Tja, je kan jezelf idd nog 'gekker' maken met zorgwekkende gedachtes maar dat helpt ook niet.. maar moeilijk is t zeker! Wanneer moest je nu naar de gyn?
Hier gaat 't wel oke! Merk wel dat rust houden voor mij de juiste manier is, de harde buiken zijn er niet meer dan normaal is. Af en toe ff rondje lopen om alles wat soepel te houden, merk dat te lang in dezelfde houding niet bevordelijk is voor de ischias! Hoe is't met jou vandaag?
Morgen half 9, wat spannend. Hoe gaat het met je?? Laura, wat goed dat rust helpt!! Hier ook goed, doe ook heel rustig aan. Volgens mij 1x een harde buik gehad...geen menstruatie krampen. Wel de hele dag hartkloppingen . Hebben jullie dat ook?
Heb ik heel af en toe, maar weet dat het erbij kan horen. Heb er geen hinderlijke last van, zeg maar . Heb het dan ook niet de hele dag door, maar soms. Merk het bijvoorbeeld nu bij de Olympics, als er wat spannends (zoals gister Epke) is, haha.
Ik heb ook weleens een super snelle hartslag, en een lage bloeddruk. Hangt met elkaar samen had ik begrepen. Hier vandaag weer veel menstruatiekrampen en ook veel harde buiken maar geen regelmaat gelukkig. Vanavond vroeg naar bed want moet morgen al vroeg in het zkh zijn en me dochter daarvoor naar kdv brengen. Laat jullie morgen wel horen hoe t gegaan is. Ga ook wel weer over de pijnlijke harde buiken aangeven.
Ik duim voor een positieve uitslag meis! Ik heb morgen normale controle bij de vk, wel ff fijn na al dat gedoe van de laatste weken! Hoop dat je een goede nacht maakt!
Ben best wel een beetje zenuwachtig! Stom he. Ben nog nooit in zkh voor mezelf geweest (ook buiten de zw om niet). Hoop dat alles met de kleine ukkie goed is
Nou meiden eigenlijk weet ik nog niet heel veel meer. Ik kwam en ze dacht dat ik Voor controle nav de harde buiken kwam. Dus k vertelde hoe en wat, dus een echo gemaakt en ze kwam op hetzelfde uit als de verloskundige alleen meette zij ook het hoofdje te klein. Buikje loopt 3 weken achter. Krijg een hele uitgebreide echo zoals bij de 20 wk over 1 a 2 weken. Word nog gebeld wanneer precies. Het kan namenlijk wel eens voorkomen dat het kindje iets mankeerd bv down of andere afwijkingen, waardoor het buikje dan zo gaat achterlopen. Ze verwacht van niet aangezien de 20wk echo goed was maar ze doen dit voor de zekerheid. Ze neemt me voor nu wel helemaal over van de vk :'( en dat vind ik niet zo leuk want heb echt super fijne vk! Mocht de groeiachterstand weer zijn ingehaald over 2 wk ga k wel weer terug naar de vk en anders blijf ik medisch Buikje kwam nu echt ruim onder de onderste lijn van de grafiek dus vind het allemaal wel spannend. Nu weer lang wachten tot de volgende echo en dan hoop ik pas echt iets meer te weten. Ben vergeten te vragen in hoeverre deze achterstand voor hun zorgwekkend is. Baal ik wel weer van. Miss kan k dat me eigen vk nog een vragen want wil hun zowizo ook even bellen om te vertellen hoe en wat. (luisterend oor) Was echt zenuwachtig en gisteravond ook wel verdrietig. Nu gaat t wel, blijf wel nerveus. Hoop zo dat kindje lekker doorgroeid en gezond ter wereld gaat komen!! Laura hoe was t bij jou bij de vk vandaag? Zei ze nog wat over de harde buiken en menstruatiekrampen? Ik heb wel alweer de hele dag last (beetje spanning ook misschien?) maar moet nu dus ook direct contact met zkh opnemen ipv vk. Even wennen allemaal.
Pff, wat een ellende dat je nog niks weet, dat zal de harde buiken ook niet ten goede komen..! Hopelijk kan je snel terecht voor de echo. En idd gewoon bellen met de vk, kan je het vragen en misschien wat gerust gesteld worden, in hoeverre dat mogelijk is! Mijn vk maakt zich niet zo'n zorgen om de menstruatiekrampen en harde buiken die ik nog heb. Kleine is nog helemaal niet ingedaald (al dacht ik van wel..) en ligt in stuit, maar ze heeft nog een paar weekjes om te draaien. Wel positief dat ze niet ingedaald is, dan heeft ze meer ruimte om te draaien. En anders gaan ze haar over een paar weken proberen te draaien. Ach, we zullen zien, meestal draaien die kleintjes nog wel! Voor de rest heeft ze me vannacht lekker wakker gehouden, denk dat ze zich wel vermaakte, heb het idee dat m'n blaas beurs getrapt is!
Ohh in een stuit dat is dan ook weer even spannend! Hopelijk draaid de kleine nog op tijd. Hier nu al 4 weken met hoofdje naar beneden. En bij die echo van de bmh zie je duidelijk dat het hoofdje helemaal tegen de bmh aanligt. Heb nix gehoord of de baby als is ingedaald in hoeverre dat kan met 29 weken?!?
Is wel vroeg rond 29 wk maar niet onmogelijk, is mij verteld! Ik dacht dat ze bij mij ook al ingedaald was door de menstruatiepijnen enzo, dat schijnt een teken te kunnen zijn, maar ze is dus nog echt helemaal niet ingedaald. Ach, ben niet zo bang dat ze niet draait, anders gaan ze haar een handje helpen (das niet fijn, maar ja, moet maar!) Meestal lukt het wel dan! Over 2 wk gaat de vk weer voelen hoe ze ligt, ben benieuwd!
Jeetje Hooyo, wat een zware en onzekere tijd voor je . Het kan gewoon alle kanten op! Dus ook de positieve kant!!! Dus we blijven duimen en hopen op een goede echo over 2 weken!! En hier kun je altijd lekker van je af schrijven.