn. En na de Olympics ga ik lekker de babykamer inrichten, nog een paar meubeltjes in elkaar zetten en dan kan ik lekker m'n gangetje gaan. Nou, jij zal nu ondertussen de echo hebben, succes!!
Dat is zeker zo, in het zkh zijn is helemaal nix. Ik hou ook van voetbal, wij kijken de engelse competitie! Echo gehad en helaas geen goed nieuws, groei loopt zo 3 weken achter...moet donderdag naar de gyn. Ook staat de groei van de baarmoeder nu zo 4 weken stil. We wachten het maar weer af...
Pfffff wat een klote nieuws!!! Hebben ze gezegd waardoor dat zou kunnen komen??? Och wat een onzekere tijd zeg, bah!!
Damn... wat heftig! Heel veel sterkte meis! Hebben ze al verteld wat je te wachten kan staan?? Liefs!
Nee de verloskundige kon niet zoveel over kwijt, alleen wel dat er spoed achterstaat dat de gyn ons ziet morgen uiterlijk donderdag. Ze gaf aan dat ze normaal rust adviseren maar aangezien ik al 4 weken met strikte rust thuis zit...ze gaf wel aan dat de kans er is dat k dan in het zkhuis moet blijven, zeker als de groei nog verder gaat verminderen. Ze had nu alles nog aan de ruime kant opgemeten. Hoofde en been lopen 1 week achter en buikje dus zeker 3 weken en dat was nog aan de ruime kant gemeten. Ook staat de hoogte van me baarmoeder nu al 4 weken stil. 21 cm. Vorige keer was het 24cm dus dan zou die gekrompen zijn :s Vind het niet echt een prettig idee icm de weeen/pijnlijke harde buiken. Maak me beetje zorgen van het zal toch niet zo zijn dat de kleine t niet naar ze zin heeft en naar buiten wil... Maar dat wil ik niet denken en gewoon even positief blijven we wachten donderdag af en wie weet valt t allemaal wel mee!
Ik doe me best. Heb eerlijk gezegd ook geen idee in hoeverre de achterstand zorgwekkend is. Laat het maar over me heen komen, veel meer kan ik ook niet doen. Me rust pak ik al maximaal dus daar kan het niet aan liggen.